En Comú Podem critica la “hipoteca” d’ERC amb Junts

Se situa a l'oposició per garantir una "alternativa d'esquerres"

La diputada d’En Comú Podem Jéssica Albiach ha criticat aquest divendres que ERC hagi donat suport a la candidatura de Laura Borràs com a presidenta del Parlament. En roda de premsa, Albiach ha lamentat que s’hagi tornat a veure la “hipoteca” d’ERC amb JxCat i que els republicans i la CUP hagin permès que en el Parlament “més d’esquerres des de 1980” en sigui la presidenta Laura Borràs. La líder dels comuns a la cambra catalana ha lamentat que els comuns hagin quedat fora de la Mesa del Parlament i ha apuntat que seguiran treballant des de l’oposició com una “alternativa d’esquerres”. Albiach no ha tancat la porta a negociar la investidura amb ERC però ha recordat que els de Pere Aragonès ja han escollit el soci de Junts.

Albiach ha iniciat la intervenció celebrant el retorn de la diputada d’ERC Meritxell Serret i ha apostat perquè sigui “el primer pas de la normalització política que cal com a país”. També ha denunciat la “mala educació”, la “falta de respecte”, “l’intent de crispació i polarització” de Cs durant la sessió de constitució del Parlament. La líder dels comuns ha criticat que ERC expressés en campanya que Borràs no podria ser candidata d’ERC per tenir un procediment judicial per corrupció obert i que avui l’hagin votat per presidir el Parlament. “La via àmplia d’ERC és la via Borràs”, ha sentenciat. En Comú Podem ha pronosticat una presidència de Borràs que “ofegui” el Parlament per la “gesticulació” i que no centrarà la institució en abordar la crisi sanitària i econòmica i els conflictes del país.

