Jordi Sànchez denuncia la “delació” d’Albiach al Parlament per la DUI

“La nostra llibertat personal [dels presos polítics] no es ven per la renúncia a la llibertat col·lectiva”, defensa

El secretari general de JxCAT, Jordi Sànchez, ha dirigit crítiques aquest diumenge contra la candidata dels Comuns a la presidència de la Generalitat, Jèssica Albiach, a qui ha acusat d’haver delatat diputats i diputades del Parlament de Catalunya quan es va votar la DUI el 2017: “Tinc una imatge dura d’una candidata, que amb sort aspira a tenir grup parlamentari, que quan no feia ni 15 dies que havia entrat a la presó de Soto del Real vaig veure-li la cara vergonyant, mostrant una papereta i delatant la resta de companys del Parlament: on són els valors republicans en la delació que vas fer, Jèssica?”

El pres polític ha criticat els Comuns perquè “han callat” davant les condemnes internacionals a l’estat espanyol per tortures i pel fet que s’hagin despenjat aixecant controvèrsia cartells electoral de JxCAT del carrer. “On estan els valors republicans?”, ha insistit Sànchez. L’expresident de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha dit que Laura Borràs té possibilitats de guanyar i per això rep “atacs” fins i tot de partits que “no són frontera” amb JxCAT.

Sànchez ha reivindicat JxCAT com l’únic partit que no podrà comptar sota cap concepte amb l’extrema dreta. També ha dirigit crítiques a ERC, de qui ha dit —sense mencionar les sigles— que porta inscrita “la renúncia” en el seu programa electoral. “La nostra llibertat personal [dels presos polítics] no es ven per la renúncia de la llibertat col·lectiva”, ha defensat Sànchez des de l’acte central de campanya de JxCAT a Vic.

