Jordi Cuixart es reuneix amb Rovira i Gabriel a Suïssa

El president d'Òmnium, que ha viatjat acompanyat de Mauri, trasllada la necessitat de "posar fi a la repressió"

El president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i el vicepresident, Marcel Mauri, s’han desplaçat a Suïssa aquest dijous per reunir-se amb la secretària general d’ERC, Marta Rovira, i l’exdiputada de la CUP, Anna Gabriel, totes dues exiliades en aquell país des fa més de tres anys. Tant Cuixart com Mauri els han traslladat, segons Òmnium, el compromís de l’entitat per “seguir treballant per la fi de la repressió, que tots els exiliats puguin tornar a casa i seguir fent costat a totes les persones represaliades”.

Comentaris

    Doctor Strangelove 22/07/2021 1:21 pm
    I qui paga la festa? Doncs els hiperventilats! Mira que n'arribeu a ser de pagafantes! Doc.
    Luisnomeacuerdo 22/07/2021 2:58 pm
    Si se les ve la carita de represaliados a estos fascistas independentistas. Ale a seguir viviendo del cuento a costa de los borreguetes lazinazis.
    Jordi (Català i Suís) 22/07/2021 3:17 pm
    Fa uns 15 o 20 anys per questions de feina vaig conèixer un rus que va venir a CH i s'hi va estar un mes. Durant un sopar amb tota la gent del projecte on hi havia també un altre rus que residia a CH des de feia molts anys, el rus que acabava d'arribar ens va explicar que quan va baixar de l'avió a Genève i trepitjar el tarmac (alguns avions no tenien la passarel.la) es va sentir segur. Els seus mots foren "I felt safe". I venia de Moscou. L'altre rus va somriure i li va demanar que ho expliqués a la resta (una barreja de diferents nacionalitats i la majoria doble-nacional). El rus de Moscou ens va explicar com funcionava l'arbitrari del Règim de Poutine. I aleshores tot restà clar. Veient la foto de l'article i el Jet d'Eau puc comprendre perfectament la frase "sentir-se segur". El Règim dels Espanyols és ja gairebé com el d'en Poutine. I la Rovira pot passejar-se tranquil.lament per Genève sense por als Espanyols. Potser es trobarà amb la Infanta Cristina que viu a Champel si es passeja pel Parc Bertrand. Allà s'hi passejava la Isabelle Adjani amb el fill. Genève i la Suisse representen una illa de llibertat comparada amb la repugnant Espanya. Ja sé que és molt difícil d'entendre això però només cal revisar la nomenclatura dels carrers de la République et Canton de Genève per descobrir que llur majoria són de refugiats polítics i religiosos, tots reformats (protestants) fugint de la mort a mans de la Secta dels Papistes.
      Pedro 22/07/2021 5:52 pm
      Ese cantón no representa toda Suiza, y tu lo sabes.
    Ex- soci d'Omnium. 22/07/2021 3:40 pm
    A entrevistar-se amb la Gabriel?. Ara mateix em dono de baixa d'Omnium!.
    MHP 22/07/2021 6:15 pm
    La de la barba negra es la Anna Gabriel? Si que ha canviat. 🤔
    Jordi (Català i Suís) 22/07/2021 6:40 pm
    Sembla que la purriassa espanyola insisteix a llegir i a comentar els meus comentaris. Malhauradament per a ells no els llegeixo pas. Per què ? Doncs perquè els fan en llur llengua. I punt. Així, doncs, no hi ha res a fer amb ells. Són el Cul tercermundista d'Europa. I ho saben. Ells saben que Suïssa, Alemanya, Àustria, Netherlands, tots els països escandinaus, UK, Bèlgica i fins i tot França són molt superiors en tot a Ells. Els Cafres Espanyols només poden presumir de 400 milions de tercermundistes a Amèrica que a més és la regió del món més violenta. Només cal veure la impunitat dels torturadors de la GC en el cas de l'advocadessa basca. I això fa només 10 anys ! Els Espanyols són com els Nazis Alemanys amb llur Gestapo, SA i SS. I dubto que canvïin. Són el Mal Encarnat a Europa.
      Viriato que lo tiene como un plato 22/07/2021 9:08 pm
      Buabuabua, leeme, porfa.😂😂😂
    Vendetta 22/07/2021 11:07 pm
    La ana Gabriel am akesta barba trobo ke esta molt empoderada no?
    Tal com raja 23/07/2021 11:08 am
    Rovira i Gabriel, es pot saber què heu fet per 'independentisme durant aquests anys?