Aragonès confia que JxCat no “jugarà amb el temps” en la negociació

Assegura que ben aviat hi haurà un acord per configurar el nou Govern

El vicepresident del Govern amb funcions de president, Pere Aragonès, confia que JxCat no “jugarà amb el temps” de cara a les negociacions per configurar el nou Govern. En una visita al CUAP Maresme, a Mataró, ha assegurat que totes les parts estan “treballant intensament” en els diferents àmbits per assolir una entesa, que s’hauria de fer pública “en els propers dies”. Posant en valor la majoria independentista assolida a les eleccions del passat 14 de febrer, que donen un total de 54 diputats independentistes al Parlament i un 52% del vot independentista, s’ha mostrat convençut que “cap part especularà en la repetició electoral que es produiria si no hi ha un acord”, en referència als encara socis de Govern, JxCat.

Comentaris

    Octubrista 05/05/2021 10:08 pm
    Doncs jo confio que JUNTS no s'afegeixi a les ximpleries (per qualificar-les suaument) d'ERC i la CUP, taules de diàleg sense relators i referèndum acordat amb el PPSOEVOC'S el 2023.....etc JUNTS ha de deixar que el tripartit faci la seva via i dedicar-se a consolidar el Govern i Parlament a l'exili
      Si noi, confia amb els corruptes i processistes cap enlloc que han manat els darrers 10 anys... 06/05/2021 7:04 am
      El que va suspendre la DUI en segons i va fugir va matar qualsevol possibilitat de ser un País independent a ulls del món.
    Programa electoral 05/05/2021 5:25 pm
    Negociar amb Madrid, quina millor manera hi ha de resoldre els problemes que han creat els corruptes processistes que seura i parlar? No es pot reclamar res a Europa si aquí no demostrem que som demòcrates en lloc de teatreros que fan DUIs per suspendre-les en segons i fugir.
    70
    40
    Respon
    Rosa 05/05/2021 4:56 pm
    Si no voleu noves eleccions no cal que esgoteu el termini, accepteu les propostes de Junts, que simplement demanen el mateix que us van donar en les passades eleccions (tot i que teníeu dos diputats menys) i signeu un compromís que no els tornareu a trair . Així de fàcil!.
    48
    69
    Respon
      Traïr? 05/05/2021 5:18 pm
      Com el que va suspendre la DUI en segons i va fugir?
      65
      38
      Respon
    Maria 05/05/2021 4:46 pm
    Home, Pereee! "Piensa el ladrón que todos són de su condición". Us mereixeu una puntada al cul, deslleials!
    33
    57
    Respon
      Per deslleial... 05/05/2021 5:19 pm
      ...un president que va suspendre la DUI que vam guanyar a les urnes i va fugir.
      43
      27
      Respon
        Robert 05/05/2021 10:13 pm
        No, com el traïdor que va fer tornar els seus que havien "fugit" i després es va entregar a la justícia espanyola convençut que el que havia pactat amb Madrid es compliria.
          Pel Robert de les cabres 06/05/2021 7:09 am
          Què havia pactat amb Madrid? Il·luminans i demostre-ho...
    fideli 05/05/2021 4:42 pm
    Noves eleccions.. i Pere, cap a casa.
      Noves eleccions? 05/05/2021 5:21 pm
      Fins que'ls corruptgents guanyin, oi?
      43
      32
      Respon
    Veterà antifranquista. 05/05/2021 3:50 pm
    Doncs jo crec que si, que jugareu amb la repetició electoral. I ho fareu peerqà si intenteu dur endavant el vostre programa us inhabilitaran i empresonaran. Si es repeteixen eleccions, com que perdereu la majoria que teniu ara, us servirà d'excusa. L'excusa perfecta.
      Programa electoral d'ERC: 05/05/2021 5:26 pm
      Negociar amb Madrid, quina millor manera hi ha de resoldre els problemes que han creat els corruptes processistes que seura i parlar? No es pot reclamar res a Europa si aquí no demostrem que som demòcrates en lloc de teatreros que fan DUIs per suspendre-les en segons i fugir.
      63
      48
      Respon