Jordi Sànchez celebra l’esfondrament de Cs en les eleccions de Madrid

El secretari general de Junts troba de "justícia poètica" que l'advocat de l'Estat que va dirigir l'acusació contra els presos polítics ara quedi fora de l'Assemblea de Madrid

“Justícia poètica”. Així és com veu Jordi Sànchez el resultat desastrós de Cs en les eleccions de Madrid. El partit d’Inés Arrimadas no ha aconseguit cap escó a l’Assemblea de Madrid. Aquesta desfeta és especialment rellevant per al secretari general de Junts, pres polític que vas ser condemnat en el judici en què l’Advocacia de l’Estat estava dirigida per Edmundo Bal, el candidat que ha fracassat estrepitosament aquest dimarts. Sànchez ho ha celebrat amb un tuit, en què ha recordat que “Cs va néixer per crispar la política a Catalunya i portar l’espanyolisme a les nostres institucions”.

Comentaris

    Sergi 05/05/2021 12:27 pm
    A les eleccions del País Basc i de Galícia, el juliol de 2020, el partit de Rivera no va obtenir representació en cap dels dos parlaments. Al nostre Parlament varen passar de 36 a 6 escons... Ara a la província autònoma de Madrid, zero escons. Les baixes de militants son constants. No cal ésser una llumenera per a adonar-se que el partit de Rivera segueix fil per randa el destí del partit de la Diez. Una altra qüestió és si aquesta mena de grupuscles personalistes es poden anomenar "partits", si quan plega el "líder" se'n van en orris i si no tenen altre "programa" polític que la crispació, intentar fotre merder i performances pro unitat d'Espanya i fora d'això no tenen cap altra mena d'ús. Ep! On s'amaguen ara els pares fundadors del partit de Rivera ?
    Lluís H. 05/05/2021 11:10 am
    A veure, monguer, que ets un monguer, no hi ha cap català vivint sota sobirania francesa. A França viuen francesos, a Catalunya viuen espanyols!!!!! És senzill, vas néixer espanyol i et moriràs espanyol. I el covard de Waterloo va néixer espanyol i morirà espanyol, i espero i desitjo que més aviat que tard.
      Teresa 05/05/2021 11:48 am
      En alguna cosa hem progressat, veig que els colonialistes, per intoxicar a les xarxes, ara lloguen catalans renegats però que escriuen correctament la llengua del país. Els podem llegir i puntuar i tot sense arriscar-nos a trobar aquelles "n" amb cagarret a sobre tan fastigoses
      Etxebarne 05/05/2021 11:29 am
      És clar, és clar, i al País Basc Francès també hi viuen espanyols... Un copet a l'esquena i anar fent espanyolet gracioset de pa sucat amb oli. És l'hora que algú desemmascari les fal·làcies dels espanyols, per exemple desbarren si algú els hi diu que Navarra és País Basc i alhora reconeixen que hi ha un País Basc Francès, que inclou la Baixa Navarra (!?). Com els hi cou als (no)nacionalistes espanyols que hi hagi territori català dins de l'actual República Francesa. És fàcil de comprendre, els hi desmunta la fal·làcia que per a ésser català cal ésser espanyol. Solament cal anar a la Cerdanya per a constatar que aquesta comarca catalana està dividida per una ratlla arbitrària i que a banda i banda hi viuen catalans, uns sota administració francesa i uns altres sota administració espanyola. Per no parlar del "fenomen" del municipi de Llívia... Ha, ha, ha.
    Bon vent!! aneu a treballar una mica, si és que sabeu com es fa 05/05/2021 11:01 am
    Colono's no va ser més que un partit feixista nascut de l'odi a tot el que fos català, ni el PP dels seus temps era tant feixista ni anticatalà. Tan se val que fos la llengua, els castellers, l'economia, la sanitat, infraestructures, territori ... mai han volgut res de bo per a Catalunya, encara que ells hi fossin dins, no han volgut que aixequéssim cap, tot sota mínims, estil terra cremada. Ara, com que ja hi ha un partit més feixista que Naziudano's, els seus votants, per què s'han de quedar amb una còpia barata, mal feta i sense els noms de la noblesa feixista ñorda de tota la vida?? Bon vent Colono's!!! no heu estat més que uns feixistes anticatalans i acomplexats... i a sobre, de tercera divisió.
