ERC vol que Junqueras assisteixi a la taula de diàleg

Vilalta deslliga els indults i la negociació amb l'Estat i reclama que es posi "ja" data i hora per a la reunió

ERC vol que el seu president, Oriol Junqueras, assisteixi a la propera reunió de la taula de diàleg. Així ho ha afirmat la portaveu del partit, Marta Vilalta, durant la roda de premsa d’aquest dilluns. “És innegable que ens agradaria moltíssim que hi pogués anar, és evident”, ha argumentat. Vilalta ha deslligat els indults i la negociació amb l’Estat: “No condicionem una cosa a l’altra”. La portaveu ha tornat a insistir que la “solució” al conflicte passa per l’amnistia i no pels indults. A més, ha apuntat que ERC no concretarà si dona suport a la reforma del delicte de sedició fins que vegi “la lletra petita”. Vilalta també ha reclamat reprendre “ja” el diàleg amb Madrid i que es concreti la data de la següent reunió.

Comentaris

    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 01/06/2021 1:00 am
    Al menys aquesta vegada no es reunirà d'amagat del seu president com ho feia quan era el vicepresident del MHP Puigdemont
    Ramon 31/05/2021 11:30 pm
    La negociació serà duríssima, perquè Junqueras és enemic ferotge del nacionalisme català. Caldrà doncs dur-hi algú potent de la nostra part.
    Ramon 31/05/2021 10:45 pm
    A sota un imbècil hi torna amb la crítica a Convergència per haver fet pactes amb el PP. No, si et sembla, imbècil, Catalunya hauria de fer com ERC.
    Ramon 31/05/2021 10:42 pm
    D'acord. I del costat català de la taula qui hi haurà?
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 31/05/2021 9:01 pm
    A quin costat de la taula el posaran Junqueras ? O potser serà una taula rodona que només en té un de costat ?
      Vendetta 31/05/2021 9:45 pm
      Ell no es senta a la taula esta de cara a la pared am els pantalons baixat fins els turmells y dien amoejpanya, el raro eke encara no si a penjat a la cela del hotel
    Georgiana 31/05/2021 8:14 pm
    Els indults són molt clars. Els hi perdonan (si fan bondat) els anys restants de presò, però deixan en vigor la inhabilitació! Perquè volen que hi assisteixi si no pot exercir la politica? Per fer-se la foto només? Que no ho han entès? Per què confonen? Ho feu a propòsit? No ho entenc.
    Lluït 31/05/2021 7:34 pm
    Ercs no saben on encolomar el seu tòtem. Un ser que es mou per ressentiment enveja i ànsies de notorietat, amb un ego que li sobrepassa unes quantes talles.
    84
    35
    Respon
      Observador 31/05/2021 7:42 pm
      Parles del poc honorable Fuigpelmón, oi?
      12
      82
      Respon
        Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 31/05/2021 9:06 pm
        Ha ha ha ! El MHP Puigdemont no deixa dormir la xusma botiflera. Cada nit hi somnien. Us recomano que preneu til·la
        29
        33
        Respon
    Aquest ja esà rostit 31/05/2021 6:12 pm
    I l'hi han dit que el deixaran anar quan hagi liquidat l'independentisme. Porc traïdor
    78
    87
    Respon
      No es pot liquidar el que ja està liquidat 31/05/2021 7:44 pm
      Un batxiller foll va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir. Vam perdre totes les simpaties i complicitats que teniem dels països democràtics.
      108
      79
      Respon
      Lluït 31/05/2021 7:35 pm
      Ercs no saben on encolomar el seu tòtem. Un ser que es mou per ressentiment enveja i ànsies de notorietat, amb un ego que li sobrepassa unes quantes talles.
      65
      69
      Respon
    fat boy 31/05/2021 4:40 pm
    Deu ser perque sigui el que rebi les hosties a l'altre galta, que ja hi esta avesat i a mes sembla que li agrada.
    31
    58
    Respon
      Tinc un refrany pel Gordet 31/05/2021 5:12 pm
      Cree el ladrón que todos son de su condición
    Àngel Drach 31/05/2021 3:19 pm
    Naturalment! I han de continuar exigint l'amnistia i negociant les condicions per a la independència (repartiment d'actius i passius, permanència dels partits espanyolistes (que ja no tindran sentit), deute que haurem d'assumir, etc.) I si no s'avenen a raons caldrà pendre la determinació de DUI i no pagar la part del deute espanyol que ens tocaria en cas de negocir-ho. Ho sento per ells, però ho tenim tot de cara!
    78
    82
    Respon
      Observador 31/05/2021 4:19 pm
      Pitjor qu'el batxiller foll que va suspendre la DUI i va fugir deixant-ho tot empantanegat impossible. 10 anys processant cap enlloc no crec que sigui el tarannà d'ERC. De moment van aconseguir una taula per parlar de TOT que el pallasso Torra va boicotejar des del primer dia per ordres del sonat de Waterloo, no fos pas que aconseguisin algo quan ell no ho va fer.
      192
      252
      Respon
        Àngel Drach 31/05/2021 7:54 pm
        Pot dir el mateix que diu, estalviant-se els qualificatius que usa. Que només fan que treure-li raó. A part d'això, està equivocat
    Doctor Strangelove 31/05/2021 3:09 pm
    Però en Gandhi Gras vol sortir de l'hotel Lledoners? Doc.
    71
    50
    Respon
    Manel 31/05/2021 2:47 pm
