Borràs dona per “enterrada” la taula de diàleg i demana “negociació”

La candidata de JxCat confirma que Nogueras serà la portaveu de la formació al Congrés

Junts per Catalunya dona per “enterrada” la taula de diàleg amb l’Estat. La candidata al 14-F, Laura Borràs, ha afirmat que aquest espai només ha estat un “reportatge fotogràfic”. Tot i això ha demanat un “marc de negociació” amb Madrid després de les eleccions. Per l’exconsellera, l’òrgan ha de tenir un relator i s’hi ha de parlar d’autodeterminació. Borràs ha criticat el ministre i candidat del PSC, Salvador Illa, per “no formar part de la solució” a Espanya -respecte la covid-, i voler ser-ho ara a Catalunya. Borràs ha afegit que JxCat és “l’antídot contra un tripartit” d’ERC, PSC i comuns: “Treballem per un govern independentista”. A més, ha confirmat que Míriam Nogueras serà la portaveu de JxCat al Congrés quan ella en marxi per tornar al Parlament.

Comentaris

    Ramon 08/01/2021 3:29 pm
    A sota un pertorbat diu que la propera presidenta de la Generalitat "no té un !Q per sobre de la mitjana". La cúpula d'ERC sí que l'hi té. Lleugerament. I sumant-los, ja s'entén.
      Ramoneta i puta 08/01/2021 10:05 pm
      Fill meu, coneixes ta mare però no ton pare. Has vist com t'assembles a Duran i Lleida?
    Hermoso espectáculo 08/01/2021 12:22 pm
    Emociona ver a Doña Laura sacrificar la anticuada lógica aristotélica para disputar a los demás heroes del procés una porción de las despreciables engrunes autonómiques del abyecto régimen del 78.
    47
    35
    Respon
    Pobre Borràs, no té un IQ per sobre la mitjana però cumpleix els requisits corruptgents, estar investigada per corrupció. 08/01/2021 12:19 pm
    Ens explica la diferència entre una taula de diàleg per PARLAR DE TOT i una negociació? Sembla més que van rebentar la taula de diàleg perquè la va conseguir ERC i el seu ego està per sobre dels interesos de Catalunya. En fi, seguirem processant pels segles i segles que vindran mentres porti el timó cap a Ítaca un corruptgent.
    88
    70
    Respon
    Ramon 08/01/2021 11:44 am
    Avui, primera enquesta que ja recull la victòria de Junts per Catalunya. No trigarà doncs a caure la corresponent notícia judicial que donarà la "casualitat" de coincidir amb aquest fet. Fem una porra, vinga. Serà un escorcoll? Una citació a algú de la família Pujol? L'enèsim serrell del Palau?
    39
    43
    Respon
      Ramoneta i puta 08/01/2021 12:21 pm
      Fill meu, coneixes ta mare però no ton pare. Has vist com t'assembles a Duran i Lleida?
      Dr Sallop 08/01/2021 11:56 am
      Sera el que tingui de ser !! una CCAA com Cataluña no pot fer un mal dit referendum, Cataluña esta a les ordres de España !! ho sabeu de sobres !!
      15
      37
      Respon
        Ramon 08/01/2021 12:02 pm
        En el marc vigent, es pot sostenir que Catalunya "no pot" fer un referèndum. Aquesta és una de les més poderoses raons per rebutjar el marc vigent. Però una consulta com la del 9N sí que la pot fer. L'encausament pel 9N nega Espanya com estat de dret. I arrodoneix, completa, treu qualsevol dubte de legitimitat en la unilateralitat.
          Ramoneta i puta 08/01/2021 12:21 pm
          Fill meu, coneixes ta mare però no ton pare. Has vist com t'assembles a Duran i Lleida?
    Dr Sallop 08/01/2021 11:37 am
    De que dialogareu ??? de la independencia....? o de que ????
    Gonzalo 08/01/2021 10:22 am
    Aún estáis con eso de la autodeterminación??? Cansinos sois... No habéis escarmentado? Unos en la carcel... Otros en el extranjero... Vosotros lloriqueando todos los días..... No hay nada que negociar. Habeis perdido. Asumidlo. No seáis como trump.
    40
    82
    Respon
    Juan 08/01/2021 10:19 am
    Llumbreras !! quina negociació ?? com la del Pais Vasco ? o com quina !! explicat i deixa de dir dir les coses a mitjes !! negociá que ?? negociá que ??