El testimoni de càrrec contra Boye partidari que “la Guàrdia Civil porti els independentistes a los Monegros i… fora”

Una conversa telefònica alerta de l'animadversió contra l'independentisme de González Rubio

Si fos en llenguatge radiofònic, s’hauria de cridar “Gol en las Gaunas!”. Una sorpresa o potser, no tant. El testimoni de càrrec contra l’advocat Gonzalo Boye, Manuel González Rubio, en la instrucció per suposat blanqueig de capitals a l’Audiència Nacional és, arran de les converses intervingudes, un foribund antiindependentista. De fet, segons els enregistraments de la policia, si fos per ell, “la Guàrdia Civil hauria d’agafar els independentistes en autocars, portar-los als Monegros… i fora”. Un motiu més, i ja en són diversos, que treuen força i veracitat a les declaracions incriminatòries contra l’advocat de Carles Puigdemont, i enginyer de l’estratègia judicial a l’exterior, en una causa ja de per si, estranya en la instrucció.

En concret, la defensa de Boye ha presentat un escrit, davant la magistrada instructora, Maria Tardón, que es se certifiqui una conversa gravada que s’inclou en la causa de la instrucció però que “sorprendentement, no consta como transcrita”. Es tracta d’una conversa del 18 d’agost de 2017, l’endemà dels atemptats gihadistes a Barcelona i Cambrils. Hi enraona, el també processat i testimoni de càrrec contra Boye, Manuel González Rubio, i els seus comentaris certifiquen, segons la defensa, l’animadversió subjectiva contra l’advocat de Puigdemont“.

Tot i que aquests comentaris s’aboquen dos mesos abans que Boye assumís la defensa dels membres de la Generalitat a l’exili, la defensa apunta que “és lògic que aquest sentiment d’aversió contra els independentistes catalans es pronunciés després de la celebració del referèndum del Primer d’Octubre”. En aquest marc, es ressalta que Boye “s’ha significat molt públicament en la defensa dels Drets Humans dels membres de Govern exiliats a Bèlgica, Suïssa i el Regne Unit així com en la reeixida estratègia internacional”. Un motiu més per alimentar la seva declaració contra Boye.

“El dràstic canvi de la declaració del processat Manuel González Rubio, que l’anima a incriminar infundadament a Gonzalo Boye,”, es llegeix a l’escrit, “dos anys després d’haver mantingut una i altra vegada que els diners intervingut a Barajas el 5 de febrer de 2017 era de la seva propietat i pretenia crear una empresa a Colòmbia, s’hauria no només al seu afany per sortir en llibertat -ho va intentar, aquí estan les seves reiterades sol·licituds- sinó també a la seva profunda aversió contra la meva mandant, qui s’ha destacat com a advocat dels independentistes, a qui els desitja un desplaçament forçat fins al desert dels Monegros“. L’animadversió a l’independentisme que es constata en la conversa és un indici més de la intencionalitat de les declaracions contra Boye que, per cert, van ser dos anys després d’encetar el procés contra l’advocat de l’exili.

La conversa no té despercidi i la proposta d’acabar amb l’independentisme, tampoc. Els dos interlocutors parlen d’una cacera i a partir d’aquí dels atemptats. P és l’interlocutor i GR, González Rubio:

P: ¡Madre mía! A ver qué dicen ahora los independentistas. 

GR: Pues qué van a decir, las mismas gilipolleces. 

P: ¡Hijos de puta! 

GR: Hay que hacer lo que te dije yo. Una…dos compañías de la Guardia Civil y diez autobuses de esos de sesenta plazas… 

P: Y se cagan, claro. 

GR: (ininteligible) je, je, je. 

P: Je, je, je. 

GR: Llevarlos ahí a los Monegros… 

P: ¡Claro! Je, je, je. 

GR: ¡Y fuera! 

