Aragonès sospita d’una “operació d’Estat” en la suspensió de l’ajornament del 14-F

El vicepresident del Govern diu que "el PSC assenyala i d'altres fan la feina"

El vicepresident del Govern amb funcions de president, Pere Aragonès, ha opinat aquest divendres que hi pot haver “una operació d’Estat” darrere la suspensió de l’ajornament de les eleccions del 14-F. En una entrevista a ‘Els Matins’ de TV3, el líder d’Esquerra Republicana ha dit que “el PSC assenyala i d’altres fan la feina“. Ha insistit que no té cap sentit que bascos i gallecs poguessin ajornar els seus comicis, però que els catalans no ho puguin fer en un moment que les enquestes són tan favorables al PSC.

Aragonès també ha demanat “pressa” amb Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) per resoldre definitivament sobre aquest decret de suspensió, ja que “davant de mesures excepcionals calen respostes excepcionals”. “No pot trigar tant“, ha afegit el republicà.

Confinament domiciliari

Aragonès també ha assegurat que Catalunya no pot decidir aplicar un confinament domiciliari i que es tracta d’una decisió que l’ha de prendre el govern espanyol perquè tingui “força legal”. Ha afegit que des del Departament de Salut no s’ha proposat aquesta opció i ha remarcat que “implica compensacions i conseqüències que s’han de poder afrontar“. “Si des del Departament de Salut se’ns diu que cal avançar cap a un confinament domiciliari, ho estudiarem i ho posarem en ponderació”, ha afegit. L’expresident Quim Torra ha proposat a governs i partits que valorin la possibilitat d’un confinament domiciliari