    Despres de desmobilitzar la gent i oblidarse de l'indult per milers d'encausats a talls I manifestations, que faran a can ERC quan el PP guanyi les proximes eleccions espanyoles, cancel.li els indults reversibles, I els Il.legalitzi a ells? Es pensen que la gent sortira al carrer amb les mateixes ganes?
    324
    336
    Respon
      Si noi, 31/05/2021 4:12 pm
      de ben segur que no pactan amb PP com tants anys han fet els prUcessistes corruptgents. Millor no li preguntis al poc honorable batxiller de Waterloo que només sap embolicar la troca i fugir deixant-ho tot empantanegat...
      234
      226
      Respon
        Juana de Arco 31/05/2021 8:34 pm
        pactaran amb el psoe que no deixa de ser la versió amable del PP. Tothom ja sap que PSOE=PP, ja que no hi ha diferencies apreciables.
    Joan de Sant Andreu 31/05/2021 2:32 pm
    Perquè quedi clar qui mana en aquest partit històric llastimosamemt ple de botiflers i lluitadors de la república espanyola que no catalana. Ja els està bé anar a oferir pleitesia a la capital i així de pas estan una estona fora de casa. El mn Jonqueres el primer que dirà serà allò de “y como esta lo mio”.
    308
    313
    Respon
      Botiflers? 31/05/2021 2:39 pm
      Com Miss Catalunya que'ns va donar una costellada de 3 respostes? O com el poc honorable batxiller que va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir?
      283
      277
      Respon
        Odil.le 31/05/2021 8:40 pm
        No com el partit mentider de catalunya que no va fer la feina ni en el 39 ni ara i a sobre menteix i tracta d'encolomar la culpa als altres pel que no han fet bé ells. Molt espanyol el tarannà.
        11
        20
        Respon
        Joan de Sant Andreu 31/05/2021 7:31 pm
        Que jo conegui l única que va marxar per amagar-se i no fer rés, és la menja bledes Rovira. Aquella que és rasgava la vestimenta davant la convocatòria d eleccions i després se m va anar a amagar-se i no sortir del cau. ERC sou botiflers i no li doneu més voltes.
        57
        50
        Respon
          Fes memòria Juanito 31/05/2021 7:50 pm
          Marta Rovira no va ser qui va suspendre la DUI en pocs segons, va ser un poc honorable batxiller que s'ha tornat boig. Qui és el botifler?
          26
          14
          Respon
            odil.le 31/05/2021 8:36 pm
            Marta rovira està amagada a veure si li 'arreglan lo suyo', como bona seguidora del mossen va fer unes llagrimetes i va marxar. No se li coneixen activitats pro republica. Llastima que no plorés quan els seus ens varen mentir flagrantment al no fer cap de les estructures d'estat que havien de fer i a sobre ho vàren amagar. Ja se sap, erc va tornar a les andades.. primes al 39 ara al 208... no tenen remei
            16
            33
    Xifre Sorribes 31/05/2021 1:54 pm
    Però no haviem quedat que el mossen deixava als successors que portessin el pais i ell s'apartava??? Potser era una més de les no veritats que ens acostuma a fer esquerra. Tot ha estat un 'cuentu chinu' ... oblidar l'1-O per tal que el curita surti de la garjola a donar-nos discursets de llagrimeta fàcil però resultats res de res, llevat que per fi esquerra mana ( a les ordres dekl que mana de veritat o sigui madriz). Ja va sent hora que els elefants falsament dits independentistes d'esquerra es jubilin i això incluo a l'impressentable de Tardà i al mossen entre altre. O d'una p. vegada explique que nos com els komuns... 'soibriranistes' però no independentistes.
    280
    235
    Respon
      Així hauria de ser si surt de presó! 31/05/2021 2:34 pm
      Per contrarestar el mal que va fer el batxiller foll que va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir. Si fos aquí també rebentaria la taula de diàleg que sempre ha menystingut, no va fer tants fastics per suspendre la DUI, que hi posi collons i torni si vol reparar en part el mal que ha fet a l'independentisme.
      363
      352
      Respon
        Odil.le 31/05/2021 8:50 pm
        tens tota la raó!!! El que s'ha de fer és mentir i enganyar com ens tenen acostumats els independentistes de 'tota la vida' que mai, mai, mai han aconseguit res de res en pro de la independencia a no ser que col.locar-se medalles i criticar i mentir als altres. Sort que hi ha gent 'nou vinguda' que en pocs anys ha fer molt més per a la independencia que el partit de 'tota la vida' que a més a més d'enganyar no se li coneixen mérits d'ença la 'democracia marca egspanya'
        Sometent 31/05/2021 4:13 pm
        Molt bé noi, així m'agrada ... fent amics. Una mica de decència. Realment els que obieu l'exili practiqueu exactament el mateix fer que els governs espanyols, i després plorareu...
        55
        70
        Respon
          Odil.le 31/05/2021 8:37 pm
          ... bàsicament el mossen no està a l'exili i això és el que els importa. Si us fixeu a la història de la carcel sembla que només està el mossen als altres esquerra els oblida.. per què serà????
          Decència? 31/05/2021 4:22 pm
          Com el poc honorable Fuigpelmón que va suspendre la DUI en 8 segons i va fugir? Com quan va prometre tornar si guanyava i no ho va fer? DEMÀ M'AFEITARAS...
          172
          168
          Respon