Estira-i-arronsa entre els Mossos i les entitats per les pancartes contra Felip VI

Una vintena de persones s'han concentrat als ponts però finalment han estat desallotjats

ANC i Òmnium han desplegat quatre pancartes a ponts de Martorell sobre l’AP-7 i l’A-2 amb el lema ‘Catalunya no té rei’, en contra de la visita de Felip VI a la fàbrica Seat, aquest divendres. Els Mossos han retirat tres pancartes, i només n’han deixat una: la del pont de l’AP-7 al costat del parc forestal de Can Cases. Més tard, els agents han permès que les entitats tornessin a penjar les pancartes, un cop han fet les pertinents comprovacions de seguretat, han explicat fonts policials a l’ACN. Una vintena de persones s’han concentrat als ponts però finalment han estat desallotjats argumentant el risc que caiguessin pel pont a la carretera. 

Alguns manifestants damunt una pancarta penjada a l'AP-7 per protestar contra la visita de Felip VI | Òmnium Cultural
Alguns manifestants damunt una pancarta penjada a l’AP-7 per protestar contra la visita de Felip VI | Òmnium Cultural

“L’acció ha tornat a visibilitzar el rebuig de la societat catalana a la monarquia espanyola, com també va passar el mes d’octubre passat quan milers de persones van formar una cadena humana d’1,2 quilòmetres a Barcelona”, afirma Òmnium Cultural en un comunicat en el què afegeix que “el Borbó no és benvingut a Catalunya” i recorda que “encara no ha demanat perdó pel lamentable discurs del 3 d’octubre”.