Comentaris

    fideli 22/01/2021 10:21 am
    sospito d'operació de partit la suspensió
    Ramon 22/01/2021 11:02 am
    Ah, per cert, el meu sentit em diu (déu n'hi doret, pares i padrins!), que ERC repetirà el tercer lloc no té cap mèrit dir-ho però consti que jo ja fa molt de temps que ho vaig predir.
    16
    10
    Respon
    Llibertat per als presoners polítics i retorn dels exiliats 22/01/2021 11:07 am
    1.193 dies de segrest. Diguem prou al segrest dels líders socials Cuixart i Sànchez i la resta d'empresonats arran del lawfare i el judici farsa de Marchena i Tacito. Cap agressió sense resposta pacífica i no violenta.
      Sembles la mare del Vaquilla 22/01/2021 11:56 am
      Ja sabem que tots els condemnats a la presó són innocents: narcos, violadors, colpistes .... em van confondre amb un altre, jo només passava per allà, errors judicials i trampes policials. Els fugats poden tornar quan vulguin. Només l'ho impedeix el seu canguelo davant la Justícia.
        fat boy 22/01/2021 12:05 pm
        Sera que el psoe assenyala i erc acata i aprova.
          Jaume 22/01/2021 1:12 pm
          Si el dia 8 les enquestes internes del gobierno son favorables als independentistes, s'ajornaran. Si son favorables a Illa isocis, votem el 14.
        fat boy 22/01/2021 12:10 pm
        Per Vaquilla, el Fugao.
    Farta d'espanyols i gairebé sempre de l'Aragonès 22/01/2021 11:19 am
    Aragonès, tu no dones la talla, estàs agafat per un pacte amb el PSOE que ells no respecten, et saben dèbil. És clar que és una operació d'estat. Tot l'estat s'ha posat a treballar per tal que Illa arribi a la Generalitat, el gobierno (no vol allargar el toc de queda, o sigui vol més contagis i MORTS a tot l'estat per no entorpir el 14F, no és meu, ho assegura la Razón)els jutges (mentint, manant, rient-se de nosaltres) la opremsa castellano-española-centralista, els polítics i funcionaris de l'estat, els espanyols que viuen a Catalunya, els espanyols que viuen a Espanya... Tots, aviat sortiran els policies, si convé... Prou baralles amb Junts, ara és l'hora d'anar junts o guanyarà ILLA. El teu orgull et fa acceptar que guanyi ILLA?
    17
    12
    Respon
    Farta d'espanyols i gairebé sempre de l'Aragonès 22/01/2021 11:21 am
    Saps què penso, Aragonès que aquest embolic de dates pot ser pactat. Creus que així la lluita sols és a dos i que podràs enviar Puigdemont a la paperera de la Hª. Aquests polítics foscos com tu, sou capaços de tot. Ho sento
    40
    10
    Respon
    Democràcia? 22/01/2021 11:24 am
    És evident que hi ha una planificació orquestrada pel govern espanyol per acabar amb la majoria independentista, i que no és limita als darrers fets. Això passa per damunt de la salut de la gent i del dret a vot. En el cas del vot dels residents a l'estranger, el govern espanyol impedeix que es pugui votar.
    L'operació d'Estat ja va començar fa temps, i desgraciadament ERC no n'ès aliena sigui per ingenuïtat sigui per voluntat. 22/01/2021 11:57 am
    Els del PSOE son més llestos que els del PP, enganyant i portant ERC a desdibuixar-se i a la llarga a implosionar, encara que no s'ho creguin, a part de la mena de repressió que ja sabem. Ara estan fent amb Illa el mateix que varen fer amb Arrimadas el 2017, però amb més experiència i poca vergonya. I a la vegada maten tres o quatre pardals d'un tret: es treuen el mort del damunt (el ministre no desitjat) i ens el presenten com un regal a Catalunya, infiltrant així un troià a la Generalitat per fer-ne un governador regional i a la vegada castiguen Iceta per no haver sabut portat el PSC a altres nivells. Olè!!
      Errors estúpids 22/01/2021 12:09 pm
      Els problemes més aviat venen de la formació que s'ha dividit, i que presenta més d'una candidatura (el PDECAT servirà per llençar vots independentistes a la paperera). Primàries, en menor mesura, també representa llençar el vot.
    Boletaire 22/01/2021 11:57 am
    No és que hi pugui haver una operació d'estat, és que hi ha una operació d'estat.
