Cs equipara en un vídeo l’assalt al Capitoli amb les protestes independentistes

El partit compara els discursos de Trump amb els de Puigdemont, Torra i Jordi Sànchez

Cs ha presentat aquest dilluns un vídeo en què equipara l’assalt de centenars de seguidors de l’expresident dels Estats Units Donald Trump al Capitoli nord-americà amb protestes independentistes. S’hi comparen discursos de Trump i dels expresidents de la Generalitat Carles Puigdemont i Quim Torra cridant a superar la legalitat i també de l’expresident de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) Jordi Sànchez. El vídeo mostra imatges de l’assalt al Congrés de Washington, de la manifestació davant del Departament d’Economia del 2017 durant el registre judicial i de la protesta davant del Parlament del 2018, quan els manifestants van arribar fins a les portes de l’edifici.

Comentaris

    Hay que ser "franco" 02/02/2021 9:01 am
    Por muy fuerte que rebuzne el burro, los rebuznos, rebuznos son.
    Delfí Artós 01/02/2021 4:23 pm
    L'espanyolisme carca és curtet o malèvol, o ambdues coses alhora ? El què volem la majoria dels catalans és ésser un estat independent com la resta del 190 i escaig d'estats independents del món. Que jo sàpiga els espanyols no renuncien mai a la seva independència política de l'estat espanyol malgrat l'existència dels Gal, el cop d'Estat del 1981, la corrupció de partits polítics espanyols, malgrat l'exitència del Pp, el principal partit del bipartidisme espanyol fos fundat per 7 ex-ministres de Franco, malgrat l'existència del feixisme de Vox, malgrat la decadència de la nissaga dels Borbons... És més ell règim de Franco no invalidà la independència d'Espanya ? Si l'annexionisme s'apliqués les animalades que sempre projecten sobre els que no pensen com ells, Espanya seria inviable i no podria ésser un estat independent...
    53
    13
    Respon
      La pau de Cateau-Cambrésis (1559) .... 01/02/2021 5:09 pm
      .... va consagrar a Espanya com la nació hegemònica d'Europa. Per fortuna per a Catalunya, aquesta estava dins d'aquella Espanya.
        0disea 02/02/2021 8:50 am
        De que tumba saliste,y de que satelite,de la Galaxia Catalunya seguro que no.
        Jeroni Munyós 01/02/2021 6:36 pm
        Aquest tractat de Pau ( Cateau-Cambrésis) l'any 1559 va posar fi a les guerres entre els Habsburgs, a les "potències europees de l'època. Així el regne de França, el regne d'Anglaterra i la Monarquia Hispànica, es varen repartir territoris "en litigi". Més tard, la monarquia Hispànica va aprofitar i va incorporar Portugal (1580/1640), però, l'any 1587 l'Imperi espanyol va començar a perdre territoris fins als nostres dies, ja n'ha perdut molts, repasseu la història, de forma que parlar d'unitat d'Espanya, és una broma de mal gust. Què hi té a veure aquest tractat amb el vídeo ridícul del partit que era de Rivera ?
        31
        13
        Respon
          No Munyós 01/02/2021 7:34 pm
          La Pau de Cateau-Cambrésis va ser imposada per Espanya a França (Els Habsburg Austríacs no van intervenir) i confirmada en 1598 mitjançant la Pau de Verbins. L'hegemonia europea de la nació espanyola va continuar pràcticament fins a la Pau dels Pirineus (1659).
            Històric 01/02/2021 9:36 pm
            En quest tractat hi van participar també Anglaterra i l'aleshores Regne de França, i com bé dius l'hegemonia espanyola no s'aturà, hegemonia recordeu, vol dir la supremacia que exerceix un estat sobre d’altres o que un poble exerceix sobre els seus veïns. La supremacia de l'estat espanyol malauradament no ha canviat, així estem, a sobre hi ha unionistes que volen entaforar aquesta supremacia als catalans... (?!)
    gavanenc 01/02/2021 3:11 pm
    I jo equiparo C's amb el Ku Kux Klan.....
      I???? 01/02/2021 4:11 pm
      jo equiparo als indapandancha-tistes catalanets amb el Ku Kux Klan
        uno que vive en Tabarnia 02/02/2021 10:11 am
        comença a correr
    RAMON A 01/02/2021 1:53 pm
    Els del asalt al capitoli no es volien treure de sobre una mafia corrupta i lladregota anomenada borbonia
      I???? 01/02/2021 4:13 pm
      Els CDR torristes tampoc
    rd 01/02/2021 1:38 pm
    pura maldat
      Eulàlia 01/02/2021 9:25 pm
      MISERABLES!!!!!! Males persones!!
    uno que vive en Tabarnia 01/02/2021 1:17 pm
    marchando una de carajillos
      uno que vive en Tabarnia 02/02/2021 10:13 am
      donc les gracies fervorosament als votants en negatiu, per donarme la rao, per dir tonteries es que anar ben carregat, eh! Carrizosa, que no vals ni per portar un jou
    d'on no n'hi ha no en raja 01/02/2021 1:02 pm
    son una colla de mal nascuts, per no dir-ho més clar i que no és publiqui, les seves mares no en tenen la culpa. Ells que van ser creats per destruir Catalunya, el català, i la democràcia, i que dia si dia també, no han parat de crear polèmiques interessades, ja n'hi ha prou. podrien fer un vídeo per comparar el franquisme, del qual ells si que en son un bona representació tan debò és confirmi el seu fracàs, s'ho mereixen
    Cs té raó 01/02/2021 12:50 pm
    L'1 d'octubre de 2018 grups de CDR van tractar d'assaltar el Parlament de Catalunya amb el beneplàcit de l'entoces president Quim Torra. Aquí no van tenir èxit per la decidida resistència dels mossos. Clavat al que ha passat als USA però més casolà.
      uno que vive en Tabarnia 01/02/2021 1:19 pm
      cla! cla! cla!, tens tota la raó, normalmente es el que sugsseix als tontos, sempre s,els hi dona
      11
      18
      Respon
        @uno que vive en Tabarnia 01/02/2021 2:52 pm
        Potser vius a Tabarnia però ets un tractoriá de llibre. El tonto molt tonto és el que parla sense consultar les dades. Hi ha hemeroteques, xaval i Cs té raó i tu no.
          uno que vive en Tabarnia 02/02/2021 10:17 am
          pobret! parles dels panfletos de paper que llegeixes? o solsament mires els sants? en quant a trasctoria no arribo, mala sort ja m,ha agradaria, tenen mes noblessa que tu, pero amb dignitat et sobrepass-ho
    El món al revés 01/02/2021 12:05 pm
    Trump acusant als Demòcrates d'assaltar el Capitol?
    60
    14
    Respon
    Joanka 01/02/2021 11:58 am
    si y otras cosas que les gustan tanto se podrian comparar con lo que hacia Videla a Argentina o Pinochet a Chile.
      Nomar 01/02/2021 5:25 pm
      Tens raó Espanya, sempre ha estat un espill per a videles, pinochets i tots els cops d'estat de les Amèriques.