    Pajaritu 05/05/2021 10:49 am
    Nosotros también nos alegramos de que la justicia funcione y esté Ud donde está, por unos años más. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Moixó 05/05/2021 11:11 am
      Amb el cantar es coneix l'ocell i amb l'escriure el cervell.
    Analista de còmic 05/05/2021 10:17 am
    Els de Waterloo estan contents que el PP pugui tornar a governar espanya, així poden seguir amb la confrontació i sense resoldre res. Per cert, ja s'adonen que vox continua en escena?
    JordiP 05/05/2021 10:10 am
    Zapatero, a tus zapatos. Malauradament, la política l'han de fer els polítics. Malgrat la tendència universal de la classe política a erigir.se en "classe" privilegiada, l'atracció que els innegables privilegis de que gaudeixen els polítics atreu un nùvol de paràsits i inútils que creuen poder medrar còmodament a la selva política. De moment, alguns poden tenir un cert èxit, però la pressió del sector "professional" els va dissolvent; i la realitat els acaba deixant amb el cul a l'aire. Alguns, però, aconsegueixen deixar una petxa profunda: un tal Hitler la va deixar profundíssima. Els advenedissos han de ser cortapisats i expulsats tan aviat com es pugui. Coi, quina diferencia entre els polítics catalans de fa quaranta anys i els d'ara!
    En Patufet astronauta 05/05/2021 9:38 am
    JS aca de confirmar la malanpwrsona que es, l'inic que li interessa ws oa venjança. Es el que pasa per pujar a un cotxe policial i dirigir una revolta, aconseguir una habitació a Lladoners.
    6
    124
    Respon
      Eimeric 05/05/2021 10:16 am
      Se us acaba, renegats. Ciutadans ho som tots i ciutadà tornarà a ésser un mot normal i corrent, no com ara segrestat per un grupuscle basat amb la cridòria, les performances ridícules, convulsions i el mal rotllo. El partit de Rivera ja és com el partit de la Diez, d'ací uns mesos ningú se'n recordarà d'ells.
    ano rajoi 05/05/2021 8:13 am
    barbie montapollos, tu final es : algún consejo de admon, Dirección Gral de "algo" o salvame o similar de T5 o A3.
      Lisa 05/05/2021 8:49 am
      Sempre es pot postular com a tertuliana del Sálvame...
    i jo també 05/05/2021 8:11 am
    jo també me n'alegro, com s'enfonsa en la misèria lentament, tot i que segur que al final per desgracia algú l'acabarà rescatant
    Català 05/05/2021 7:58 am
    Tranquil, Jordi, tranquil. Els que hi ha ara son molt pitjprs que C's.
    13
    31
    Respon
      Independència 05/05/2021 10:19 am
      Ja s'ho faran, nosaltres seguim vers la independència amb l'acció progressiva fins aconseguir-la. Altrament anomenat procés vers la independència.
    Sóc la Puchimona 05/05/2021 7:47 am
    Jo m'alegro que una mala persona com Jordi Sánchez estigui tancada a la presó. Cada dia que passa allà tancat és un dia d'alegria. Ja van 3 anys i els que queden
    14
    611
    Respon
      Sometent 05/05/2021 9:48 am
      Em callo...
      @ Puchimona 05/05/2021 8:53 am
      Tu te n'alegres perquè ets una mala persona, només així pots dir el que dius, et mereixes no estar a la presó, si no tancada a un psiquiàtric de per vida!