    Pere 22/01/2021 12:02 pm
    Si només tens una sospita, ets una mica parat del cap
    23
    15
    Respon
    fat boy 22/01/2021 12:04 pm
    Sera que el psoe assenyala i erc acata i aprova.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 22/01/2021 12:16 pm
    Però qui és la "Audiència Nacional (AN) Ñ?" Quin valor té ni una sola línia de les seves sentències o resolucions? Estem parlant del TOP (Tribunal de Orden Públic) franquista, un tribunal franquista que, un cop mort el seu fundador,es va canviar el nom per disimular una aparença democràtica, i continuar perseguint, de manera "legal o il.legal", tot allò que pogués fer trontollar la "sagrada" Unidad de España.
    Ramon 22/01/2021 12:19 pm
    Jo d'ERC exigiria menys presència mediàtica de Pere Aragonès. Quant més apareix més l'enfonsen. No recordo cap primer de llista amb imatge més patètica, genera ampli rebuig fins i tot entre l'electorat que encara li queda a al màfia calabresa.
      Ramon 22/01/2021 12:49 pm
      I ara no em repliqueu amb els contraexemples de Na Carmen de Mayrena i aquell grassonet de Reus que es disfressava de cantant de Dread Zeppelin, perquè aquests dos candidats electorals també feien riure però expressament.
        Ramon 22/01/2021 12:59 pm
        El pertorbat d'ERC es quedarà sense empremtes digitals de tant prémer-me negatius i prémer-se positius. M'encanta saber-lo així.
    Ramon 22/01/2021 12:36 pm
    L'actual ERC en si mateixa TAMBÉ és una operació d'estat.
      Mirella 22/01/2021 12:53 pm
      Tu si que ets una operació quintacolumnista de l'estat espanyol. No te n'adones que ets un pesat i fas el ridícul amb la teva paranoia contra un partit polític?
    Luisnomeacuerdo 22/01/2021 12:48 pm
    Que dice milhaus de una sopita,? Con este tiempo es lo mejor para el cuerpo de los lazinazis fascistas independentistas. Hay que hacer todo lo posible para que el lovox entre a poner orden en el manicomio catalán.
    Llibertat per als presoners polítics i retorn dels exiliats que manquen. de moment ja ha tornat en Carrasco 22/01/2021 12:49 pm
    De segrest ja en porten 1.193 dies. Diguem prou, no al segrest dels líders socials Cuixart i Sànchez i la resta d'empresonats arran del lawfare i del judici farsa de Marchena i Tacito. Cap agressió des d'Espanya sense resposta pacífica i no violenta.
    Ramon 22/01/2021 12:56 pm
    ERC seria una viñeta del Mortadel·lo descobrint que li han tret de les mans l'acord de Can Roures per posar-li un tripartit de format clàssic i dient: "BRRRR! YA ME HAN DADO EL CAMBIAZO!".
      Ramon 22/01/2021 12:57 pm
      Perdó, VINYETA.
    Ramon 22/01/2021 12:57 pm
    Ah, a propòsit, el meu sentit em diu (déu n'hi doret, pares i padrins, que li darem a la mare dels ous), que ERC repetirà el tercer lloc no té cap mèrit dir-ho però consti que jo ja fa molt de temps que ho vaig predir.
      Ramon 22/01/2021 1:01 pm
      Això encara és de com va quedar ahir.
    Jaum 22/01/2021 1:11 pm
    Si el dia 8 les enquestes internes del gobierno son favorables als independentistes, s'ajornaran. Si son favorables a Illa isocis, votem el 14.
      Ramon 22/01/2021 1:13 pm
      Efectivament, Espanya NO és ni una democràcia, ni un estat de dret.
    Nomar 22/01/2021 1:17 pm
    El pertorbat Ramon es quedarà sense vots de tant esprémer ERC. M'encanta saber-lo així.
    Ramon 22/01/2021 1:19 pm
    L'actual ERC en ella mateixa TAMBÉ és una operació d'estat.
    Ramon 22/01/2021 1:21 pm
    Efectivament, Espanya NO és ni una democràcia, ni un estat de dret, és una "transició" sense acabar.
      Ramon 22/01/2021 1:25 pm
      Perquè llurs posts hom pugui confondre'ls amb els meus -recurs ja desesperat-, hauries de fer-los bons. T'ho albiro espinós.
      Independencia 22/01/2021 2:57 pm
      Una basura sense acabar...
    Ramon 22/01/2021 1:24 pm
    Jo (déu n'hi doret, pares i padrins!) d'ERC exigiria menys presència mediàtica de Pere Aragonès. Quant més apareix més l'enfonsen. No recordo cap primer de llista amb imatge més patètica, genera ampli rebuig fins i tot entre l'electorat que encara li queda a la 'ndrangheta calabresa.
