El president de Flandes reclama que es “respecti la voluntat dels catalans”

La viceprimera ministra d'Irlanda del Nord demana "respecte pel desig democràtic del poble català"

El ministre-president de Flandes, Jan Jambon, ha reclamat aquest dilluns una “solució” a l’afer català que “respecti la voluntat popular dels catalans” expressada en les eleccions del 14-F. En un comunicat, Jambon, de l’N-VA, ha remarcat que l’independentisme ha aconseguit la majoria en els comicis i ha instat el futur govern a “continuar el diàleg amb el govern espanyol” per trobar una “solució al conflicte”. Al seu torn, viceprimera ministra d’Irlanda del Nord Michelle O’Neill ha demanat “respecte pel desig democràtic del poble català”. En una piulada, O’Neill, del Sinn Féin, ha destacat el “fort suport” a l’independentisme en les eleccions i ha instat el govern espanyol a “respectar-ho”.A més, Jambon ha expressat la seva “preocupació pel destí dels presos polítics catalans” i ha demanat el seu “alliberament immediat”. A més, ha insistit en reclamar a la Unió Europea que “jugui un paper d’intermediària” en l’afer català.

Comentaris

    jg 16/02/2021 10:28 am
    ánimo.....lo tenéis a tocar....
    Nada nuevo, la misma mierda de siempre. 16/02/2021 8:24 am
    Flamencos pro-nazis, ex-terroristas y pagados.
    77
    143
    Respon
      [email protected] 16/02/2021 7:19 pm
      Soi flamenco, No terrorista,no pro nazi. I,un Belga de verdad.
      Si noi, 16/02/2021 10:34 am
      ahir varem veure una colla de nazis, ex-terroristes i pagats! A Madriz, una reunio de falangistes cantant el cara al sol. Fins i tot hi havia un dels assessins d'Atocha, condemnat a 200 anys i en llibertat des de fa anys, una demostració de que la justícia es igual para todos a la monarquia bananera de ejpaÑistán, capital Ankara.
    Que Deu us escolti amics 15/02/2021 10:35 pm
    L'ajuda ha de venir de fora ja que d'Espanya només vindrà repressió sobre repressió. Si no entenen que tenen presos polítics podem tancar la paredeta.
    Doctor Strangelove 15/02/2021 9:27 pm
    Un paio que es diu Jan Jambon (Joan Pernil) no pot tenir cap credibilitat. En fi, us agarreu a tot els indepres! Doc.
      Apa noi 16/02/2021 10:18 am
      I un paio que es diu Amor Estrany (strangelove) i es fa passar per doctor, malgrat la seva manca d’educació, encara té molta menys credibilitat.
      Apa noi 16/02/2021 10:14 am
      I un paio que es diu Strangelove (Amor Estrany) i es fa passar per doctor encara té menys credibilitat .
      No ets pas Doctor en literatura, no? 16/02/2021 9:27 am
      “Agarreu” es un poble de Guipúscoa? O es el resultat del teu doctorat?
    Luisnomeacuerdo 15/02/2021 9:11 pm
    Nos la bufa lo que diga este fascista de sus colegas lazinazis. Que se dedique a bailar en un tablao como el buen flamenco que es.
    Pajaritu 15/02/2021 8:46 pm
    Pues ya lo ven Uds. Estos son los aliados de los lazis, lo mejorcito de cada cosa. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    pluf. 15/02/2021 8:31 pm
    Aquests españols, abans ens pelaran a tots que deixar-nos fer la nostra, democràticament. Per cert, els de Flandes, històricament, saben molt bé del que parlo.
    De pata negra 15/02/2021 7:25 pm
    Ya es mala suerte ser el presidente de Flandes y llamarse Jambon (jamón en francés, en flamenco vete a saber). Métete en tus asuntos, jamón de cebo de pata blanca.