El jutge força la Fira de Lleida a incloure l’Exèrcit al saló de formació Formaocupa

L'ens firal accepta la mesura cautelar i habilita un enllaç al web perquè l'Exèrcit pugui participar al certamen online

El jutjat de primera instància número 5 de Lleida ha ordenat a Fira de Lleida acceptar la presència de l’Exèrcit al saló de formació i ocupació Formaocupa, segons ha avançat Segre i ha confirmat l’ACN. La Comissió Delegada de la Fundació Fira de Lleida va rebutjar el 30 d’abril per unanimitat la sol·licitud de participació de l’Exèrcit al saló en considerar que no s’ajustava a les normes generals de participació al certamen ni al Codi Ètic de la Fundació, “basat en els valors i principis de la cultura de la pau i dels drets humans”. El Ministeri de Defensa, però, va presentar un escrit al jutjat demanant l’adopció de mesures cautelars contra aquest veto i el jutge l’ha derogat en una interlocutòria emesa a última hora d’aquest dimecres. Fonts de Fira de Lleida han explicat que aquest dijous han rebut via telemàtica la interlocutòria, un fet que no és massa habitual, i que al llarg del matí habilitaran un enllaç al web del certamen firal online per tal que l’Exèrcit hi pugui participar les poques hores que encara queden perquè finalitzi. FormaOcupa es va inaugurar aquest dimecres, sense la presència de l’Exèrcit, i es clou aquest dijous.