    Ramon 22/01/2021 1:26 pm
    Això d'ERC encara és de com va quedar ahir.
    Ramon 22/01/2021 1:27 pm
    Perdó, perdo la xaveta.
    Ramon A 22/01/2021 1:28 pm
    Quin embolic!
    Ramon 22/01/2021 1:31 pm
    Em sap greu que encara estigui groggy, però, òstimes, entenguem-nos, és que ahir va tenir l'ocurrència de signar"Sentit Comú". Autoatribuir-se el sentit comú és quelcom de vergonya aliena... fins i tot en el supòsit que el que dius en tingui (que a sobre no era el cas!).
    Pol 22/01/2021 1:34 pm
    És una sospita que tenim molts. Sigui com sigui si ja fóssim un estat independent, podríem escollir quan es fan les eleccions, sense interferències d'Espanya ni interferències de ministres espanyols que fan de "cupo catalan en el gobierno de Espana". Ens cal votar partits independentistes.
    Pol 22/01/2021 1:43 pm
    Espanya no ens aporta res de bo, ans al contrari. Com més aviat ens desempalleguem del jou espanyol, millor per a tothom.
    Ramon 22/01/2021 1:47 pm
    Em sap greu que ERC encara estigui groggy, però, òstima, entenguem-nos, és que van tenir l'ocurrència de tenir "Sentit Comú". Autoatribuir-se el sentit comú és quelcom de vergonya aliena... fins i tot en el supòsit que el que tu dius en tingui (que a sobre no era el cas!).
    Peter smich 22/01/2021 2:44 pm
    Això es soluciona amb la taula de diàleg, cap problema AragonÉS. Que'n sou de burros.
    Kimet 22/01/2021 3:00 pm
    Aspanyistan mafia i cía volen matar mitja Catalunya encomanant nos el virus....no hi ha pitjor virus al mon q espanyistan
    Ramon 22/01/2021 3:31 pm
    Perquè llurs posts a favor d'ERC no puguin confondre's amb els meus -recurs difícil, no per esperat- hauríem de fer-nos bons. Jo albiro una mica d'enteniment amb la tercera força.
    Ramon 22/01/2021 3:45 pm
    No soc pas jo, són ells (ERC).
    Fantasma? 22/01/2021 4:25 pm
    Pensaba yo que con maletero man y tontorras lo había visto todo, pero el medio metro este se lleva la palma, pero de que pocilga lo han sacado al lengua trapo.
    miquel puigpelat 22/01/2021 4:27 pm
    Aquest noi és un capcigrany!!!!!! Ara s'adona?
    Ramon 22/01/2021 5:13 pm
    Gran descobriment! Es pot ser més curt -amb perdó-?
    kodi 22/01/2021 5:30 pm
    UI! SI!, HO SOSPITA DIU EL TIU
    Joan 22/01/2021 6:54 pm
    I la taula d negociació q havia d ser tan important, no us ha servit ni per això???
    Ramon 22/01/2021 6:56 pm
    Si la rebequeria histèrica dels sabatots republicans va a més, perquè ara resulta que el PSOE vol un tripartit clàssic en lloc del lligat a Can Roures, si ERC els passa a ser un problemet, ho sabrem de seguida perquè començaran a obrir-ne i escampar-ne dossiers. no em faran cap pena i no em despertaran la solidaritat que es mereixen. O sigui la mateixa que han demostrat ells davant la guerra bruta contra Convergència, contra Reagrupament o contra Junts per Catalunya.
      Anònim 22/01/2021 7:59 pm
      L'estat espanyol fa 300 anys que ens vol fer desaparèixer a base d'imposicions, genocidi lingüístic i cultural, espoli fiscal (fa 40 que ens roben 16.000 milions), forces d'ocupació, jutges i tribunals franquistes i colons al servei de la metròpoli. Som una colònia i només ens volen pels diners. No se'n sortiran malgrat la repressió, la manipulació i la caverna mediàtica. ESPANYA ÉS UNA GÀBIA. SEGAREM CADENES I MARXAREM DE LA PRESÓ ESPANYOLA
    Ramon 22/01/2021 6:57 pm
    Si la rebequeria histèrica dels sabatots republicans va a més, perquè ara resulta que el PSOE vol un tripartit clàssic en lloc del lligat a Can Roures, si ERC els passa a ser un problemet, ho sabrem de seguida perquè començaran a obrir-ne i escampar-ne dossiers. no em faran cap pena i em despertaran la solidaritat que es mereixen. O sigui la mateixa que han demostrat ells davant la guerra bruta contra el nacionalisme català. Cap ni una.

Respon a fideli Cancel·la les respostes