Carrizosa assenyala Aragonès i Giró com a “inductors” dels avals de l’ICF

El líder de Cs al Parlament assegura que "insistiran" davant del TSJC perquè se'ls persegueixi

El líder de Ciutadans al Parlament, Carlos Carrizosa, ha acusat aquest dijous de “cooperadors necessaris” i “inductors” el president de la Generalitat, Pere Aragonès, i el conseller d’Economia i Hisenda, Jaume Giró, pels avals de l’Institut Català de Finances (ICF) per les fiances que el Tribunal de Comptes reclama a excàrrecs del Govern encausats per l’acció Exterior del Govern. En una entrevista a Onda Cero, ha assenyalat que “insistirem davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) perquè persegueixi els principals responsables” que, segons ell, són aquests dos dirigents en major mesura.

La Fiscalia Superior de Catalunya va obrir aquest dimecres una investigació sobre els avals de l’ICF. La denúncia també incloïa el Govern, per aprovar el decret llei que ha creat un Fons Complementari de Riscos de 10 milions d’euros. El fiscal també va ordenar arxivar la denúncia per les persones que siguin afectades perquè en aquest cas la competència és d’una investigació judicial.

Comentaris

    un perill públic 29/07/2021 10:47 am
    tan debò el fac'sta de ciudadanos carrichoza, s'enfonsi en la misèria. com es pot ser tan mal nascut, tan mala persona. Que passa que cobra un paston extra oficial, per pagar-li les factures i el lloguer de la seu, o és que realment com hereu del franquisme, farà l'impossible, per destruir la democràcia
    En tenen fins i tot pel conserge de l'edifici que li va dir "bon dia" al president Torra, són ... 29/07/2021 10:54 am
    Sempre amb la seva cacera de bruixes. El seu odi és total i absolut, no tenen una altra cosa al cap que els catalans, de poder ens trencarien els vidres i cremarien tot el que sigui català al mig del carrer.
    bs 29/07/2021 11:03 am
    despreciable, vomitiva i repugnant carronya, et queden 2 tn
    ton c. 29/07/2021 12:05 pm
    I QUI COLLONS ET PENSABES QUE HO HAVÍA DEMANAT, SAPASTRE, LA TEVA iNÉS.
    ODI+ODI= malaltia mental 29/07/2021 12:14 pm
    Carrizosa, l'odi us fa malxinats. Ets un amargat. Si estimes tant poc tot el que és català, per què vius a Catalunya? Si ens odies tant que sols ens vols fer mal, per què vius a Catalunya? Si creus que tens una missió per a salvar la patria española, per què no fas com l'Arrimadas i te'n vas a Madrid... Allà hi ha el poder, aquí sols fem bé el regalar-los per sobre de 18 mil milions cada any, així poden pagar un estat espanyol que fa com tu: ENS ODIA; ENS DENUNCIA; ENS MALJUTJA; ENS ROBA ELS NOSTRES IMPOSTOS; ENS declara inconstitucionals les nostres lleis...
    Ecs ! 29/07/2021 12:35 pm
    Genial, el tothora cara de pomes agres, es supera... fins i tot supera "porqué ya sabemos lo que pasa en Cataluna" i per damunt de tot perquè el partit de Rivera s'interessa sempre pels problemes de "la gente"... Escrit això, els supportters i votants, que encara els hi resten a aquesta gent, que s'ho facin mirar.
    Cal dir-ho 29/07/2021 12:46 pm
    Què n'hem d'esperar d'aquesta mena de "gent" que diuen que se senten "perjudicats" -i ho denuncien a la (in)justícia espanyola- pel fet que Jordi Cuixart, Jordi Sanchez, Dolors Bassa, Carme Forcadell, Jordi Turull, Oriol Junqueras, Joaquim Forn, Josep Rull i Raül Romeva son a casa seva i poden fer vida amb els seus ?
    Ferran 29/07/2021 1:21 pm
    El Carroñosa debe tener un ojete como un agujero negro.
    GAVANENC 29/07/2021 1:43 pm
    i tu ets un sac de merda.....
      Locualo 29/07/2021 3:55 pm
      Menos mal que hay gente atenta porque estos indepes meten la mano en todas las huchas .....Que alivio la justicia ya está en marcha
    miquel puigpelat 29/07/2021 1:55 pm
    Aquest paio es morirà per culpa del seu propi odi, que se'l menjarà per dins.
    Narcís 29/07/2021 3:57 pm
    Ja n'hi ha prou de viure de moma barata! PD: vinga a treballar .. no diu ser advocat . . pobres clients si és que n'ha tingut algun cop ! Nota : què ha fet per Catalunya .. de mínimament bo aquest bon home ? Anotació al marge : aquest tipus i sa petits pleiada no mereixen cap lectura, cap comentari !