Comentaris

    Adela Garcia 14/03/2021 6:06 am
    PIJA SECA, FIGA SECA. Colau y sus princesas pijas, comunisme que ha omplert Barcelona de criminals rics del seu cosinet PUTIN el democrata COMUnista. Colau comunisme Maduro.Putin, rates i colaus d'esquerra, miseria pels seus subdits
    Ja li dèiem 13/03/2021 10:27 pm
    Albiach, ara vas bé. Has arribat al "solo se que no se nada". Vas bé. Baixa de la favera, ves al racó de pensar i comença des de 0.
    Tripartit no, gràcies 13/03/2021 8:00 pm
    La Comuna Pudenta, CCOO i la UGT, no cal dir el PSOE-sc, fa temps que s'han apuntat a la re-definició del concepte "ser d'esquerres". Ser d'esquerres = voler viure del pressupost públic sigui com sigui. No són els únics però n'hi ha que tenen la decència de no embrutar la memòria de la gent veritablement d'esquerres que, equivocats o no, es van jugar la pell per construir un món més just.
    I si plegues, pija rica? 13/03/2021 7:09 pm
    Albiach, ridicul total, i no sap ni plegar la pija guai
    Colau de Valls, la grotona de España 13/03/2021 6:24 pm
    Colau d'esquerres de gent gorda, gruixuda i que menja com un trolebus pagant els barcelonins. Colau robar, nyam, nyam, quina Valls mes franquista
    Lleida 13/03/2021 6:14 pm
    Així pobres, mira ara s'han enfadat.
    son sociatas españolos 13/03/2021 3:18 pm
    ¿Jessica . como está la hipoteca con Valls? No tenemos ninguna duda que si fuera posible harian un pacto de cuadrifachito con Vox, PP,PPsoe, C'nos y Colau's. La gente no es tonta Yessica.
    Ballar el canvi 13/03/2021 2:29 pm
    Però què es va prendre la Jèssy per al.lucinar que erc triaria Comuns -8 escons- i bandejaria Jxcat -32- amb la celebració de la folgada victòria dels indepes? I la colla de l'Illa, igual. Encara veig Iceta ballant la música del Canvi. Devia ser pel seu canvi de mandonguilla a ministro.
    LSO 13/03/2021 2:15 pm
    La insípida, utiliza ahora otra palabrita hipoteca, espero que no se haya olvidado de su machacona frase, Govern de esquerras i progressista, quien todavía esté creyendo en ese concepto actualmente, es que se durmió en los años setenta y no ha despertado. Esta tipa está desfasada, y solo cuenta con los desfasados. Chica, haz una ojeada por el mundo y verás que el mundo ha cambiado, ya no existe la derecha y la izquierda, ahora es opresores contra oprimidos y perseguidos, y tú siempre está con los opresores, ayer fué un ejemplo, solo de boquiqui sois los salvadores de las causas perdidas, pero solo eso de boquiqui.
    ICV 10, COLAU 8 fiamb4es 13/03/2021 1:53 pm
    Con Saura eramos muchos mas. Colau vete ya!!!! RICACHA
    COMUNS funwraris ee Colau y chorizos DESCorrupcion COMUN SA 13/03/2021 1:52 pm
    Albiach, ridiculo total, cierre por defuncion
    Colau de Valls, Facismo comun 13/03/2021 1:50 pm
    Colau de Valls el facismo de niña rica. Cierre por f4anquismo comun
    Narcís 13/03/2021 1:16 pm
    Aquest ésser és inqualificable .. diu que partit independentista de natura no s'entengui amb coalició independentista de 32 escons .. i el seu ejpanyol/ espanyolista/ espanyoler amb 8 sí ? PD : vinga a treure' s carrera fàcil a universitat privada !
    Ferran 13/03/2021 1:10 pm
    Sufre narclepsia,y en los largos sueños no se entera de nada....
    JordiP 13/03/2021 11:03 am
    Oh, gran Jessica! Suprema deessa el pensament esquerrà! Aquests burgessos, tontos útils i companys de viatge han maniobrat arterament pactant a esquenes de La Veritat política, que sou Comuns-Podem! Com han pogut fer-ho? Com han pogut menyspreuar L'Esquerra Veritat i formar un contuberni viciós contaminat pel fastigós Kapital! Digues que sí, nena, que ja s'ho trobarán quan a les properes eleccions torneu a escombrar. Per cert, monina: quants centenars d'escons theu obtingut?
    Pere de la Vila Reial 13/03/2021 10:50 am
    La Sra. Albiach em va semblar patètica, ahir, parlant amb els periodistes al Parlament. Sap nedar per a no ofegar-se, però políticament sembla curta de vista. No pot garantir res amb la seva esquerra, si l'únic comparsa pot ser, i sempre depenent de les instruccions de la seva metròpoli el Sr. Illa, un altre que també sembla curt de vista (políticament). El govern serà el que els catalans han volgut. Té raó quan diu que l'anterior govern no ho ha fet bé, però no vull ni pensar com ho farien els comuns si se'ls deixés furgar en la governança del país (si el psoe els considerés)
    AL LORO 13/03/2021 10:11 am
    Se situa a l'oposició perquè no pot situar-se enlloc més. Apa nanus, a plorar a la ploreria
      Cavaller pallares 13/03/2021 7:16 pm
      Quina barra que te aquesta de parlar hipoteques, pot ser es refereix a la que va deixar ICV de 9 milions euros. Ni Unio ha arribat a aquesta quantitat. Albiach, ets com un Duran, pero en versio dolebta i esquerranosa.
    👁 13/03/2021 9:55 am
    La hipoteca la tiene Catalunya enrera (incluidos vosotros) con el imperio.
    Ramon 13/03/2021 9:46 am
    La Comuna Pudent ja està en xifres per sota de quan es feien dir Iniciativa. I és que ells també han perdut votants que han passat a Vox. Però aquest és un fet usual a tot Europa. L'electorat de Le Pen era bàsicament l'antic electorat comunista francès.
    Ferran 13/03/2021 8:42 am
