Aragonès diu que ERC és “l’original” i JxCat la “còpia”

El republicà veu "incomprensible" que es vulgui renunciar a la taula de diàleg per molt que generi "desconfiança"

El cap de llista d’ERC a les eleccions al Parlament, Pere Aragonès, ha assegurat que és millor votar ERC que és l'”original” i no JxCat que fa de “còpia”. En una conferència a Tribuna Catalunya, Aragonès ha explicat que Junts “compra les tesis d’ERC” perquè en el seu programa parla d’exigir a Europa un referèndum acordat si se supera el 50% de vot independentista el 14-F. “És el que plantegem des de fa anys; benvinguts a les nostres tesis“, ha apuntat. D’altra banda, ha sostingut que seria “incomprensible” que l’independentisme renunciés a la taula de diàleg per molt que sigui una eina “limitada” o que genera “desconfiança” perquè permet situar l’amnistia i l’autodeterminació. “Els més escèptics tampoc ho poden descartar“, ha defensat.

Comentaris

    Tripartit no, gràcies 03/02/2021 8:38 pm
    Ha explicat ja el "capo" Junqueras el perquè, quan era vicepresident de la Generalitat, es va reunir amb Mariano Rajoy d'amagat del president Puigdemont ?
    L1THUZ 03/02/2021 6:53 pm
    Un lider de veritat el que te que fer es proposar idees i objectius, Quant el que fa es criticar a JxCat es que l’unic objectiu que tens es la poltrona i la competencia et fa por. Erc fa temps que s’ha venut, per a mi els unics independentistes amb rellevancia son JxCat i al CUP. Si voleu mes «regionalismo» aneu a votar erc o Psc-OE que en fons es el mateix.
    Carles 03/02/2021 6:46 pm
    L'original i la còpia de la Gran Estafa, no? Poca vergonya!
    Fu man Txu 03/02/2021 6:30 pm
    I pensar que fa molt anys vaig ser militant d´ERC.... diners llençats.
    25
    13
    Respon
      Si noi, 03/02/2021 6:41 pm
      tu només has votat a VOX, revorda que no saps ni com funciona el recompte!
    Ramon 03/02/2021 5:26 pm
    Tota l'estona m'estava preguntant per què l'heroi del 155 feia la V amb els dits. Normalment, aquest gest és per fer la V de "Victòria" Però no lligava, perquè aquests sabatots repetiran tercer lloc i gràcies. Tothom ho sap i és profecia. Per tant he arribat a la conclusió que Pere Aragonès fa la V de "Venuts". Que això sí que quadra.
    20
    21
    Respon
      Pot ser 03/02/2021 6:44 pm
      És el que hi ha a can ERC, el cap de llista natural és un PRES POLÍTIC, va decidir plantar cara i està engarjolat.
        Ramon 03/02/2021 10:06 pm
        A ERC el més tontu no fa rellotges: el més tontu hi fa carrera.
    Aragones, el capullin de l'Albiach 03/02/2021 4:14 pm
    Erc mai ha estat independentista. Macia ens va retornar aEspaña. El nefast Companys rendit al gobierno de españa, ens va fotre en un guerra entre espanyols, el molt espanyol i assassi de la quinta de nens de 16 anys del bibero. Del CARALLOT ROVIRA arriba españa al que en Maragall ca enviar a pixar a l'Africa als 5 minuts i en Montilla independentista com cal. I del corrupte Miss ferrovial, cagarrines i collat per que Ferrovial el portara a la presó per lladre amb el seu germa chorizon. Junqueras es un delinquent, i la fiscalia del PSOE no fa res, per que aixi el te pro.españa.una, callat, rendit i venut, i ERCagats i Arriba españa i Ferrovial. Que espera Ciudadanos a denunciar el cas a la justicia passant de la fiscalia.psoe.erc? Per cert, Tarradelles el millor d'ercagats i recagats.
    53
    158
    Respon
      Ramon 03/02/2021 5:22 pm
      No estic d'acord. Macià i tant!, que va ser independentista. El seu partit era Estat Català. Però es va veure forçat a recular perquè ERC, en llur conjunt poti-poti, no, per descomptat que no era pas independentista. I en recular va declarar que aquell era el dia més trist de la seva vida. Segona, ERC com a partit sí que va ser independentista quan la lideraren Àngel Colom i Pilar Rahola. Que allò va durar poc? Cert. Però les coses com siguin.