      83
      59
      Respon
        Lluís H. 05/05/2021 10:21 am
        Doncs jo també estic molt content pel fet que els Jordis i la resta de polítics que es van saltar les lleis estiguin a la presó. No pensen en tots els catalans, només pensen en ells i en JuntsxCash. Només espero que Puigdemont no torni mai a Catalunya i si ho fa sigui per anar a la presó o per portar-lo a un cementiri
          H. 05/05/2021 10:42 am
          No és pot ésser més miserable i tu no ho ets més perquè no t'entrenes prou. Si tens interès per polítics que saltin lleis comença pels teus , els espanyols, per exemple, per l'article 47 de la teva sacrosantaconstitució espanyola: "Tots els espanyols tenen dret a un habitatge digne i adequat. Els poders públics promouran les condicions necessàries i establiran les normes pertinents per tal de fer efectiu aquest dret, i regularan la utilització del sòl d’acord amb l’interès general per tal d’impedir l’especulació. La comunitat participarà en les plusvàlues que generi l’acció urbanística dels ens públics". Ara ànima en pena, intenta fer-nos creure que els espanyols pensen en tots els "catalans", inclosos els que viuen sota sobirania francesa. Des dels teus escarafalls, renegat, es fa evident el perill de la síndrome d'Estocolm barrejada amb odi i ignorància supines.
            Lluís H. 05/05/2021 10:49 am
            A veure, monguer, que ets un monguer, no hi ha cap català vivint sota sobirania francesa. A França viuen francesos, a Catalunya viuen espanyols!!!!! És senzill, vas néixer espanyol i et moriràs espanyol. I el covard de Waterloo va néixer espanyol i morirà espanyol, i espero i desitjo que més aviat que tard.
            172
      Doctor Strangelove 05/05/2021 8:11 am
      En un país normal aquest impresentable estaria demanant caritat! Doc.
      15
      102
      Respon
        @Strangelove 05/05/2021 11:14 am
        Sí, certament ho has clavat sobre Lluís H.
        Merkin Muffley 05/05/2021 10:22 am
        Ep ! Aquest paio que es fa dir Strangelove, que brega per acabar els estudis primaris, considera un país "normal" Espanya. Ha, ha, ha.
        JordiP 05/05/2021 10:01 am
        En un país normal, aquest senyor seria el MHP President de la República.
          Sobrevalorat 05/05/2021 10:22 am
          En un país normal seria un conserge o potser el cap dels conserges, ja que és molt trepa.
            Infravalorats 05/05/2021 10:45 am
            Una bona feina per a E. Bal o per a Alberto Carlos o Dona Inés.
            43
        Jo 05/05/2021 9:03 am
        Imbecil.
        Doctor StrangeBurlero 05/05/2021 9:02 am
        I això ho diu u a persona normal de un país normal?
        34
        56
        Respon
          D'un país normal 05/05/2021 10:29 am
          A propòsit de països normals, Catalunya esdevindrà un país normal com Dinamarca, Txèquia, Irlanda, Letònia, Àustria, Grècia, Portugal, Eslovàquia, els Països Baixos, Lituània, Finlàndia... a què aspira Espanya, un regne que pretén ésser una unitat i alhora d'ençà el 1587 contempla com perd el seu territori ?
    Octubrista 05/05/2021 2:15 am
    Jo també me'n alegro. La desfeta absoluta del que quedava dels falangistes d'en Rivera em produeix un gran plaer, no pas perquè pensi que això canviarà res, perquè la xurma que votava C's a Catalunya ara votarà VOX, PP o PSOE-sc que són exactament el mateix, però estic content.
    196
    1
    Respon
      Jo 05/05/2021 8:58 am
      Pensa que militars, guàrdia civil, clero...tota aquesta xusma, sempre votarà aquesta merda de partits...mentre no ens els traiem de sobre seràn el seu suport...
        Jo 05/05/2021 9:05 am
        A veure si fas servir n altre nick.
    Ramon 05/05/2021 1:16 am
    Així m'agrada! Això no va de dretes i esquerres. Ningú no és més enemic que Ciutadans.
    Ineptes 05/05/2021 12:17 am
    Noi quin consol, sembles del PP. I mentrestant tú i el teu jefe podeu anar bloquejant el Govern de la Generalitat, i així us aneu omplint de glòria. Amb unes declaracions tan fantàstiques deixes ben clar quin és el teu nivell.
    22
    317
    Respon