Comentaris

    joanka 20/07/2021 1:30 pm
    Que valientes son cuando van armados en contra de gente desarmada!!!! que orgullo tener defensores asi.. siempre con una superioridad armada que si no... a estosbpatriota marca espanya no les he visto intentar ni de palabra "recuperar" gibraltar ni nada... sera que estos valientes si el de alante esta armado se cagan patas abajo???
    Ferran 20/07/2021 1:32 pm
    Yo pasé por primera vez por los Monegros en Agosto de 1967. No tendría inconveniente en volver si la acción fuera más potente que el 1/0 El problema es que no habrían autocares suficientes para llevarnos y pegarnos un tiro a todos los que queremos la independencia.
    Sí però .... 20/07/2021 1:54 pm
    .... Boye està encausat per narco no per indepe catalanet.
      Ricard 20/07/2021 2:37 pm
      Com ho sap que realment el motiu de l'acusació és la que diu? Els antecedents no van per on diu Vostè.
        I tu que saps @Ricard? 20/07/2021 3:08 pm
        Els antecedents van per narcotràfic. Boye va ser col·laborador d'ETA, pel que va passar el temps suficient a la presó per treure el títol de Dret, pagat per tots els espanyols, tu inclòs @Ricard; si no eres un nen llavors ho va pagar la teva família.
          Ricard 20/07/2021 3:59 pm
          Per vostè, pretensiós comentarista, quan algú passa per presó ja sap que és culpable de tot del que se l'acusi des d'aleshores? Quina fatxenderia més infantil per poc fonamentada.
            @Miguel 20/07/2021 5:11 pm
            N'hi ha que tenen poca memòria, les clavegueres de l'estat espanyol han arribat a enviar, i els hi han publicat, documentació falsa de pretesa corrupció dies abans d'eleccions per a intentar "desprestigiar" polítics que no creuen en la unitat d'Espanya; la policia i la justícia espanyola han filtrat dades a periodistes abans de fer "performances" amb "registres" que han resultat fum... A banda que l'espionatge il·legal d'estat espanyol és va carregar un banc andorrà durant la recerca de "proves" on varen "trobar" sota amenaces milers de comptes bancaris "d'espanyols" els quals la majoria no eren ni catalans... El pretensiós comentarista Miguel s'ho creu i fa veure que s'ho empassa com a bon creient en la fal·laç unitat d'Espanya, fins i tot les falses acusacions (inclosos robatoris previs, selectius i curiosos al computer del despatx) a un advocat que els hi fa nosa, i els suposa un destorb en la represàlia contra l'independentisme.
          No cola 20/07/2021 7:19 pm
          Mira com els de la família real l'Aznar, i tota la patuleia madridista
      @ Si, però... 20/07/2021 4:37 pm
      Els presoners polítics també van ésser acusats, jutjats i condemnats amb falses acusacions, proves i atestats falsos. És el lawfare. Se'n diu lawfare: És la instrumentalització de la justícia, la judicialització de la política. La utilització de les instàncies judicials, tot mantenint una aparença de legalitat ,per a intentar neutralitzar l'adversari polític Està estudiat des de començament de segle, com a estratègia que fan servir alguns estats per a fer un "abús" de la llei com a substitut dels mitjans militars que no poden fer servir les "democràcies" -"plenes", "consolidades", "madures" i "homologades"- per aconseguir un objectiu. És una activitat delictiva de persecució política amb aparença de legitimitat caracteritzats per un dinàmica de creació de relats, ací també encaixa el sistema tacito. A l'estat espanyol la utilització del lawfear a mig i llarg termini no li sortirà pas gratis. De fet tenim memòria i el 2018 el polític espanyol Perez Rubalcaba (1951 / 2019) va advertir els seus col·legues espanyols: "El estado [espanyol pagarà el coste de quitar de en medio Puigdemont". Temps. Cal afegir-hi, que els estats democràtics els que no necessiten afegir "qualificatius" "plena", "homologada", "madura" i " consolidada" no apliquen aquesta perversió de la política i de la (in)justícia, el lawfare és més propi d'estats no democràtics o de precària i pretesa democràcia "plena" de forats.
