Els Comuns demanen el cap de l’alcalde de JxCAT que es va vacunar

La líder del partit, Jéssica Albiach, considera que actituds com les del JEMAD són "intolerables"

Els Comuns han carregat contra els diferents càrrecs que han aprofitat la seva posició per vacunar-se abans que d’altres col·lectius de risc. El partit considera que “en certa manera també és corrupció” i exigeix que dimiteixin com ha fet el cap de l’estat major de la Defensa (JEMAD). En aquest sentit, la cap de llista del partit, Jéssica Albiach, ha fet un repàs dels diferents casos que s’han produït i ha reclamat a l’alcalde i al regidor de Riudoms que deixin el càrrec i, si no ho fan, Albiach ha exigit a JxCat que sigui el partit qui els cessi. “Es tracta d’una pràctica intolerable i exigim que aquestes persones dimiteixin”, ha reblat la líder dels Comuns. Tot plegat, en la presentació dels caps de llista del partit a Girona.

Comentaris

    Ramon 24/01/2021 11:44 pm
    La Comuna Pudent hauria d'acceptar-se com a nova accepció de populisme i demagògia.
    20
    31
    Respon
      Homeeee!!!! 25/01/2021 8:39 am
      Per demagògia i populisme et tenim a tu, insuperable!
    Eulàlia 24/01/2021 10:16 pm
    Algú ens ho pot confirmar ? Albiach, parla del batlle que es va vaccinar perquè li van oferir una dosi de vaccí que caducava al cap de 15 minuts i que era sobrera d'un tanda de vaccinacions ? Si es així cal dir que el batlle va fer malament, ja que era previsible que algun polític poca-solta ho capgiraria i en voldria treure profit. Ja s'ho podria pensar, sincerament els nostres representants n'han d'aprendre.
    39
    19
    Respon
      Si noia, 25/01/2021 8:37 am
      però ja sabem com son els corruptgents: primer jo, després jo i sempre jo. Pensan en ells abans que en els catalans, com Fuigpelmónque va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot empantanegat.
    Maria 24/01/2021 7:35 pm
    Què un és vacuni és intolerable, però augmentar el pressupost militar en milers de milions i els de la casa real, com ha fet el govern de PSOE-Podem, quan no hi diners per sanitat suficients, ni pels autònoms, ni per tota la gent que ha tingut que tancar el negoci, deu ser una anècdota per aquesta pija comunista. FARSANTS!
    Ricard 24/01/2021 4:46 pm
    L'habitual demagògia dels comuns, edició d'avui. Tot pel vot. Com el pdcat.
    71
    17
    Respon
    HEIL ALBIACH, feixisme VALLS,sme COVID.COLAU 24/01/2021 4:06 pm
    I no demana a la pocavergonya Colau la seva dimissió per incumpliment reiterat dels tancament covid, convertint a la seva canalla en terroristes covid a la seva escola. Albiach es VALLS,HEIL, feixisme expanyol, pur 155. Stop apodemos,drogues, okupes i anticovid. COLAU que li sigui retiradal la patria ootestad, pobres nens. I albiach els teus cartells publ8citaris esterrorisme permés per la JEC com bona feixista espanyola que ets
    85
    13
    Respon