      79
      13
      Respon
        . 03/02/2021 5:24 pm
        Quin fantasma ets, Ramon dels pebrots.
        20
        68
        Respon
    Ton 03/02/2021 4:05 pm
    Quin fantasma ets, Aragonés dels pebrots
    169
    105
    Respon
    falco 03/02/2021 2:14 pm
    Tens tota la rao ets l'original de toda la mentida montada pwer solsament vosaltres sobre el proces i si junts es la copia de les democracies autentiques que fan el que el poble vol
    78
    94
    Respon
      Si noi, 03/02/2021 2:20 pm
      jo soc poble i vaig votar. Després em va trair un poc honorable quan va suspendre la DUI en segons i va fugir.
      35
      62
      Respon
        Carles 03/02/2021 6:44 pm
        L'original i la còpia de la Gran Estafa, no? Traïdors!!!
          Què ets Carles Fuigpelmón? 03/02/2021 6:52 pm
          Per a mí, una estafa es suspendre la DUI en segons i fugir. La cirereta va ser no visitar els presos polítics, com han fet molts eurodiputats, quan et van regalar la immunitat.
          10
          49
          Respon
    C3PO 03/02/2021 1:51 pm
    Estat Català és l'original.
    17
    11
    Respon
      Qui són aquests? 03/02/2021 2:21 pm
      Un altre menjadora corruptgent?
      39
      33
      Respon
    gavanenc 03/02/2021 1:49 pm
    Voleu deixar de dir gilipollades d'una vegada....teniu camp per criticar als unionistes. O potser esteu acollonits ?
    65
    34
    Respon
      Nomar 03/02/2021 4:19 pm
      És l'espanyolam en forma de falsa bandera, quintacolumnisme i ramonisme que esta molt excitats durant aquesta campanya imposada de nou pel poder judicial lawfare espanyol. La millor resposta que els hi podem donar és llegir els programes electorals de les llistes democràtiques independentistes i votar la que ens faci més pes.
      Jo et dic qui es un acollonit 03/02/2021 2:23 pm
      Els que portan 10 anys prucessant cap enlloc amb mentides i traicions. Un poc honorable va suspendre la DUI en segons i va fugir, ara el coneixem com Fuigpelmón i ens va deixar un pallasso com hereu.
      45
      25
      Respon
    veritas 03/02/2021 1:44 pm
    Votar ERÑ es votar tripartit, I trair al 1.Oct......
    37
    71
    Respon
      Si noi, 03/02/2021 2:18 pm
      Trair una costellada que no va servir per res tot i la visita dels piolines és el que va fer un poc honorable quan va suspendre la DUI en segons i va fugir.
      73
      39
      Respon
        Ramon 03/02/2021 3:32 pm
        Jo no estic gens d'acord amb la diagnosi de la traïció a Catalunya d'Oriol Junqueras sigui la síndrome d'Estocolm. No, no, entre d'altres raons perquè ja ve d'abans. Ja ve de molt abans.
    rd 03/02/2021 1:43 pm
    erñ es botiflerisme
    12
    29
    Respon
      Si noi, 03/02/2021 2:24 pm
      botifler és el que va suspendre la dui que vam votar i guanyar per sortir "cames ajudeu-me"
      70
      46
      Respon
    Xum 03/02/2021 1:12 pm
    Ets un poca pena !!!
      un lector 03/02/2021 2:25 pm
      ens pots ampliar el teu comentari?
    Eulàlia 03/02/2021 1:07 pm
    Doncs a mi em fa l'efecte de que a cal Junts per Catalunya ja no saben que dir, ja estan anant a la tum tum, donant pals de cec, a veure qui la diu més grossa. I, havent perdut el punt de mira, estan cosint a trets l'objectiu equivocat. Ho pagarem tots molt car.
    67
    41
    Respon
      Té raó Eulàlia 03/02/2021 2:27 pm
      Venen fum, son trileros, portan 10 anys sense fer res per la independència però creant menjadores, son corruptgents processistes cap enlloc.
