Borràs: “Millor governar en solitari que tenir un Govern desunit”

JxCat posa com a "condició" per pactar amb els partits independentistes que siguin "escrupolosament obedients" a l'1-O

La candidata de JxCat al 14-F, Laura Borràs, ha obert la porta a governar sense ERC: “Millor en solitari que amb un Govern desunit”. En una roda de premsa a l’ACN aquest dimarts, la presidenciable ha afegit que aposta per “governar bé” i “sense fallar a la gent”. Borràs ha respost així al cap de llista d’ERC, Pere Aragonès, que ahir també va obrir la porta a un executiu en solitari dels republicans. “No sé si la via àmplia de cop és la via estreta, però la nostra és la via catalana”, ha subratllat Borràs. D’altra banda, la candidata de Junts ha posat com a única “condició” per pactar un Govern amb els altres partits independentistes que siguin “escrupolosament obedients” al mandat de l’1-O.

Comentaris

    GROC 09/02/2021 6:50 pm
    Laura dona les gracies el Ramon ,per ferta guanyadora Com que guanyaras al Ramon el fas conseller de CULTURA i al Cotarelo de BENESTAR SOCIAL, i a la Rahola directora de la CCMC
    Observador 09/02/2021 4:27 pm
    Miss Catalunya va aconseguir la unitat trencant la paraula donada d'eleccions inmediates després de la costellada del 9N i amb xantatges, vam perdre un any. Amb el pallasso Torra ha estat una legislatura de crispació i deslleialtats. Ara aquesta investigada per corrupte que no sortirà guanyadora diu que ja s'ho faran? Bueno, un altre partit menys de la llista dels independentistes, en quedan dos.
    Y los sueños sueños son 09/02/2021 3:26 pm
    Desde Wad-Ras recodarás estos momentos, Laurita, como algo épico.
    158
    269
    Respon
    Laura Borràs, venedora de fum professional 09/02/2021 3:25 pm
    Avui per segon cop ens ha obsequiat amb tornar a activar la dui... Què no queda ningú amb seny???
    29
    112
    Respon
    Ramon 09/02/2021 3:04 pm
    No em desagrada el pla. Ara victòria clara. Molt clara. ERC tercers com el 2017 però a més distància. Patacada. Revolta interna. La cúpula traïdora fomuda fora a coces. Una ERC regenerada amb la que ja sí que s'hi pot sumar. I llavors a per totes.
    121
    105
    Respon
    Ramon 09/02/2021 2:25 pm
    Més que la victòria clara dels netament independentistes, Catalunya necessita una bona patacada d'ERC. Perquè només amb una bona (i merescuda) patacada, hi haurà revolta interna que fotrà fora a coces a cúpula traïdora.
    77
    73
    Respon
    Que falsa y mala. 09/02/2021 1:23 pm
    No está bien de la cabeza la muñeca hinchable.
    I com vol governar en solitari? 09/02/2021 1:12 pm
    Aquesta senyora posa condicions amb molta prepotència. Encara no s'adona que no està capacitada pel càrrec al qual es presenta? Es creu que els catalans som idiotes, i ens creguem les seves promeses impossibles de complir?
    60
    44
    Respon
    Ramon 09/02/2021 12:57 pm
    Caram, que bé, això és que les perspectives reals són millor encara del que tothom es pensa.
    91
    79
    Respon
    Anna 09/02/2021 12:42 pm
    Tot el meu suport Laura!!!!!
    44
    22
    Respon
      Suport per què? 09/02/2021 2:55 pm
      Li portaras la fabrica de fum perquè ella el vengui?
      24
      117
      Respon