Bassa: “Seria una mica estúpid, en aquest moment, parlar de la unilateralitat”

L'exconsellera diu que té "esperança" en la taula de diàleg perquè és el que "valorarà" la comunitat internacional

L’exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies Dolors Bassa ha valorat que “seria una mica estúpid, en aquest moment i amb la situació que tenim, parlar de la unilateralitat”. Així s’ha expressat Bassa poc més de dos mesos després de sortir de la presó en una entrevista a Aquí l’Estiu de SER Catalunya, en què ha argumentat que, tot i no descartar la via unilateral, en l’etapa actual l’independentisme ha “escollit” una altra “eina”: “Fins que no esgotem aquesta via no hem de parlar de la unilateralitat“, ha assenyalat.

L’exconsellera ha recordat que les condicions d’ara no són “molt millors” que les del 2017 i que cal “guanyar el reconeixement internacional”. Pel que fa a la taula de diàleg, l’exdiputada s’ha mostrat “molt escèptica amb el resultat”, però alhora amb “esperança” perquè “només amb el diàleg la comunitat internacional ens valorarà“.

“Quina és l’alternativa?”, s’ha preguntat Bassa, que ha descrit la mesa de negociació amb el govern espanyol com “la solució parcial per anar avançant” i trobar “solucions imaginatives”.