        Pol 20/07/2021 4:48 pm
        Correcte, @ Sí però. Però t'has oblidat les 3000 persones i escaig que pateixen també i encara la represàlia del lawfare espanyol o guerra judicial espanyola, a banda de l'espionatge i altres il·legalitats del clavegueram de l'estat espanyol, i no oblidem el tribunal espanyol "(de ajuste) de cuentas," com a exemple d'utilització barroera, espúria i amb objectius perversos, d'instruments d'estat. Ens cal més que mai la independència.
      Cat 20/07/2021 7:18 pm
      El mateix q faran amb tu si un dia et pillen en una mani defensant els teus drets
    Miguel 20/07/2021 2:52 pm
    Este puto Gonzalez Rubio es un puto fascista y mazi de mierda.
    Junqueras la españa querida 20/07/2021 3:30 pm
    España ens estima molt, desquiciat junqueras i fillol Peret el televisiu. ERC BOIXOS PER ESPAÑA, als monegros jq!!!
      Al babau de la kerida 20/07/2021 4:13 pm
      Un altre espanyolista estúpid al qual se li han acabat els "arguments" a favor d'Espanya i que s'avorreix. Què ridícul, aquest passerell creu que així ens provocarà, dividirà i farà enfrontar algú ? Ha, ha, ha
    Ehem ! 20/07/2021 4:09 pm
    Curiosament P i GR utilitzen el mateix llenguatge vulgar ple d'oci de de mofa de Luisnomeacuerdo i de Gonzalo tacito.
      Cat 20/07/2021 7:16 pm
      Es que son els seus talps posats aquí per crear odi i dividir, i no veuen q només fan fàstic i pena
    . 20/07/2021 4:38 pm
    .
      2021 20/07/2021 6:55 pm
      Alguns encara intenteu oferir dades i fer raonar -o com a mínim plantejar-se dubtes- a tots aquells que creuen en la justícia espanyola, la de "todo es ETA"; la que no vol investigar l'origen de la fortuna de l'emerit; a que "afina" el que calgui; la que afirma que no va haver ferits l' 1 O, etc.. Ni es plantegen que l'estat podria, simplement no acceptar el resultat del referèndum (ja pensaven fer-ho), sense haver d'empentar i picar gent de totes les edats, molts d'ells avis de més de 75 anys. És inútil. No hi ha més cec que qui no vol veure. Per a alguns la justícia no serà "injusta" i qüestionable fins que no els toqui el rebre. I molts s'hi trobaran. Potser hisenda els culparà de frau per un error de 100 euros i n'hauran de pagar recàrrecs i multes, mentre la familia reial té comptes a Suïssa. Potser quedaran a l'atur, o els baixarà la pensió o qualsevol altra cosa que els faci sortir a manifestar-se i acabaran corrents perseguits per robocops que amb prou feina han acabat l'ESO. Alguns tenen tan poca empatia que fins que no els toqui a ells, aplaudeixen amb les orelles que d'altres rebin sense ni pressumpció d'innocència. Els abusos de poder començaren amb les primeres civilitzacions i la humanitat no aprèn dels errors.
    Jo 20/07/2021 4:42 pm
    Quan vulguin ho poden provar, jo estic armat fins les dent, que vingui quan vulgui, m'emportare per devant mes d'un.
      Tu 20/07/2021 4:49 pm
      Quintacolumnisme, no Gràcies. Ves-te'n a fer gargares.
      MHP 20/07/2021 5:33 pm
      Jajaja quina por que fas, que tens d'armament, un obre llaunes?
        Jo 21/07/2021 7:29 am
        A tu amb les mans en tinc prou, mitja merda.
    JordiP 20/07/2021 5:10 pm
    Aquest "fora" no em sembla que es refereixi només a treure-los dels autobusos. Em malicio que representa el desig d'aplicar-los un cop descarregats alguna de les tècniques nazis utilitzades per a la "solució final" del problema jueu. Bons mestres per a copions pocatraça. Però situats al costat dels detentadors de l violència oficial. Vet aquí.
    ese 20/07/2021 5:18 pm
    la ignorancia este no sabe donde estan los monegros ? estan en zaragoza no en catalunya quiere llevar a los independentistas a españa ? a mi en el colegio me enseñaron que los monegros estan en aragon bueno cuando estaba franco a lo mejor ahora a cambiado
