Aragonès critica la tardança del TS en l’informe sobre els indults: “És una mostra més de venjança”

El vicepresident del Govern diu que "quan es tracta de condemnar, es va molt ràpid"

El vicepresident del Govern en funcions, Pere Aragonès, ha criticat la tardança del Tribunal Suprem en emetre l’informe sobre els indults i ho ha emmarcat en una “mostra més de la venjança”. El tribunal ha de fer arribar un informe -que no és vinculant- al govern espanyol perquè aquest pugui decidir si atén la petició d’indult. Aragonès creu que “el fet que es retardin els procediments i vagin tan lent és una mostra més de la venjança”: “Quan es tracta de condemnar, es va molt ràpid; i quan es tracta de valorar si es pot alleugerir la situació, tot va molt més lent”. El vicepresident ha insistit que “l’amnistia va per davant” però ha insistit que no s’oposarien a una mesura que permeti “alleugerir la situació penitenciària” dels presos. El vicepresident és a Madrid amb altres càrrecs del Govern, com la consellera Meritxell Budó, i altres representants d’ERC, Junts i la CUP, per fer costat a l’exconsellera d’Agricultura i diputada d’ERC al Parlament, Meritxell Serret, citada a declarar aquest divendres al Tribunal Suprem després d’haver tornat de l’exili el mes passat. “És una continuació de la causa general de l’independentisme”, ha denunciat.

Comentaris

    Clarivident 01/05/2021 9:34 am
    No deixa de ser curiós que el que es queixa de que els espanyols siguin venjatius -suposo que vol dir dels catalans, es manifesti ara si i demà també ferm partidari de negociar amb aquells que tant de mal ens volen. A què vol jugar, o a qui vol enredar.
    Ton 30/04/2021 4:58 pm
    Si Aragonés si, però tu anar llepant el cul de tota la xusma.
    Fenomenal 30/04/2021 3:25 pm
    Doncs així resultaria que estarien fóra per la gràcia d'un perdó i no per un acte de justícia.
    Està tot calculat, els donaran quan els convingui a ells. 30/04/2021 2:51 pm
    Els indults els tenen reservats fins que no vegin per on pot anar Estrasburg. Si tenen sentor de que pot deixar la seva estimada Espanya malament, anul.lant la sentència del TS, els donaran just abans, de manera que encara que Estrasburg els deixi com un drap brut de fet podran dir que Espanya ja ha alliberat els presos abans, traient-li així l'importància que podria tenir internacionalment una sentència tan desfavorable. Son el que son, però no tontos, que d'estratègia bruta en saben un munt.
      Fenomenal 30/04/2021 3:25 pm
      Doncs així resultaria que estarien fóra per la gràcia d'un perdó i no per un acte de justícia.
    Pajaritu 30/04/2021 1:19 pm
    Meritxell... espero hayas llevado cepillo de dientes y pijama. Por si acaso... ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Jeroni Munyós 30/04/2021 12:34 pm
    Cap agressió sense resposta pacífica i no violenta. Responguem als xovinistes espanyols que volen canviar el nom de l'avinguda Enric Valor del municipi de Mutxamel. Demanem als nostre municipis vies i places amb el nom de l'escriptor i gramàtic Enric Valor (1911 / 2000) rellegim-ne l'obra i coneguem millor l'obra d'aquest autor, a propòsit pres polític del 1966 al 1968.
    El cit campejador 30/04/2021 12:08 pm
    Avui part del Govern i liders colpistes indepes, han anat a Madrid a fer no se que res amb la Serret. De veritat calia? No hi han coses a fer a Catalunya? Poden sortir de la comunitat de Catalunya sense justificació? Quin ridícul!!!
    La mare superiora 30/04/2021 11:57 am
    Quina obsessió la d'aquests supremacistes "cree el ladron que todos son de su condición" Apa, a cascar-la