Comentaris

    Sisco 07/02/2021 8:11 pm
    Albiach i tots els Comuneros d´ara i abans tots, tots son uns "TRAÏDORS"
    MAGDALENA COHENDET 07/02/2021 6:37 pm
    POCITOS EL BUCEO MALVIN CARRASCO MONTEVIDEO URUGUAY
    PATRICIA WOLF 07/02/2021 6:32 pm
    SHANGRILA ATLANTIDA PIRIAPOLIS URUGUAY
    simonet 07/02/2021 4:15 pm
    Tots els indepes, a votar el 14-F! Que ningú no es quedi a casa. Hem de tornar-los els cops de porra, un a un, però en forma de vots, com vam fer el 21-D. Ens hi juguem molt. Necessitem una majoria independentista al Parlament, per poder seguir fent país i avançar cap a l’estat. El govern de la Generalitat és un dels fronts principals on es juga la batalla de la nostra existència com a nació. El 14-F tenim l’oportunitat d’aconseguir una nova victòria en aquest front. Aprofitem-la!
    313
    288
    Respon
    Hola jg! 07/02/2021 4:10 pm
    Ya te hechaba de menos, subnormal! Mucho tiempo callado o con falsa bandera. De todas maneras sigues siendo un gilipollas, solo hay que leerte para darse cuenta. Y encima español! Pobre desgraciat!
    70
    362
    Respon
    Abril Pasqual 07/02/2021 3:04 pm
    La comuna no té moral. És la pota del sistema per contenir les queixes i revoltes de les injustícies socials.. La seva feina és desactivar el personal indignat desviant les reclamacions cap a canals de marejar la perdiu que s'acaben amb resultats de poc calat o d'injustícia extrema (okupes a càrrec de privats d'economia feble, protecció de màfies, places públiques insegures...) D'on creieu que treuen els calers aquests mercenaris???? A les eleccions "pillen" babaus, desesperats poc reflexius, envejosos i bonistes de neurona fluixa. Titllen tothom de racista i sectari i no paren de censurar el que els passa pels nassos, vetar, posar línies vermelles.
    Ricard 07/02/2021 2:53 pm
    Afortunadament a la legislatura passada no tots els parlamentaris dels comuns van trair la democràcia, com Coscubiela o Albiach. L'honra dels que no ho van fer supera la misèria dels que sí. Portant al tema a l'actualitat el més important és plantejar-nos si els candidats d'enguany d'En Comú Podem s'arrenglarien amb l'agressor castellanista. En la mesura en que creguem que no es evident que se'ls pot votar. I a l'inrevés no.
      Carles 07/02/2021 7:14 pm
      Em sembla que dels Comuns dignes de l'anterior legislatura no en queda cap a les actuals Comunes.
      torracollons 07/02/2021 3:02 pm
      les comunes sou més fatxes que mocs!
    Miquel 07/02/2021 2:33 pm
    Megamanis a favor independencia, amb això es veu la realitat del que vol el País. Independència. I pensar que molts independentistes no van a les megamanis. Està clar. Lo dels vots.. hi ha d'haver una manipulació segurament. Hi creuré quan pengessin en una web totes les actes de les meses electorals. I el vot per correu per no fiarsen.. algun dia hi haurà un sistema digital més segur.
    jg 07/02/2021 2:16 pm
    ahora reprochas a la albiach que se quisiera desmarcar de la majaderia de republiqueta de los ocho segundos?? hay gente que no pierde el sentido del ridicul,payaso...
    292
    312
    Respon
    jg 07/02/2021 2:08 pm
    no sabia lo de las torturas del estado español....una cosa como lo de navalny, no?
    L'important, Chordi Chànchez, és la democràcia, no la república 07/02/2021 1:53 pm
    La majoria de països al món són un desastre i són repúbliques. Quins valors tenen Nicaragua, Haití o Kazakhstan?. Hi ha països molt democràtics que són monarquies, i no citaré les clàssiques europees sinó Canadà, Austràlia i Nova Zelanda; aquestes tres monarquies tenen com a cap d'estat al Monarca Britànic de torn.
    22
    40
    Respon
    Llobregat 07/02/2021 1:50 pm
    Establishment español del Ibex 35 ha instalado Albiach a les files dels Comuns per destrossar l'esquerra i posar els comuns a la seua òrbita fent-la marca blanca d PPesoE. Que ja sabem que PesoE és una màfia franquista borbónica.
    JORDI, LA RENÚNCIA A QUÈ? 07/02/2021 1:21 pm
    Apreciat Jordi, ERC porta la renúncia al seu programa electoral? És possible. El que no és possible, sinò que és una realitat, és que vosaltres "Els de Junts" formeu part del govern de la DIBA (tercera institució catalana) amb el PSC-PSOE, sí amb dels 155, de la Nuria Marin, Miquel Iceta i Salvador Illa. I, per cert, amb molt poques ganes de renunciar-hi. Que fareu implementareu la DUI i anul·lareu totes les Diputacions de Catalunya, excepte la de Barcelona? Perqué no vàreu impossibilitar als sociates que retiressin el llaç groc de la façana de la DIBA! Per cert, no veig en campanya, ni al Ferran Mascarell, ni a la Neus Munté? Perquè serà?
    Democracia o Colau de Franco i de Valls 07/02/2021 12:54 pm
    Ahir la banda marrana de la Colau d'España.Una despenjant cartells dels partits independendistes mitjançant empleats municipals, acte propi de una Caudilla FRANQUISTA. Un acte vomitiu propi d'un FEIXISTA COLAU, alcaldessa racista d'odia als catalans. Esperem que els partits democratics denuncien a la marrana franquista davant la JECi la justicia. COLAU ODIA LA DEMOCRACIA, per que es una indigna persona, inepta, sectaria i purament espanyola, com el seu Valls, racista com cal, com ella.
    Anònim 07/02/2021 12:52 pm
    Ja era hora que algú ho recordés!
    LA COMUNA DE DESC, secta de quinquis espanyols 07/02/2021 12:49 pm
    El Comuns son franquisme, son espanyolisme, son Asenisme. Realment España ha calat en aquesta colla de franquistes i lagartijas, creat per la ONG DESC del terrible Jordi Borja, el xixarelo, el Asens i la dona de fer feina dita Adita la Colau. Odien Catalunya i als catalans. De 'Albiach, un pobre dona barata, que busca menjar a on pot. Ha caigut aqui com si fos una menas valenciana. El PSUC s'ha convertit en una secta de quinquis DESC, que han robat en subvencions més de 50 milions i han patat totes les eleccions de la Comuna de Franco i ole d'españa. DESC es la CORRUPCIO MES DESCOMUNAL MAI VISTA A eSPAÑA i ningú fa res de res, COM ES POSSIBLE??
    125
    1
    Respon
    Ramon 07/02/2021 12:49 pm
    El gest de l'Albiach de mostrar llur NO perquè Espanya sabés a qui empresonar és tan miserable que hauria de dur a què llurs descendents es canviessin el cognom perquè el cognom Albiach, com el cognom Coscubiela, ha de quedar marcat per sempre.
    550
    539
    Respon
    Gonzalo 07/02/2021 12:41 pm
    Que os creíais, que os iban a seguir en ese juego maquiiavelico e inútil????? Ni olvido ni perdón, laZis a prisión.
    535
    426
    Respon
      Meliton Manzanas 07/02/2021 4:07 pm
      Con esa boquita que tienes, Gonzalito, pronto estaras a mi lado... però quizas estes desmembrado... jajajaja jajajajaj jajajajaj
    Hemeroteca 07/02/2021 12:27 pm
    Albiach és falangista catalanofoba que prové de PPsoE franquista de España 2000. Albiach és empleada de año de Borrell&Cia.