      fat boy 21/07/2021 12:19 am
      Home, si es pensen que Gibraltar es Espanya. No hase falta desir nada mas.
    A veure indepes obtusos 20/07/2021 9:46 pm
    Això no va de Boye. Va de Sito Miñanco: 43 detinguts, cinc tones de droga i 15 milions d'euros intervinguts, bloqueig de 171 immobles, cinc vaixells i 139 comptes bancaris i altres productes financers. A Boye se li processa en la peça separada que investiga els diferents serveis de blanqueig associats al narcotràfic i, per tant, facilitadors del mateix. A Manuel González Rubio (l'anti-indepe) se li confisquen 889.620 euros a l'aeroport de Barajas al febrer de 2017 quan intentava portar-los a Colòmbia en el doble fons del seu equipatge. Boye va declarar que era l'advocat de González Rubio i la jutge no el va creure. La jutge indica en el seu acte que, indiciàriament, els diners confiscat era propietat de l'organització de Sito Miñanco, que González Rubio i els seus acompanyants eren "correus humans", que l'origen dels diners és l'activitat de narcotràfic, i que Boye és contractat per l'organització de l'narcotraficant per blanquejar-lo molt abans de ser contractat per Puigdemont.
      Ets un Franquista de merda 21/07/2021 12:06 am
      Si si, esclar, i els nens els venen de parís, això ho pots vendre als ñordos incults, els Catalans estem vacunats de fatxes com tu.
      Anònim 22/07/2021 10:02 am
      Lo que fa la incultura ñorda !!! I t’ho creus tot el que dius ? No teniu solució, com voleu que no volguem sortir d’ aquest puto país de fatxes i corruptes. A veure a qui robareu quant ens en poguem anar ?
    Raül 20/07/2021 11:05 pm
    Vaja quina sorpresa mes gran, i no estava transcrit per l'arbitre del procediment d'instrucció, una altra sorpresa MAJÚSCULA.
      Jo 21/07/2021 2:39 pm
      Jo no li dic a on el duria a aquest González Rubio i als seus mercenaris.. més que res perquè m'acuserien de delicte d'odi... però vaja ja sabem que Egspanya està plena de fills de puta...
    Tot l'article es basa en la defensa de Boye 21/07/2021 7:44 am
    La defensa no sempre diu la veritat. A més Boye, com acusat, té tot el dret a mentir per salvar-se. Què voleu que digui la defensa?, que és culpable de tot?. Evidentment estan tractant de desacreditar Manuel González Rubio que era client de Boye des de feia 10 anys, segons el mateix Boye va declarar.
    Català 21/07/2021 7:52 am
    Aquest almenys ho diu sense embuts.
    Josep M. 21/07/2021 10:38 am
    Monegros ???? el Javier Lambán, president de la C.A. Aragó, ja donaria permís per fer una massacre a Los MONEGROS, precisament ? Penso que amb l'estima (enveja) que ens té, obriria les portes aragoneses de bat a bat per tal que podèssin passar-hi els autobusos. Idiotes !! ens teniu per covards, quan vosaltres teniu les armes (el 20% comprades amb calers CAT) i nosaltres que som pacífics, no tenim, ni volem cap tipus d'armes.
    Donec Perficiam 21/07/2021 10:39 am
    Me la bufa el que puguin dir els Caspañols. Ens odien però no volen que marxem (evidentment perque necessiten els nostres diners per fer veure que són un estat solvent). Les seves neurones són defectuoses i pobrets d'on no n'hi ha no en pot rajar.....la única cosa que ens ha de preocupar és poder marxar cagant llets i ser República. Poder fer les nostres lleis, tenir els nostres diners, la nostra educació, la nostra llengua, la nostra sanitat, les nostres infraestructures, la nostra indústria i les nostres exportacions, etc.etc. etc.... aixó és el que preval per damunt de qualsevol altre cosa.
    jordi 23/07/2021 8:11 pm
    La Guardia Civil com els militars només han guanyat les batalles contra la gent desarmada i en la Guerra Civil per l´ajut dels Generals Alemanys. Ara que es celebren els 100anys del desastre de Anual, els Rifenys varen destrossar l exercit espanyol una gent que eren camperols y sense formació militar i amb espingardes