Borràs veu en alguns mossos “comportaments incompatibles amb els d’una policia democràtica”

La candidata de JxCat promet "tolerància zero amb la violència" en un tuit però no concreta a què fa referència

M’indigna veure comportaments d’alguns agents de Mossos que són incompatibles amb els d’una policia democràtica referent en la protecció i promoció de drets. Cal ser intransigent i exemplar envers aquests comportaments. Aquest és el meu compromís: tolerància zero amb la violència!“. És el tuit de la candidata de JxCat, Laura Borràs, on carrega aquest dilluns contra els Mossos, cos policial que dirigeix la conselleria d’Interior (en mans de JxCat). La presidenciable no hi concreta a què fa referència.

Comentaris

    Ot el bruixot 08/02/2021 11:10 pm
    Seran els mossos els qui t’enmanillaran quant totes les corrupteles que estan investigant t’estallin a la cara. PP = JUNTS. Mateixa corrupció endèmica. Massa poder i massa gent abduïda sense criteri al darrera.
    44
    37
    Respon
    LSO 08/02/2021 10:14 pm
    A quien se lo dices? a tu compañero Samper? a quien va dirigido este lamento? Habla claro.
    Yo veo en la Sra Borras comportamientos incompatibles con una persona honrada 08/02/2021 10:12 pm
    Por ello le ruego que (1) o bien devuekva de una vez lo robado (2) o bien se introduzca su"iintransigente ejemplaridad" por donde le provoque más placer, de manera que no tengamos que seguir pagando las facturas falsas de sus amistades. Muchas gracias.
      Carles 09/02/2021 9:41 am
      Calumniar no costa gaire! Cal repetir que la investigació dels mossos l'exonerava???
    Doctor Strangelove 08/02/2021 8:21 pm
    Hagrid, Hagrid, que els mossos són els bons, el dolent és en Lord Voldemort! Doc.
    jo 08/02/2021 8:10 pm
    sempre fen amics aquesta crispadora profesional...
    Ricard 08/02/2021 8:04 pm
    La falta de concreció de Borràs és inadmissible.
    Luisnomeacuerdo 08/02/2021 5:37 pm
    Claro chati, si llegas a presi de la comunidad Autónoma de Cataluña y los españolistas unionistas no te destituimos en 6 meses puedes poner a cargo de la policía autonómica a tu amiguito racista ,xenófobo y chivato, el donnadie, alias el llorón del muro, prototipo de policía donde los haya.
      Que fareu amb els mossos 08/02/2021 7:49 pm
      Eiii , Afegiu al programa que voleu fer amb el cos de mossos . Es el primer pas perquè us feu creïbles .
    Dr Sallop 08/02/2021 5:04 pm
    el 1-O , que ba ser totalment il-legal els Mossos....ejem...ejem....en fi : nohasefaltadesirnadamas...que se entiende todo.
    David. 08/02/2021 4:01 pm
    Hipocresia ! Els Mossos els dirigiu vosaltres ! JuntsxCat han dirigit durant 3 anys i fins ara (primer en Buch i ara en Samper). Durant les protestes postsentencia vareu utilitzar els mossos com si fossin PN agredint i segrestant als manifestants I ara us presenteu com a acusació contra ella a nivell judicial. I en Torra anar dient: "apreteu, apreteu"....
    55
    34
    Respon
      Carles 09/02/2021 9:46 am
      Tergiversar no costa gaire! De tota manera qui diu que tots els membres d'un partit han d'actuar i pensar igual??? Quina mena de pseudo-democrates han parit aquesta manera de pensar?
      tangen67 08/02/2021 8:40 pm
      els mossos els dirigeix jxcat perque ERC prefereix aprendre economia a la conselleria a carrec del contribuent, enviar al estranger gent perque aprengui idiomes i en general dissenyar webs per fer de regadora d'ingressos...sort que despres es penjen. Ser bolivaria vol dir aixo semblar que ses Robin Hood i Sor Milagros tot al mateix temps i es clar amb tropa d'aquesta calanya...queda el petit detall de la gestio de la poli. Per cert no va ser en el trist partit (auspiciat per ERC) quan van entrar a dojo polis nacionals i guardies civils? Doncs aixo.
        Si noi, 09/02/2021 5:41 am
        explicans això d'apendre idiomes i diseny de webs, sisplau.
        El cit campejador 08/02/2021 11:20 pm
        Borràs, per molt que t'esforcis, ets una pija hortera. La CUP no et vol al seu grup, no t'esforcis tant per semblar més d'esquerres que ells. Ara falta que diguis que vols acabar amb l'impost de patrimoni i les escoles concertades...
          Carles 09/02/2021 9:50 am
          Si vés a "campejar" amb la resta d'unionistes suposadament "progrés".