El grup dels Verds/ALE s’oposarà a l’aixecament de la immunitat de Puigdemont

Els ecologistes decideixen per unanimitat votar en contra del suplicatori i intentar "convèncer" altres partits

El grup dels Verds/ALE, on s’integra ERC i els Comuns, s’oposarà a l’aixecament de la immunitat dels eurodiputats de JxCat Carles Puigdemont, Toni Comín i Clara Ponsatí. Els ecologistes europeus ho han decidit aquest dimecres per unanimitat en una reunió, segons confirmen a l’ACN fonts pròximes a la trobada. Segons aquestes, quan el grup va rebutjar l’entrada dels tres eurodiputats de JxCat es va pactar a canvi el seu vot en contra del suplicatori. De totes maneres, a la reunió no hi ha hagut cap discrepància al respecte. D’altra banda, els Verds/ALE també s’han compromès internament a intentar “convèncer” a eurodiputats d’altres grups polítics per unir-se al bloc opositor contra la retirada de la immunitat. Fonts parlamentàries apunten que la votació final del suplicatori al ple de l’Eurocambra es podria fer el pròxim dimecres 10 de març, però encara s’ha de concretar l’agenda oficial.

Comentaris

    Vicenç Ramoneda 03/03/2021 4:42 pm
    El fiscal belga envia una carta a Llarena instant-lo a valorar si està “violant drets fonamentals.” Li fa saber que no recorrerà la decisió de no extradir Lluís Puig i li ve a dir que s’ho faci mirar. https://twitter.com/QuicoSalles/status/1358736094829965313
      Al repelente niño Vicente 03/03/2021 9:16 pm
      Partes de la base de que el fiscal belga tiene razón y Llarena no. Tranquilamente puede ser al revés: Llarena puede tener razón y verse delante de un tocho belga con prejuicios, ignorancia y estulticia.
    Miquel 03/03/2021 2:06 pm
    El dret a l'autodeterminació és un dret internacional.
      Pajaritu 03/03/2021 4:37 pm
      Nada, nada... circulen. Cosas de comunistas, lazis y demás ralea. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Sí, Miguel... 03/03/2021 3:31 pm
      yo diría más: es un derecho galáctico, establecido por los tratados de raticulín...;
    GAVANENC 03/03/2021 1:44 pm
    Un grup els verds d'Ale que no volen fer el ridícul.....Sembla ser que els sociates y els populars els importa un rabe....No passa res, el TSUE els posará al lloc....
      Gonzalo 03/03/2021 4:01 pm
      Es el mismo tribunal que sentenció que la suspensión de las sesiones del 6 y 7 de septiembre fueron ajustadas a derecho? Pues si es ese mismo tribunal, esperemos a ver que deciden....
    Doctor Strangelove 03/03/2021 1:34 pm
    Són Watermelons, verds per fora i rojos per dins. Doc.
      Peter smich 03/03/2021 1:50 pm
      Doctor de merda, només saps fer el gos. BUP, BUP, Bup
    jg 03/03/2021 1:07 pm
    están en su derecho.....como de recurrir al tdhe y al tsjue....pero será firme desde el primer momento
    Independentista 03/03/2021 12:02 pm
    Ja és molt. Però em sembla que... Malament rai.
    Clara 03/03/2021 11:56 am
    Els verds demostren que són regeneració en mig de tant de purins que contaminen el Parlament Europeu.
    Dolors63 03/03/2021 11:55 am
    Encara els haurem de donar les gracies....
    Ricard 03/03/2021 11:43 am
    Bona notícia. Encara hi ha grups polítics íntegrament demòcrates al Parlament.
    Espècie protegida 03/03/2021 11:39 am
    Es veu que els ecologistes intueixen que JxCash és una espècie en extinció.
      Ricard 03/03/2021 1:08 pm
      Una espècie en extinció que és la força política majoritària al 60% dels municipis de la Comunitat Autònoma de Cataluña, malgrat que el seu espai polític estava disgregat en, com a mínim, 3 forces polítiques. Respecte a la confusió que fas entre "Cat" i "Cash" demostra que no tens ni idea del tarannà dels catalans, coa que em sembla previsible tenint en compte el teu comentari.
      111
      14
      Respon