Cs expulsa el senador Emilio Argüeso acusat d’oferir “prebendes”

També se li retreuen manifestacions públiques per "infligir un dany rellevant" a la formació taronja

La direcció de Ciutadans (Cs) ha acordat iniciar el procediment d’expulsió del senador Emilio Argüeso Torres acusat d’haver ofert “prebendes” a càrrecs i afiliats del partit perquè “abandonessin la formació i passessin a ser trànsfugues”. El partit recull les informacions de diversos mitjans que aporten “proves evidents”. D’altra banda, els comandaments de Cs també acusen el senador taronja d’haver fet a canals de comunicació institucionals del Senat manifestacions públiques amb “voluntat d’infligir un dany rellevant als interessos i a la imatge tant del partit com del conjunt dels afilitats”.Cs recorda a Argüeso que la suspensió de militància “comporta l’obligació” d’abandonar l’acta de senador, “tal i com es va comprometre per escrit” a la carta ètica “que va signar abans de ser escollit càrrec públic”.

Comentaris

    RAMON A 18/03/2021 11:05 am
    Quin espectacle.Per llogar i cadires.El final es de traca i mocador
    uno que vive en Tabarnia 18/03/2021 10:55 am
    co......ons no pot pas ser aixo! que fara el Carrascosa, obri i tancar portes i escombrar les entrades de l,axample? perque jo encara que sigui abogat amb un impresentable com aquest no l.hi donc cap pleit
    Gonzalo 18/03/2021 10:49 am
    Es una miserable fake news laZi. Veáse el diario de sesiones del Senado EspaÑol. Cs es por naturaleza y por su cariÑo a, ante, con, por y para EspaÑa, un partido incorrupto e incorruptible por su propia naturaleza política y originariamente pura.
    A n'Oliu de Sabadell 18/03/2021 10:36 am
    N'Oliu el paio botifler que el 2014 deia que a Espanya li mancava i "proposava" crear un Podemos de "dreta". Ara deu ésser molt feliç i satisfet aquest renegat... ara ja té vOx, que sí que és un "Podemos" de dreta tronada, de l'extrema i ultra dreta espanyola cavernícola. D'on no n'hi ha no en raja.
    Temps 18/03/2021 10:30 am
    D'aci un temps direm: El partit de Rivera, sí aquell que va finir com el partit de la Diéz, quie se'n recorda ara ? Els partits fantasmes que tenen fins i tot noms forçats i que creen confusió -de ciutadans en som tots- que no tenen cap base social ni municipal, al nostre país i a la majoria de països, no tenen cap futur i encara més, cosa que els sentència, si no reben més "ajuts" d'empresaris amics, com el relotger de festina que se'n va afartar d'injectar €... i si a sobre van contra la llengua, i la gent del país on "operen" ja em direu, no cal ésser un adiví per ensumar-ne i veure el seu futur.
      Nota 18/03/2021 11:10 am
      No cal ésser un Endeví.
    Català 18/03/2021 7:12 am
    Un altra baixa a ca-la Arrimadas....... Visca!!!.
    En fi 17/03/2021 10:30 pm
    Atansadas se fuerte, no ens treguis el plaer de gaudir de decadència de ciudad anos
      La fi 18/03/2021 10:42 am
      Atansadas se fue buscando el sol en la playa de Madrid. Con su maleta de piel y su partido naranja. Ella se marchó y sólo dejó recuerdos de su ausencia. Sin la menor indulgencia Atansadas se fue… Qué voy a hacer si Atansadas se fue ?