Cs demana que el CAC sancioni el programa ‘Planta Baixa’ de TV3 per “incitar a l’odi”

La formació també sol·licitarà la compareixença del director de Televisió de Catalunya, Vicent Sanchis

El diputat de Cs al Parlament Nacho Martín Blanco ha anunciat que el partit taronja demanarà al Consell Audiovisual de Catalunya (CAC) que condemni o sancioni el programa de TV3 ‘Planta Baixa’ per una suposada “incitació a l’odi, menyspreu a la pluralitat i actitud clarament totalitària”. En declaracions als mitjans aquest dissabte, el diputat s’ha referit al programa ‘Planta Baixa’ en què aquesta setmana van aparèixer –diu– persones treient llaços grocs de la via pública i se’ls va qualificar de feixistes: “Una declaració absolutament inacceptable en una democràcia”.

La formació també sol·licitarà la compareixença del director de Televisió de Catalunya, Vicent Sanchis, per donar explicacions, a més de posar en marxa una comissió de control als mitjans de comunicació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). “S’ha fet una associació d’idees absolutament perversa i pròpia de règims autoritaris, de règims nacional populistes, que per desgràcia és el que té ara Catalunya”, ha afegit.

Comentaris

    carrichuches 28/03/2021 12:48 pm
    CARRICOSA, au va torna al cau de les hienes
    Pajaritu 28/03/2021 11:56 am
    Fascismo: Movimiento político y social de carácter totalitario que se caracteriza por el corporativismo y la exaltación nacionalista. Res més a dir, Señoría. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    EldeGràcia 28/03/2021 9:32 am
    Poc s'han estat mirant aquests TVE3. El programa Planta Baixa, com la resta del canal, destil·la hispanocentrisme absolut. Que és partidista? I tant, però al servei del partit ERC i sota comandament del ministre de propaganda Sergi Sol.
    D'on no n'hi ha no en raja 28/03/2021 9:14 am
    carrichoza escoltar les veritats fan mal Dit això jo tancaria ciudadanos, per fals partido político, creat per destruir Catalunya, el català i la democràcia. Bé de fet ells solets ja s'estan auto destruint
    Lolailo 27/03/2021 10:47 pm
    Els catalans ens hem d'empassar per "imperatiu legal" desenes de TV en castellà i d'un espanyolisme vomitiu. Quan siguem independents tindrem un espai comunicatiu molt majoritàriament en català, nacional i autocentrat com qualsevol país normal. Qui vulgui Tv espanyoles/istes que se les pagui via cable o parabòliques.
    Anònim 27/03/2021 10:41 pm
    Els catalans ens hem d'empassar desenes de TV en CASTELLÀ i d'un espanyolisme vomitiu. Quan siguem independents tindrem un espai comunicatiu molt majoritàriament en CATALÀ, nacional i autocentrat com qualsevol país normal i sobirà.
    josep 27/03/2021 7:53 pm
    Tenim una TV3 adoctrinada tan sols per l ideologia independentiste. Com qualsevol republica bananera.
    40
    117
    Respon
      jordi VI 27/03/2021 9:27 pm
      No crec que sigui pitjor que la doctrina de TVE. O potser TVE no és pública i es paga també amb impostos del catalans?
      fat boy 27/03/2021 8:41 pm
      Si, home, si. El judio es el culpable.
      Ricard 27/03/2021 8:18 pm
      Si al Principat de Catalunya Sud Est la seva televisió publica està adoctrinada a Madrid, Istanbul, Beijing, Moscou o Naipyidó la televisió pública és directament feixista. Gràcies per recordar-nos que tenim una televisió fastigosament tendenciosa, que permet un règim que envia a la presó als seus conciutadans per no pensar com el règim. Ah, que això no passa al Principat Sud Est? Renoi, quin adoctrinament més mal fet! Haurem de copiar Madrid, per exemple.
      50
      40
      Respon
    Puigmal 27/03/2021 6:35 pm
    Com sempre aquests C's senyalant la palla a l'ull dels altres sense veure les vigues que porten ells.
    42
    10
    Respon
    Tanino 27/03/2021 6:33 pm
    Ciudadanos que vagi a prendre pel sac d'una puta vegada. Feixistes fins la medula. Purria.
    t6on c. 27/03/2021 5:47 pm
    el que s´hauría de sancionar és el seu conductor per sapastre.
    Massa cara al sol 27/03/2021 4:34 pm
    Els malalts d'odi, acusant als demés d'odi?? Ells que van néixer de l'odi, ara els molesta que ela diguin el que són??
    Ricard 27/03/2021 4:18 pm
    Les persones que privadament arrenquen una mostra pública d'una opinió diferenta a la seva, precisament perquè no hi estan d'acord, són feixistes. Qui es pensen que són per decidir què està bé o no? Són simples feixistes, fet d'altra banda gens sorprenent atesa la seva base ideològica essencialment xenòfoba amb els catalans.
    uno que vive en Tabarnia 27/03/2021 4:12 pm
    un que s,ha la agafa amb paper de fumar, i quant el pentinen (al Martin Blanco) marxa, que l,hi preguntin al Jordi Baste