Comentaris

    Juana la cuerda 07/05/2021 9:50 pm
    Trobo que en aquesta fira no hi ha cap oferta per fer de torero, ni tampoc per traficar amb armament. Les dos coses són molt necessàries per la societat.
    Jaime 07/05/2021 2:59 pm
    Pues si quieres ser piloto, a pagar unos 2 -3 mil euros al mes en la privada, o entra en el Ejército. ¿ A que os gusta viajar en avión ?
    Toni i dos mes 07/05/2021 2:22 pm
    Que cancelin el saló.
      Gpnzalo 07/05/2021 4:58 pm
      Porque vosotros tres lo digáis.... jajajajajajajaja!!!!!
    Anònim 07/05/2021 12:17 am
    Aquí lo que os jode,es que cada vez que hay un salón de este tipo en Cataluña y participa el Ejército,siempre es uno de los stands más visitados y eso en casa duele mucho,porque recordáis las calles de Barcelona llenas de vuestros progenitores viendo los desfiles militares y vitoreando a Franco y es comprensible que os joda.
      J. Fontanals 07/05/2021 9:36 pm
      No eran els nostres progenitors. Eran els pringats de sempre. Com ara que els que voten al pp i Vox a Madrid: els més esclaus i els més rics .....
      JordiP 07/05/2021 4:38 pm
      Sí, eren plenes de gent veient la desfilada, com ho haurien estat igualment per presencia alegrement com Franco, Sanjurjo i Mola eren penats d'un cadalse insta·lat a la Pça. Catalunya, després d'aheberlos arrosegat per tota la Diagonal i el Passeig de Gràcia. . Bobo. Hi ha gent per a tot. A més, si no sorties a aplaudir i cantar braç en alto qualsevol espia franquista et podia denunciar "no va a la Iglesia" o "no va a los desfiles". Com que no ho heu viscut no teniu idea de què co.ny parleu.
        Gonzalo 07/05/2021 5:03 pm
        Mira payaso laZinaZi ...mi padre aragonés, en Bcn desde 1956 , vino el hijo puta de franco, y en la fábrica dieron el día libre para que fueran a verlo. El le dijo al jefe que el día libre lo iba a disfrutar con su hija (mi hermana). Y el jefe le dijo que bien que hacía. Y que lo disfrutase. Ninguna represalia. 40 años más en la empresa hasta jubilarse. Ah....y el dueño de la empresa, era madrileño. Así que, cerrad la puta boca, laZisnaZis.....que dais mucho asco.....
        Gonzalo 07/05/2021 4:59 pm
        Y en berga pasaba lo mismo, no???? Jajajajajajaja!!!!!!!!
    Carles 06/05/2021 8:39 pm
    Puc fer una pregunta innocent? Perquè no suspenen aquesta fira ? Dic jo.
      JordiP 07/05/2021 4:41 pm
      Home, estaria bé tancar-los-hi la porta als nassos, però la fira té per objecte orientar el jovent per a una professió de profit, no precisament la de matar gent.Si l'exèrcit vol gent que s'apunti, que pagui bé a professionals de nivell, no a porters de discoteca, fatxendes d'Ayuso i vagos i maleantes.
    Cal dir-ho 06/05/2021 7:05 pm
    Fora les forces d'ocupació.
      Albert Berrio 08/05/2021 12:58 am
      Els jutges espanyols són la primera força política de Catalunya: ells decideixen qui pot presidir la Generalitat, quan s'han de fer les eleccions, qui pot ser diputat, quines paraules es poden fer servir i quines no, qui participa en una fira. I mentrestant els partits barallant-se entre ells en comptes d'enfrontar-se a l'enemic real: Espanya i els seus jutges. Quan ens decidirem a desobeir totes i cadascuna de les decisions dels jutges espanyols?
    Ricard 06/05/2021 6:28 pm
    Els jutges fan de polític, de metge, d'epidemiòleg, de claustre de professors d'escola, de criminlitzador de Presidents de la Generalitat, d'autoritat electoral i ara d'organitzador de fires. Requisit per ser jutge: dir que Franco va arribar el poder perquè va ser inevitable pel desori de la República i creure que va fer força coses bones.
      L'OBSERVADOR ASTORAT 07/05/2021 11:15 am
      De qué us estranyeu! Les forces de "OCUPACIÓ" sempre han tingut "CARA BLANCA", dintre del territori "OCUPAT". Altrament dit, "DERECHO DE CONQUISTA". No cal que ho oblidem mai, catalans!!!!!
      Jordi 07/05/2021 12:08 am
      Para eso están,para impartir justicia.
        Ricard 07/05/2021 9:22 am
        Quina justícia? Millor dit: fer justícia o fer política dels colons castellans a Catalunya? No queda clar.
          Anònim 07/05/2021 12:58 pm
          Lo que tú digas Ricardo!!!
    Que els posin al costat dels lavabos 06/05/2021 5:57 pm
    L'exèrcit espanyol? El mateix exèrcit que no ha guanyat cap guerra contra un país estranger en els últims 200 anys? El mateix exèrcit que ha excel·lit en la matança de civils desarmats, que ha participat en cops d'estat i que ha omplert les cunetes d'executats sense judici? Aquest exèrcit?
    X2 06/05/2021 5:20 pm
    Dictadura borbonico-franquista
    JordiP 06/05/2021 3:59 pm
    Pot un jutge vulnerar el dret d'admissió de la Fira? No està prevaricant, el jutge? Em temo que la Fira és una empresa privada i pot admetre qui li dona la gana, no? Per exemple: si no vol que exposi Hare Krisna o els Testimonis de Jehovà, què passa? Intervendria el jutge? I en quin sentit? Estem anan cap un Estat Judicial?
      Gonzalo 06/05/2021 5:53 pm
      Como siempre, laZisnaZis, habláis sin saber de qué va la cosa.....El Salón de la Formación y Empleo de Lleida se hará el 5 y 6 de mayo en formato digital con la participación de 60 expositores, entre centros educativos y empresas. Está organizado por Fira de Lleida, el Institut Muncipal d'Ocupació (IMO) de la Paeria y el Departament d'Educació, con el apoyo de GLOBAl lleida.. Hay participación pública en esta feria. Así que a callar, borregazos
      4
      115
      Respon
    Gonzalo 06/05/2021 2:59 pm
    Pues claro que obedecen. Faltaría mas!!!! Venga, miquelets, desobedeced de una maldita vez!!!!!
      Informes 06/05/2021 7:07 pm
      Tacito el enterao.
      Gonzalo 06/05/2021 7:04 pm
      Tocayo, joder.....descansa....no intentes hacerte pasar por alguien que no eres. Pide consejo.
    En fi 06/05/2021 2:48 pm
    saló de formació Formaocupa, la injustícia evidentment permet l'okupació del ejercito, faltaria més