      45
      27
      Respon
    Jan-Lluc 03/02/2021 1:06 pm
    Ens cal la independència, no ho veieu encara ? Menys col·laboracionisme i quintacolumnisme i més fer per la independència. Els comentaristes espanyolistes infiltrats de falsa bandera, que ataquen ERC o Junts per Catalunya, ho fan perquè saben que sense ERC i sense Junts per Catalunya i altres llistes independentistes... no hi haurà independència. Menys criticar bajanades de campanya electoral, dels "altres", i més llegir els programes electorals. Voteu candidatures independentistes !
    Ton 03/02/2021 12:20 pm
    Ets un desgraciat i incompetent
      Si noi, 03/02/2021 2:51 pm
      debeu ser germans...
    odisea 03/02/2021 12:19 pm
    Que manera de apoyar al independentismo,de verguenza,estos ya los veo con los del 155.
      Vas errat, o ferrat! 03/02/2021 2:32 pm
      ets en Tácito?
    vendetta 03/02/2021 12:10 pm
    paraula de botifler
    30
    61
    Respon
      Si noi, 03/02/2021 2:32 pm
      botifler és el que suspen la DUI i fuig.
      61
      56
      Respon
    Ramon 03/02/2021 11:58 am
    De tots els insults d'ERC a Junts per Catalunya aquest és sens dubte el més ofensiu i fal·laç de tots: que són com ells!
    47
    102
    Respon
    Mercè 03/02/2021 11:48 am
    Doncs a mi em fa l'efecte de que a cal ERC ja no saben que dir, ja estan anant a la tum tum, donant pals de cec, a veure qui la diu més grossa. I, havent perdut el punt de mira, estan cosint a trets l'objectiu equivocat. Ho pagarem tots molt car.
    42
    72
    Respon
      per la Mercè... Pujol o Ferrussola? 03/02/2021 2:37 pm
      No és pas ERC qui va suspendre la DUI en segons i va fugir, als corruptes processistes os aniria bé fer una mica d'autocrítica.
      37
      23
      Respon
        Ramon 03/02/2021 3:36 pm
        El pla d'ERC, és a dir, el pla d'Espanya del que ERC n'era un puto figurant, era forçar i forçar la màquina hi hagués o no condicions d'èxit i per descomptat sense preparar res des de se conselleries a l'espera que en algun moment Mas primer, Puigdemont després, posarien el fre per no estimbar-nos i així ells ja podrien dir-los "traïdors" i tenir l'excusa pel tripartit que sempre van tenir per objectiu de refer-lo.
    Ferran 03/02/2021 11:40 am
    Pues en este mismo diario leereis el desgavell de los papeles del 1-0 parece que se han perido los Originales (ERC) y según el monaguillo quedan las copias JXCAT. Pues vamos a votar JxCat¡¡¡¡¡
    92
    130
    Respon
      pel Fernando 03/02/2021 2:42 pm
      tu també estàs a les ordres de Tácito?
    Perdoni, però 03/02/2021 11:32 am
    Si jxcat fos còpia, utilitzaria la repressió contra erc, buscaria la desunió Independentista i amagaria el Govern Legítim. No és el cas.
    32
    76
    Respon
      Ho has dit molt bé 03/02/2021 2:44 pm
      però totalment al revés. Ets corruptgent i tens menjadora, oi?
      31
      18
      Respon
    Nomar 03/02/2021 11:25 am
    El més original dels comentaristes és en Ramon.
      Ramon 03/02/2021 12:01 pm
      Collins, ho dius com si tingués gaire mèrit! Però que no veus quina fauna campa perquí?
        Nomar 03/02/2021 1:15 pm
        Sí, malauradament els que llegim "alguns" - no els podem llegir pas tots- dels teus comentaris patètics sobre ERC, progressistes, terregades, Trump, xovinisme i altres temes típics d'un populista i de la ultra dreta espanyola, que viu en un món més sol que la una. Solament li fan cas la patuleia de col·legues seus col·laboracionistes i quintacolumnistes que campen per aquí. Bon profit !
          Ramon 03/02/2021 2:03 pm
          Voici un bon exemple del que et responia.