Aragonès reclama concentrar el vot independentista en ERC

El republicà alerta que si no s'omplen les urnes "ells vénen amb els vots de Vox a sota el braç"

El cap de llista d’ERC a les eleccions al Parlament, Pere Aragonès, ha alertat aquest dimecres que l’independentisme s’ho juga tot el proper 14-F i que cap vot “es pot quedar a casa”. En un acte de campanya a Manresa, Aragonès ha fet una crida a concentrar el vot independentista, progressista i antifeixista en ERC. El republicà ha alertat que si diumenge no es va a votar i no s’omplen les urnes “ells vénen” i ho fan amb els vots de Vox “a sota el braç”. Per tot plegat, Aragonès ha destacat que malgrat les imposicions, l’independentisme “tornarà a guanyar” i convertiran el 14-F en un plebiscit a favor de la república.Durant el míting, que ha aplegat un centenar de persones entre el públic a la Sala els Carlins, també hi ha intervingut l’exconseller Raül Romeva. El dirigent ha fet una defensa del sector de l’esport i ha anunciat que si ERC lidera el Govern doblarà el pressupost en esports.

També ha indicat que treballaran per “desburocratitzar” les institucions perquè les entitats esportives rebin amb més facilitat les subvencions, assumiran que l’esport és un bé essencial i marcaran la corrupció zero en l’àmbit esportiu. Romeva ha fet una crida al vot el 14-F. “Si nosaltres que estem a la presó, no hem renunciat de defensar el projecte, és un motiu més perquè ningú es quedi a casa”, ha destacat.

El president d’ERC, Oriol Junqueras, ha alertat que el 14-F Catalunya “s’ho juga tot” i ha advertit que està en qüestió el model de sortida de la crisi, la manera com superar la pandèmia, la reconstrucció i la construcció de la república.

Comentaris

    Bot 11/02/2021 3:59 pm
    JXCAT també té ideologia globalista (estan compromesos) per tant no serveixen per independitzar un país en una situació colonial com Catalunya i la resta dels Països Catalans. Ni la CUP tampoc serveix per la mateixa raó.
      Os presento al nostrat sonat! 11/02/2021 6:43 pm
      Com qualsevol País, a Catalunya també tenim frikis. Esperem que siguin pocs...
    LSO 11/02/2021 3:24 pm
    Al costat de la gent !!! Si la de las bodas de banqueros, del opus, del ibex, eres un miserable, y tontos los que te crean.
    Ah, que això és notícia, senyors de El Món 11/02/2021 2:45 pm
    Que el líder d'un partit demani el vot per a si mateix en unes eleccions. Nou, molt nou i sorprenent.
    Anna Maria Solei i Grataconys 11/02/2021 1:17 pm
    Quanta veritat hi ha en el seu llarguíssim comentari. Per seguir processant cap enlloc sense fer res no val la pena, i votar corruptes tampoc. Jo a aquests ja els descarto, no els votaré, em quedan dos opcions només.
    ERC ES CONDE DE GODÓ del Caudillo 11/02/2021 7:16 am
    ERC els preferitsdel regim 78, els Queridos del Cond ede Godo de Franvo i del Basté.
    19
    23
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 11/02/2021 1:27 pm
      Com qualsevol País, a Catalunya també tenim frikis. Esperem que siguin pocs...
    ernst 10/02/2021 11:05 pm
    Els independentistes votar ERC? Es una contradictio in terminis u oximorón. ERC no es en absolut independentista
    26
    33
    Respon
      Tu no tens la ESO, oi? 11/02/2021 1:15 pm
      Qui va suspendre la DUI en segons i va fugir és Fuigpelmón. 10 anys prucessant xap enlloc però cobrant bons sous!
      23
      18
      Respon
    Robert 10/02/2021 10:48 pm
    Perquè el doneu a un Montilla o a una Colau?
    26
    29
    Respon
      Si noi, 11/02/2021 1:30 pm
      Tripartit de JxSou+PSO€+Comuns a la Diputació de Barcelona, fa menys d'un any vau regalar la presidència a la també corrupta Núria Marín.
    Ramon 10/02/2021 10:41 pm
    Si "concentrar el vot independentista en ERC" convingués a l'independentisme, Espanya no frisaria i maldaria tant perquè ho fem.
    20
    23
    Respon
    Josep 10/02/2021 10:06 pm
    Votar erc es votar españa
    13
    23
    Respon
      Os presento al nostrat sonat 11/02/2021 1:28 pm
      Com qualsevol País, a Catalunya també tenim frikis. Esperem que siguin pocs...
    Bot 10/02/2021 9:24 pm
    Ni en 1.000 anys una ideologia globalista d'esquerres alliberarà cap país de l'opressió colonial.
      Si noi, 11/02/2021 1:30 pm
      Tripartit de JxSou+PSO€+Comuns a la Diputació de Barcelona, fa menys d'un any vau regalar la presidència a la també corrupta Núria Marín.
    Ramon 10/02/2021 9:10 pm
    Però el més gros d'aquesta dada que només un de cada dos votants actuals d'ERC volen la independència no es deu pas a què hagin captat vot diguem-ne "federalista", no. ERC no ha captat cap vot nou. Aquest 51% que no vol la independència és votant que ja el tenien. ERC no ha eixamplat la base independentista ni un puto cagarro. Però la base unionista, sí, que l'ha eixamplada! Normal i del tot lògic, que Espanya frisi i maldi perquè votem aquests traïdors.
    10
    13
    Respon
    Guillem 10/02/2021 9:06 pm
    Sí, creu-t'ho ! Per eixamplar la base amb la xurma del PPSOE, amb mi no hi conti, senyor Aragonès.
    25
    33
    Respon
      Si noi, 11/02/2021 1:24 pm
      Tripartit de JxSou+PSO€+Comuns a la Diputació de Barcelona, fa menys d'un any vau regalar la presidència a la també corrupta Núria Marín.
    Ramon 10/02/2021 9:06 pm
    "No som independentistes!" (Ernest Maragall a FAQs). El Yoyas que tenen a Madrid també ho ha iterat manta voltes però en llur cas l'aclariment és del tot sobrer. Ah, i for instance, segons el darrer CEO ja només un de cada dos votants de la màfia calabresa vol la llibertat de Catalunya.
    22
    30
    Respon
      Jo 11/02/2021 1:22 pm
      Tu ets Ramon Cotarelo, el comunista de jove i més corruptgent que la Ferrussola de vell...