Ayuso diu que Iglesias és “una farsa” i “busca l’odi”

La candidata del PP diu que el que digui el líder de Podem "li és irrellevant"

La presidenta de la Comunitat de Madrid en funcions i candidata del PP a les eleccions autonòmiques, Isabel Díaz Ayuso, ha afirmat aquest dilluns que el líder de Podem i candidat, Pablo Iglesias, és “una farsa“. Iglesias havia afirmat prèviament que “el feixisme forma part del projecte d’Ayuso” perquè la candidata s’obre a un pacte amb Vox per governar. Ayuso ha afirmat que el que digui Iglesias “li és irrellevant” perquè Iglesias “està fora de la campanya i de la societat madrilenya”. “Està fora dels barris que aspira a representar però on mai viu, i és una persona que és una farsa, que busca l’odi, i busca entrar en campanya perquè el seu projecte polític ha acabat”. Ayuso també ha recomanat al PSOE que sigui “curós” en els seus actes de campanya, perquè “utilitzen els serveis públics dels ciutadans en campanya, i s’ha de ser més curós i donar exemple”. “No es pot governar de sobre del bé del mal i allunyat dels ciutadans“, ha conclòs.

Comentaris

    Ramon 27/04/2021 11:58 am
    The Last Days of Podemos
    En Patufet astronauta 26/04/2021 9:00 pm
    Díaz Ayuso presidenta de laGeneralitat,!!!!!! Al menys tindrem un govern amb cara i ulls.
    Baix Empordanes 26/04/2021 1:36 pm
    I dic jo, totes aquestas empresas que han marxat de Catalunya a Madrid a aprofitarse de las ventatges economicas que els va donar el govern PP+Cs+Vox es poden considerar d'extrema dreta o casi mes que de extrema dreta.
    inocent 26/04/2021 1:21 pm
    La bella durmiente de Disney/Madrid la "IDE" ???????????????? i despues ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Si aixo ho fesim a Catalunya ja tindriem el 155 aumentat al cuvo (cupo) faria temps.
    Vicenç Ramoneda 26/04/2021 1:13 pm
    Nova amenaça de mort: Reyes Maroto rep una navalla ensangonada. Les amenaces de mort continuen arribant al govern espanyol. Segons han informat des del PSOE i confirmen fonts del Ministeri de l'Interior, la ministra d'Indústria, Reyes Maroto, ha rebut en les últimes hores una carta amb una navalla ensangonada a l'interior. Aquest nou sobre amenaçador arriba després dels que van rebre, la setmana passada, el ministre de l'Interior, Fernando Grande Marlaska; el candidat d'Unidas Podemos i exvicepresident, Pablo Iglesias, i la directora general de la Guàrdia Civil, María Gámez.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 26/04/2021 1:04 pm
    Tengo miles de razones para afirmar que el Reino de España (Borbónico-Franquista 2.0), es una auténtica y putrefacta cloaca política. El hecho de que I. Díaz Ayuso (de acrónimo IDA), no solo siga en su puesto, sino que aun no haya sido detenida y puesta a disposición judicial, es una de ellas.
    ... 26/04/2021 12:15 pm
    Aquesta dona està malalta.
    RAMON A 26/04/2021 12:04 pm
    Exemple total de la manca absoluta de dignitat i volen donar llisons als altres.El mon al reves