Comentaris

    kim 27/08/2021 11:49 am
    La llastima és que no digues això quan estava a la presó i quan recaptaven diners per a la caixa de solidaritat.
      kam 27/08/2021 12:44 pm
      La llàstima és que el poc honorable batxiller no digués abans de l'1-O que suspendria la DUI en 8 segons i fugiria deixant-ho tot enmerdat.
        Ricard 27/08/2021 1:48 pm
        No, la llàstima és que els castellans agredeixin catalans pel sol fet de ser-ho, i que a sobre ho aplaudiu, miserables.
          Doctor Strangelove 27/08/2021 3:37 pm
          Aplaudiria que et fotessin quatre ventallors ben donats, idiota! Doc.
    Temps de calces avall i arriba epaña y su junqueras 27/08/2021 11:53 am
    ErcCAGARRINES ESPAÑOLES.ES, OLE dE EPAÑA Y SU junquerillas
      Os presento al nostrat Sonat! 27/08/2021 12:42 pm
      Per a ser un País normal també hem de tenir una quota de frikis i sonats, gràcies als corruptgents serem la mitjana europea...
    Aquesta és la realitat 27/08/2021 11:57 am
    Sobretot és estúpid que ho faci el que va marxar corrents sense donar la cara, quan les circumstàncies eren molt millors per aplicar-la.
    No teniu vergonya, sra Bassa? 27/08/2021 11:58 am
    És patètic i fastigós el que esteu fent.
      Hi ha opinions per tot... 27/08/2021 12:41 pm
      Jo el que trobo patètic i fastigos és posar un batxiller poc preparat que va acabar suspenent la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat.
    Ovella esgarriada 27/08/2021 12:03 pm
    Señora lazi, estupidez y separatismo indepe están intrínsecamente unidos, y haga el favor de no insultar a los suyos que bastante tienen ya los pobres con darse cuenta que la única posibilidad de tener su estúpida andapandencia es al estilo franquista, o sea por la gracia de dios :)
    Estúpida a sou del BOE 27/08/2021 12:07 pm
    Ben dit, botiflera.
      Per l'estupit corruptgent 27/08/2021 12:39 pm
      A sou del BOE? Ho pots demostrar o només ho dius perquè no has superat perdre la presidència del Govern per seguir 10 anys més prUvessant cap enlloc?
    fat boy 27/08/2021 12:26 pm
    El que es d'idiota rematat es entregar-se als espanyols pensant que la deixarien anar en quinze dies.
      Un lector 27/08/2021 12:37 pm
      Si noi, en 15 dies? Qui ho ha dit? Algun corruptgents que ha prucessat cap enlloc els últims 10 anys com tu?
        fat boy 27/08/2021 3:52 pm
        No, va ser el Mossen. "Estem disposats, si cal, a anar quinze dies a la preso", tot aixo molt abans de que s'abaixessin les calces a la primera telefonada del jutge. Igual que quan anaven a atrurar el pais amb una vaga general per la independencia.
        fat boy 27/08/2021 3:58 pm
        Per tu tots els que us piquen la cresta i us canten les veritats son corruptgents. Vols dier que no ets tu i els que son com tu que li llepeu el cul a l'invasor amb tal de que et pagui l'hipoteca i els bisnis, ja ho saps, quina canço cantarem, que tots la sapiguem, la dels contrabandistes, a Puigcerda varen anar, de contraban a carregar tota una companyia?.
    Angelblau 27/08/2021 12:41 pm
    Però mira que són Rufian's aquest de ER
    Paciencia 27/08/2021 12:44 pm
    Despues de 18 meses de mesa de dialogo que han transcurrido y viendo el dialogo como sigue, que tenemos de esperar
    Doctor Strangelove 27/08/2021 12:44 pm
    És clavada a l'Ofelia del Mortadelo y Filemón! Doc.
    Sup Marcos 27/08/2021 1:04 pm
    Iré al 11 S si hay la garantía que cualquier polit. que tenga la poca vergüenza de presentarse de ER- Junts y la Cup. con lo que nos están haciendo se les echa fuera. Igual que a la Colau se le tiene que hacer saber que ha sido una carroñera, que ha destruido Barcelona. Espero primero a ver que quiere hacer la gente. Si van ha hacerse fotos con los polit. entonces ya me han visto y me espero para cuando aparezca gente honesta.
    almogaver 27/08/2021 1:09 pm
    Jo ho entenc, la presó estova, però ara es l,hora de quedar-te a casa i no dir-nos que el que hem de fer i el que no hem de fer.Gracies per tot i jubilat
      Despertaferro 27/08/2021 2:32 pm
      Tu prefereixes més creure a un pobre batxiller gens preparat, oi? Que suspengués la DUI en segons i fugis deixant-ho tot enmerdat, oi? En fi, d'on no ni ha no en pot rajar...
        fat boy 27/08/2021 4:01 pm
        No, ens creurem al Romeva i a la Bassa que tan tranquils com estaven a Brusseles i van els idiotes i tornen. Encara els passa poc.
    Joan de l'Ós 27/08/2021 1:20 pm
    Caram, ara resulta que aquest bona mestressa d'UGT és una estadista consumada i ensuma amb finesa allò que la comunitat internacional ens demana.. diàleg i tauleta ! No només això sinó que té el detall de dedicar un complimentós qualificatiu a tothom que fora del cercle d'addictes a ERC i la seva menjadora veu la comèdia que han organitzat per a desertar vergonyosament. Què es esperar de qui per sindicat té la groga i col·laboracionista UGT-PSOE ? Que calli pudorosament i deixi pas als estúpids...
      Clar... 27/08/2021 2:33 pm
      Per estadista consumat ja tenim al batxiller foll que va suspendre la DUI en segons i va fugir deixant-ho tot enmerdat, oi?
    Ricard 27/08/2021 1:47 pm
    Deliberar sobre les diferents opcions polítiques no pot ser mai estúpid en la mesura en que la democràcia es basa precisament en això.
      Que va deliberar el batxiller foll amb algú abans de suspendre la DUI en segons i fugir deixant-ho tot enmerdat? 27/08/2021 2:35 pm
      Iluminans....
        Ricard 27/08/2021 3:06 pm
        Si ell és "només" batxiller, falsa bandera, a Vostè li falta anar a repàs de català.
    Ricard 27/08/2021 1:51 pm
    Veig que hi ha molts comentaris de falsa bandera dedicats a intentar enfrontar catalans.
    Ray 27/08/2021 2:05 pm
    Fa una mica de por veure com tracteu els vostres herois si es desvien del dogma...
    David 27/08/2021 2:09 pm
    PARLAR de coses (això un independentista ho hauria de tenir molt clar, especialment si demana diàleg) no és mai cap estupidesa.
    unoDelCni 27/08/2021 3:14 pm
    Muy bien señora Balsa. Se ha ganado una semana más de libertad vigilada.
    Ex-independentista. 27/08/2021 3:24 pm
    No pas més estúpid del que vaig ser jo, creient-vos i votant-vos. No tornarà a passar, paraula.
    Anònim 27/08/2021 4:39 pm
    Senyora Bassa, CALLI
    Dolors63 27/08/2021 4:39 pm
    Fins i tot s'atreveixen a insultar...
    Anònim 27/08/2021 5:02 pm
    De momento las mas sensatas las dos mujeres, Bassa y Forcadell , los demás unos incendiarios cobardes, y el bachillerato un cobarde que se pudrirá fuera, el se lo buscó por embustero y prepotente, que le den.