Cuixart: “Haurem de tornar a posar el govern espanyol contra les cordes”

El president d'Òmnium espera una condemna del TEDH a l'Estat

El president d’Òmnium, Jordi Cuixart, ha confiat que el Tribunal Europeu de Drets Humans (TEDH) d’Estrasburg condemnarà l’Estat espanyol per la causa sobre el referèndum de l’1 d’octubre de 2017 i això “serà una motivació més perquè la societat surti i digui als polítics que els ha d’escoltar”. Entrevistat aquest dissabte a TV3, Cuixart ha cridat a forçar l’Estat a la resolució del conflicte català ja que creu que té “intencionalitat nul·la de resoldre’l”. “Tard o d’hora haurem de tornar a posar el govern espanyol contra les cordes perquè reconegui la necessitat d’aquesta negociació política”, ha plantejat, i ha advertit.

Comentaris

    Català 05/09/2021 8:21 am
    Els que estem contra les cordes som nosaltres. Vam creure ingènuament, que Europa ens faria costat i no ha estat així. De fet als països europeus ja els va bé, en el fons, els que ens passa als catalans: Demostra els que els passa als que no fan bondat. I com a remat: als nostres polítics ja els va bé aquesta situació: van cobrant i escalfant la poltrona. I saben que el Poble som tan babaus que a les properes elsccions, tots , com xaiets, a votar.
      Doctor Strangelove 05/09/2021 11:52 am
      Un que va obrint els ulls! Continuem fent pedagogia ... Doc.
        uno que vive en Tabarnia 05/09/2021 4:16 pm
        que t,has pres? sembla que ets tu que va obrint la seva ment tancada per dir tonteries, aquest Sr. sap el que diu i per on va, tu no
    XAVI 05/09/2021 10:52 am
    Donant negocis a empreses espanyoles?, com ferrovial i moltes altres?, es així com posarem els gobierno contra les cordes?, hem de parlar menys, i fer mes.
    Temps de franquistes 05/09/2021 12:11 pm
    Colauiesta del psuc, deixeu a Omnium en pau, comunistes de la Colau.155
    El vividor no para. 05/09/2021 12:29 pm
    El Jordi Cuixart parece que ha dejado un novio en la cárcel porque está deseando entrar, vicioso el boca chancla.
    Més val que callis 05/09/2021 12:58 pm
    Ja, Cuixart, i et tornaras a entregar a l'enemic per que ens faci xantatge? Tornareu a validar un judici farsa? Declarareu altra cop en castellà? T'abraçaras al Marchena? Continuareu prioritzant els partits traïdors? Foteu pena i us passarem pel damunt
    fat boy 05/09/2021 1:14 pm
    Segur que abraçant botxins posaras Espanya contre les cordes.
    joandomenec 05/09/2021 1:58 pm
    Un predicador del bonisme. Predica sense mesura però res de profit. A qui s'ha de posar contra les cordes és al govern autonomista que ha enganyat als votants independentistes. Hauria de dimitir ja i deixar Omnium en altres mans.
    El Govern Espanyol mai va estar contra les cordes 05/09/2021 2:22 pm
    Aquesta ximpleria forma part del relat independentista sense cap motiu i de la ment d'en Cuixart per un motiu molt clar: està guillat.
    Vendetta 05/09/2021 2:34 pm
    Calla covard botifler
    engendro nyordo 05/09/2021 5:21 pm
    FEnt els pastorets, no?
    Tripartit no, gràcies 05/09/2021 6:18 pm
    El poder colonial està més que satisfet amb l'abandonament de la defensa de la llengua catalana per part d'Òmnium perquè saben que mentre el poble català existeixi els perilla la mamella catalana i l'espina del poble català és la seva llengua. Senyor Cuixart: menys abraçar en mandonguilla, menys defensar la Colau i més fer que Òmnium torni a ser l'Òmnium de la Muriel Casals
    Víctor, emprenyat. 05/09/2021 7:34 pm
    Potser els hi van fer una lobotomia als nois empresonats? Seria una explicació i no hi veig cap altra possibilitat tot llegint tantes bestieses com arriben a dir. Es creu el senyor Cuixart que mai hem posat els seus successius governs hispans contra les cordes? Au, va, despertis d'una punyetera vegada, deixi la política i a treballar s'ha dit!