    No valeis nada.
    Anònim 13/03/2021 8:40 am
    No caldria nada
    Cara al sol de la Generalisima COLAU DE FRANCO 13/03/2021 6:35 am
    La Comuna del 155, la FALANGE COLAU DE ESPAÑA,UNA MERDA FRANQUISTA. VIVA VALLS, ARRIBA LA CAUDILLA COLAU DE FRANCO
    Girona 13/03/2021 12:13 am
    L'única raó per la qual sou a la política és perque teniu l'habilitat de tots els bons timadors: distreure l'atenció del públic ingenu mentre li robeu la cartera. En aquest cas la cantarella absurda de titllar de "dretes" a junts (que ha gosat enfrontar-se als poders fàctics de l'estat) mentre pacteu amb un PSOE protector de la monarquia corrupta, hereu dels Gal i campió de les portes giratòries. La inmensa majoria de vosaltres no heu tingut una feina de veritat MAI DE LA VIDA. Autèntics vividors sense escrúpols que enganyen als pobres. Tant de bo algun dia hagueu de retre comptes davant la justícia per difondre falses noticies i per estafa en els programes electorals. Sou males persones.
      JordiP 13/03/2021 10:55 am
      I ens volien col·locar de President del Parlament al paradigma dels estafador, l'ínclit capitoste de CCOO Gallego, el més gran mentider cara-de-pedra que he vist en ma vida. I ja he fet els 81. Els néts de Stalin no han aprés res.
    LSO 12/03/2021 10:01 pm
    Se están dando cabezazos contra la pared, se creían que eran algo, están donde se merecen, no son nada.
    2014-2021 12/03/2021 8:50 pm
    Algú es pot creure que 8 diputats són alternativa de res? Qui marca les directrius de comunicació dels comuns?
    L'OBSERVADOR ASTORAT 12/03/2021 8:07 pm
    EN COMÚ - PODEM ("sucursal colonial" de Podemos) i altres partits “suposadament" progres i d’esquerres, són la nova versió del "LERROUXISME". Tots ells “Col.laboradors Necessaris, Tontos Útils i Blanquejadors" del "Deep State Ñ (Borbónic- Franquista 2.0)" i dels seus partits més afins (PP, PsoE = Psc, C's, Vox, SCc…), amb els quals queden total i perfectament "HOMOLOGATS"
    Octubrista 12/03/2021 7:53 pm
    Encara no han marxat a Madrid tota la xurma de la Comuna Pudenta ? Què esperen ? Segur que en mandonguilla s'hi troba com un peix dins l'aigua (o com un cagarro a la claveguera )
    Boy Garantín 12/03/2021 7:49 pm
    Ja diuen que no es pot enganyar tothom per sempre i massa que ha durat l,enganyifa sobiranista. Els que ho eren ja han marxat tots i només quedeu els Coscus, cavall de Troia de les èlits feudals messetàries. Patètics.
    Ricard 12/03/2021 7:45 pm
    No sembla raonable tractar un grup polític, que té molta gent a la presó per defensar la llibertat de tots, de "xenòfob" o "hipoteca". Mentre Junts hi posa el coll els comuns no van més enllà de la xerrameca demagògica i, a sobre, participant en un govern que no difereix del del PP. Són fets.
    Una de "Comuvox" 12/03/2021 7:15 pm
    Aquests farsants tenen una fixació amb JxC que requereix atenció psiquiàtrica. Al seu costat els de vox acabaran semblant moderats...
    Eulàlia 12/03/2021 6:40 pm
    Sra Albiach No han entès RES!!! Q fàcil és parlar quan NO es té ningú empresonat!! I q malament la seva campanya acusant JxC de supremacistes!! aquí està la seva equivocació, us han marxat gent molttt vàlida del vostre partit i més q en marxaran, quin luxe deixar-se perdrà el Sr Domènech, el sr Fachin la Marta Sibila, en fi. Clar és q vostès en saben molt!!!
    Comun's,crostadrégimen78 12/03/2021 5:58 pm
    Els nostres amics valencians diuen que Albiach intentava festejar amb PesoE però sense èxit i que actuals Comun's han calcat el discurs beligerant de C's de T.Cantó. Deu ser Comun's compleixen rigurosamente amb el pacto con Valls.
    GAVANENC 12/03/2021 5:36 pm
    Aquesta dona no te ni puta idea de res.... Com es pot ser taaaaan tontaaaaaa
    joandomenec 12/03/2021 4:34 pm
    I continuen amb la seua xerrameca d'esquerres dreta. No pinten res aquesta colla de botiflers.
    Ton 12/03/2021 4:13 pm
    La valenciana ja no li ha agradat que no la tinguessin en conta. Té fred de peus la noia. Au nena, fot el camp cap a avall, i deixa tranquils als catalans.
    126
    1
    Respon
      Ricard 13/03/2021 8:16 pm
      Els valencians són compatriotes.
      joandomenec 12/03/2021 4:36 pm
      Deixa estar el rotllo de valenciana. Som molts els valencians que desitgem una Catalunya independent.
        fat boy 12/03/2021 5:23 pm
        I a mes nomes cal que truqueu a la porta de la Republica.
    Amb els comuns no podem 12/03/2021 3:00 pm
    A veure kejika albiach, per hipoteca, la vostra, la dels comunerus amb el Manuel vals, i amb els fundadors del tripartido del 155. Kejika vals més que pensis abans de parlar
      Sobrevinguda 13/03/2021 10:17 pm
      Hipoteca? El tres partits indepes són els titulars de l'opció política que hem escollit la gent. Vosté seria una sobrevinguda, una rellogada , excloent a sobre. "De fora vingueren quins de casa ens traieren" No ho entén encara?
      uno que vive en Tabarnia 12/03/2021 3:32 pm
      pensar? que es aixo?
        Llobregat 12/03/2021 5:06 pm
        Albiach, vosaltres Colau's ja heu escollit la vuestra "izquierda" de e Valls. Ja no podeu engañar la gent. Sou españolistas i la vuestra ideología está vendida por 12 milions d'euros a la dreta neofranquista de PPsoE.