García Egea: “El procés ha mort i com abans ho entengui el nou Govern, molt millor”

El secretari general del PP insisteix que recorreran al Suprem els indults si es concedeixen amb informes desfavorables

El secretari general del PP, Teodoro García Egea, ha afirmat que “el procés ha mort” i ha assegurat que “com abans ho entengui el nou Govern, molt millor”. En una atenció als mitjans aquest dilluns, García Egea ha esperat que l’independentisme “entengui que aquest teatre, aquest intent de cop, aquest procés ha acabat” i que “l’estat de dret està més fort que mai”. Sobre els indults als presos independentistes, el secretari general dels populars ha insistit que el PP “anirà fins al Suprem i fins a les últimes conseqüències perquè no es produeixin”. “Si el govern concedeix un indult en contra del criteri de la fiscalia o del tribunal sentenciador, el PP recorrerà al Tribunal Suprem aquests indults”, ha dit.García Egea ha remarcat que els líders independentistes “no han manifestat penediment, sinó tot el contrari” i ha afirmat que és “el primer que ha de passar” per concedir-ne. La llei que els regula no ho estableix com a requisit encara que és un aspecte que se sol tenir en compte. “Està pagant el govern de Sánchez un preu polític a través d’aquests indults? Estem coneixent ara el pacte ocult al qual va arribar amb els independentistes per ser president?”, ha qüestionat García Egea.

Comentaris

    manel t 25/05/2021 7:06 pm
    Es normal que aquest eigerít xicot digui aquestes coses tenint en conte que es portaveu del fascio falangista aznarista que ens contempla i espia constant-ment i sabén que "el diàleg del Sanchez es basa en la sacrosanta constitución (o sia monòleg) i el "nunca bien ponderado y glorioso ejercito español (los ñordos) els dona suport". Per tant ja sabem el final, mentre la gran Europa esta demostrant un gran cinisme respecte a la aplicació de la seva democràcia dient no a Erdogan i si als fatxes ñordos
    rd 25/05/2021 8:43 am
    ja t´agradaría fdp
    Anònim 25/05/2021 2:15 am
    Què diu aquest menjamerdes de PePero ? Que algú li expliqui que, si no fan bondat, quan serem independents, no els enviarem els iogurts caducats
    Eulàlia 24/05/2021 10:02 pm
    Això és el q voldriau, xò la realitat és un altre!! Per cert s'està acabant la pandèmia, i q vol dir? dons q tornarem a sortir al carrer!! No es preocupin!
    L'OBSERVADOR ASTORAT 24/05/2021 9:12 pm
    Teodoro García Egea: De "Campeón Mundial, en lanzamiento de huesos de aceituna", (os lo juro que es cierto), a "Secretario General del PP"./ "QUÉ PODRÍA SALIR MAL ????".
    enricsvh 24/05/2021 9:01 pm
    M'encanta, el que diu aquest babau. No veuen la realitat i se la fotran. Pel que fa a nosaltres, hauríem de començar a deixar de col.laborar amb aquesta "democràcia nyola" i ens hauríem de plantejar, si en el fet de votar, no hi ha com una mena de "col.laboracio" i legitimació, de qui ens té esclavitzats, fa tres segles ...
    Independentista 24/05/2021 7:24 pm
    El marieta botifler de l'Iceta l'ha donat per mort, si no vaig errat de comptes, 29 vegades. Apa i que et bombin, espanyolista de merda.
    ciutadà 24/05/2021 7:21 pm
    Què més voldries tu, fill de puta.
      Anònim 25/05/2021 7:11 pm
      Ciutadà: no insultis que set veu de quin peu calsses. Canta "el cara al sol" i reposa
    fat boy 24/05/2021 6:20 pm
    A un partit que te 3 diputats de 136 se l'ha d'escoltar atentament.
    Borinot 24/05/2021 6:12 pm
    El egea aquest està ancorat en el franquisme, ja pot dir missa, que no dóna més de si
    Robert 24/05/2021 5:41 pm
    On vas amb aquest careto de feixista.El que diguis ens la sua i ens la bufa.Visca Catalunya lliure.Vosaltres hispanos ja ho us fareu...sou una colla de cavernícoles. Fora de Catalunya tots els immigrants i fills d'immigrants españols inadaptats. Visca 1-O som República.
    Vicenç Ramoneda 24/05/2021 5:25 pm
    Li falta un bull com a les guixes. Aquests del 155 tenen el cap a llossar!
    Lleida 24/05/2021 4:37 pm
    Segons ells fa 300 anys que estem morts, però seguim.
    Ricard 24/05/2021 3:44 pm
    El que no es pot negar als castellanistes és la seva àmplia experiència en morts. Els catalans solem estar especialitzats en empreses (com deia aquell "HACEN cosas").
    In,inde independencia 24/05/2021 2:29 pm
    De donde saca el pespes tanto tonto
    odisea 24/05/2021 2:17 pm
    En Catalunya ,sois menos que nada,no teneis futuro por aqui,los corruptos y ladrones bien lejos.
    Peter smich 24/05/2021 1:28 pm
    Abans moriràs tu que el procés, no t'ho creus ni tu, ha, ha, ha.