Aragonès viatjarà a Bèlgica divendres per reunir-se amb Carles Puigdemont

Serà la primera reunió presencial entre els dos mandataris

El President de la Generalitat, Pere Aragonès, es reunirà el proper divendres a Bèlgica amb el President a l’exili Carles Puigdemont.

L’anunci s’ha fet públic durant la roda de premsa posterior al Consell executiu del Govern i serà la primera reunió entre els dos mandataris des de l’inici de la nova legislatura.

Comentaris

    Gonzalo 15/06/2021 1:31 pm
    Entre los dos mandatarios?????? Será entre el MHP Aragonés y el eurodiputado raso pastelero loco.....
    Independentista 15/06/2021 1:55 pm
    Com que ja fa temps que ho he donat tot per perdut, qualsevol noticia positiva em sembla excel·lent.
    Pajaritu 15/06/2021 4:07 pm
    Inmensa cumbre internacional. Dos grandes próceres de la política mundial. Reunión sólo comparable a la reciente y espectacular intercambio de opiniones sobre el nuevo orden mundial entre Biden y Sánchez.¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Un català 15/06/2021 5:10 pm
      Es molt més important aquesta que no pas els 22 segons i vint metres del que es va passar de llest
    Teatre del dolent 15/06/2021 4:20 pm
    No et cal fer el paperot, tonto del cul, estalvia't el bitllet. Amb un fax per rebre les instruccions de l'últim pixatinters de l'últim jutjat de Madrid en tens prou.
    Juan Ripolles 15/06/2021 8:07 pm
    Serà la primera reunió presencial entre els dos mandataris :: Jaaaaaaa!! quins collons !! entre dos mandataris ! Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! sou patetics i en part foteu cada chiste que ni el chiquito de la calzada (epd) ho superaria !! dos mandataris !!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
    Doctor Strangelove 16/06/2021 7:45 am
    Home, mandatari el batxiller? Jo més aviat diria dictadoret. Doc
    Luisnomeacuerdo 16/06/2021 10:53 am
    Milhojas acuérdate de llevarle al pastelero loco una muda de calzoncillos, eso sí bordados con la banderita de ron Habana.