Segon pagament de Joan Carles de Borbó a Hisenda per evitar una investigació fiscal

Corresponen a rendes no declarades per pagaments en espècies, concretament vols en jet privat

Joan Carles I de Borbó ha fet una segona regularització a Hisenda de més de quatre milions d’euros per rendes no declarades durant diversos exercicis que sumen més de vuit milions de pagaments en espècies, segons publiquen ‘El País’ i ‘El Español’. En concret, es tracta de vols de jet privats pagats fins al 2018 per la fundació Zagatka, propietat d’Álvaro d’Orleans, cosí llunyà del Borbó. L’emèrit, fugit als Emirats Àrabs des de l’agost del 2020, va fer un primer pagament el desembre del mateix any de prop de 700.000 euros corresponents a un deute tributari generat entre el 2016 i el 2018, quan havia abdicat i havia perdut la inviolabilitat. El pagament tenia l’objectiu d’intentar eludir el delicte fiscal.

Comentaris

    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/02/2021 11:36 am
    El Deep State Ñ Borbónico-Neofranquista, con el PSOE/PSC (Republicano?? y Federal??), a la cabeza apoyando entusiástica y vergonzosamente. Intenta “A LA DESESPERADA” articular un "CORTAFUEGOS" con el "Campechano-Emeritonto", para no "INCENDIAR" al "Preparao-Despistao". Que està al corriente totalmente, de los Corruptos y Pestilentes “Usos, Costumbres y Manejos” del “Campechano-Emeritonto". Objetivos:“CAMBIAR TODO, PARA QUE NADA CAMBIE" y "SALVAR AL SOLDADO FELIPE VI y ÚLTIMO".
    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/02/2021 11:36 am
    El Deep State Ñ Borbónico-Neofranquista, con el PSOE/PSC (Republicano?? y Federal??), a la cabeza apoyando entusiástica y vergonzosamente. Intenta “A LA DESESPERADA” articular un "CORTAFUEGOS" con el "Campechano-Emeritonto", para no "INCENDIAR" al "Preparao-Despistao". Que està al corriente totalmente, de los Corruptos y Pestilentes “Usos, Costumbres y Manejos” del “Campechano-Emeritonto". Objetivos:“CAMBIAR TODO, PARA QUE NADA CAMBIE" y "SALVAR AL SOLDADO FELIPE VI y ÚLTIMO".
    RAMON A 26/02/2021 11:34 am
    Segons el New York Times se li calcula un patrimoni de mes de 1800 milions.Aixo d ara sembla una burla
    Portal de Transparència 26/02/2021 10:47 am
    Cal saber si el 23F dia del discurs del rei Felip V, aquest tenia coneixement del nou escàndol que ha vist la llum el dia 25F. Si suposadament en'estava assabentat, el seu discurs va ser una fal·làcia? I perquè ara aquest part amb cessaria i no una setmana abans de les eleccions catalanes? Quants mesos fa que la Moncloa i la Casa Reial treballaven per buscar la formula del nou pagament de l'emèrit?
    Acollonant 26/02/2021 10:26 am
    Els advocats de l'emèrit parlen amb el ministeri d'hidenda per estudiar que no hi hagi delicte fiscal fent un trampeg de la situació. Però homes i dones de Déu, que no veieu que això és un altre delicte de favoritisme. Que no s'adonen que s'aboquen els solets a la bassa de la merda? Collons, collons, que la ciutadania mereix un respecte!!!
    Mickey Mouse 26/02/2021 9:48 am
    Señor Dumbo, como dice el dicho, 'tiran más dos tetas que dos carretas'. Según los acontecimientos, el emérito salvador de la democracia, supuestamente no entendia el concepto "HACIENDA SOMOS TODOS".
    Hòstia!!! Que fort tu. 26/02/2021 9:26 am
    I per quan una investigació com cal a la família reial?
    vendetta 26/02/2021 9:03 am
    fem com els francesos com els francesos
    Jo 26/02/2021 8:53 am
    Que li facin una investigació fiscal, d'on ha tret la pasta. Com a qualsevol españolito de a pie i que es calci. Familia de ladrones y asesinos. Todo por la pasta i per mantenir el "negocio familiar"
    ELS PAGA-NOS de sempre 26/02/2021 8:41 am
    Amb una ma paga i amb l'altra entoma. Vols cinisme més evident?
    La democràcia plena ens vol vendre la moto 26/02/2021 8:37 am
    L'acció de tractar de eludir un delicte fiscal es converteix en un altre delicte més greu de cara a la monarquia a hisenda i a tota la palafarnària de l'estat. A ningú no s'escapa que aquí al darrera hi ha una enginyeria defraudadora, on hisenda ha mirat cap un altre costat; Els controladors del rei, que han estat els "gobiernos", no han controlat res; I la cleca aduladora rien-se del "populacho" domesticat. I encara més greu, tractar de quitxalla a la ciutadania d'aquest país. Com s'entén sinó que aquest nou escàndol no surtis a la llum el 23F i si el 25F. Us imagineu al Felip V el dia 23 amb el seu discurs sobre el seu pare com a salvador del remat si aquest hagués tingut coneixement del nou escàndol?
    Dumbo 26/02/2021 7:18 am
    Mira por donde, 4 millones para hacienda y 64 para la Corina... está claro cuales son las prioridades del borbón.
      Mickey Mouse 26/02/2021 9:47 am
      Señor Dumbo, como dice el dicho, 'tiran más dos tetas que dos carretas'. Según los acontecimientos, el emérito salvador de la democracia, supuestamente no entendia el concepto "HACIENDA SOMOS TODOS".
    ernst 25/02/2021 11:55 pm
    se suposa que prèviament les haurà cobrades de l'Estat pels grans serveis que va fer per la democracia