Comentaris

    Robert 05/03/2021 4:14 pm
    Totalment d'acord amb el Joan.Es molt trists i miserable viure en un país on saps que mai t'integraras. El que passa és que els españols no s'adapten en lloc...no poden sortir del seu país.I ja sabeu sinó us agrade Catalunya...foteu el camp.I si España és una merda de dictadura.
    La realitat 05/03/2021 2:47 pm
    Q la tractoria catalana, amb embutits i agricultura i un 15 % del pib catala, vulgui impoisar a la resta q es la q aporta els diners com el baix llobregat amb la Seat, el q en de ser te colons, anc, omniums, iridies, alegres, solidaria, cupd , junts i erc fins als collons ens teniu, vividors de lo público Sense fotre ni brot
    45
    28
    Respon
    Para Joan 05/03/2021 2:15 pm
    Joan, a tu madre le encanta que le insulte en español cuando practicamos sexo! Que le vamos a hacer, le encanta ! Ahora vete a trabajar y pagar impuestos para tus colonos preferidos, hijijijij Yo de ti me iría a Bélgica con tu mesías, va a crear un campamento Barretina para sus seguidores, vete de aquí no seas tonto, tiene que ser un sin vivir
    Dictadura 05/03/2021 2:14 pm
    España el país més antidemocràtic de la història de la democràcia, avui hi ha tornat a fer visible, censura i privació de la llibertat d'expressió
    42
    6144
    Respon
      expat 05/03/2021 5:43 pm
      La teva llibertat em fa fàstic i m'ofén, així que ja veus quin conflicte.
    A GONZALO!! 05/03/2021 2:10 pm
    deja el soberano gonzalo .
      Clown 05/03/2021 2:49 pm
      I tu la estadía rancia
        a clown 05/03/2021 3:04 pm
        que es la estadia rancia ?
    HAZ UN FAVOR, MUERETE. 05/03/2021 2:07 pm
    Habrá un hijoputa menos.
    501
    3
    Respon
    Fins aqui 05/03/2021 2:04 pm
    Nen Hitler al costat teu un aprenent, t, ho DIU un fill d,un aragones i una catalana q no votará mai mes independencia
    23
    74
    Respon
    POLICIA FRANQUISTA 05/03/2021 1:52 pm
    Putos Mossos, SAMPER I TRAPERO, i ara que?, tambe es vilencia posar una pancarta?, ho veieu com no es pot fer res encara que no sigui violent?, dons per mi, a cremar·ho tot,
    64
    16
    Respon
      Gonzalo 05/03/2021 1:59 pm
      Quemate tu primero, laZi de mierda.
      377
      33
      Respon
        Jakc 05/03/2021 4:10 pm
        A Catalunya no volem reís puterus feixistes ni q vinguin a casa nostre a presumir
    Feu molt vergonya. 05/03/2021 1:50 pm
    Fracàs total dels indepes, en total 4 tietes jubilades sota el pont fen el ridícul amb la pancarteta.
    86
    93
    Respon
      Kim 05/03/2021 4:12 pm
      Els indepes governen Catalunya no se pas de quin fracàs parlàs si al final a l antiga Nissan s hi instalará una fàbrica xinesa
    Bernat.C. 05/03/2021 1:39 pm
    Es curiós que els llepaculs de la monarquia-corrupta-espanyola encara tenen els pebrots de insultar als que hi estem en contra. Potser que deuen tenir algun "modus vivendi" per anar tirant de la rifeta.
    511
    426
    Respon
    Doctor Strangelove 05/03/2021 1:37 pm
    Com diria el Jesulín de Ubrique, "en dues paraules, lamen table". He fet un acudit a l'alçada del vostre QI. Doc.
      Doctor StrangePlata 05/03/2021 9:36 pm
      L’acudit el vas fer quan vas dir de fer una pilota amb “paper de plata”... que bàsic. En fi, esteu molt lluny de la perfecció...
    A l'aguait 05/03/2021 1:22 pm
    Aquests que han vingut d'amagat a xupar càmera des de madrid ni són rei ni president ni res que s'assembli. Aquí no els hem escollit. Per tant per a nosaltres són un frau,
    Os quiero ANC 05/03/2021 12:58 pm
    Ahora si que si! Estas pancartas destruirán la monarquía y el Borbon será expulsado, ya veréis...juajuajuajua Juajuajuajua! Venga, lo prometido es deuda, que vengan los yayos de la ANC,que el bocadillo de fuet era gratis! Juajuajuajua Juajuajuajua! Vaya percal compañeros, el ridículo no tiene límites.
    4236
    2378
    Respon
      Zzzzzzz morriña 05/03/2021 2:08 pm
      Si si...la República independiente de tu casa Papanatas! Prochain rendez-vous el 8 de marzo en el parlamento Europeo con tu amigo el del maletero Fuigpelmon. Pero que no os dais cuenta que os han engañado? Pobre mio? El futuro gobierno catalán es tan Frankeistein como el español, o más! Tu ves compartiendo ideas a la Artidi o la Salchi-Borrás con la CUP? Ingenuo? Despierta anda, no seas abducido! Si quieres Andapandansiaaa, tendrás que crear trincheras y defender tus líderes, lo vas a hacer?... ya me imaginaba...
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:07 pm
      El que acabarà amb la monarquia a Catalunya serà la independència i la República que construirem després, perquè és la voluntat majoritària de les catalanes i catalans. Riu tant com puguis ;-) Però no oblidis que qui riu últim riu millor.
      113
      8
      Respon
        expat 05/03/2021 5:46 pm
        Majoritaria, pot ser, en qualsevol cas insuficient. Ergo....
        Si si... 05/03/2021 1:54 pm
        Zzzzzzzzzzzzz... Que morriña me das tío, 11 años con tralalala, y yo no veo trabucaires pel carrer! Superalo...
        Gonzalo 05/03/2021 1:28 pm
        Te equivocas. El que rie último, es porque no se ha enterado del chiste, laZi de mierda.
        2252
        44
        Respon
        Un català 05/03/2021 1:26 pm
        Si, vols veure enfonsada? Doncs després no ploris, perquè els CATALANS SOM CATALANS encara que tu no volguis.
    Gonzalo 05/03/2021 12:57 pm
    Podrían quemarse a lo bonzo.... O directamente, tirarse desde el puente..... Asco dais, laZis de mierda.
    1863
    753
    Respon
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:14 pm
      Ui... quina agressivitat. Et convé desestressar-te. No desitgis el mal a ningú, home. Això ho hem de solucionar pacíficament.
    Barna 05/03/2021 12:51 pm
    República sí, pero ESPAÑOLA
    17
    106
    Respon
    Juan Ripolles 05/03/2021 12:38 pm
    Estira-i-arronsa entre els Mossos i les entitats per les pancartes contra Felip VI Unes trecentes mil persones a cada pont de l'autovia , ( mes o menys 1.200.000 de Catalans ) s'han concentrat als ponts però finalment han estat desallotjats .
    19
    44
    Respon
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:08 pm
      El que acabarà amb la monarquia a Catalunya serà la independència i la República que construirem després, perquè és la voluntat majoritària de les catalanes i catalans. Riu tant com puguis ;-) Però no oblidis que qui riu últim riu millor.
    Pajaritu 05/03/2021 12:26 pm
    ... una vintena de persones s’han concentrat... ... rebuig de la societat catalana a la monarquia espanyola... ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    477
    130
    Respon
      Rosa Marta 05/03/2021 1:31 pm
      Sabes que pasa que no hemos podido ir a recibir al sr.Rey de los españoles porque estamos trabajando,que pena que no venga en fin de semana lo recibiriamos como se merece (lo escribo en castellano porque creo que lo entenderás mucho mejor).
    Un republicano español. 05/03/2021 12:24 pm
    A estos elementos secesionistas les da igual igual que España sea una monarquía o una república, son simplemente antiespañoles y, por tanto, enemigos de nuestro pueblo.
    703
    118
    Respon
      Un català 05/03/2021 1:28 pm
      Si, vols veure enfonsada? Doncs després no ploris, perquè els CATALANS SOM CATALANS encara que tu no volguis.
      [email protected] 05/03/2021 12:42 pm
      Jo t'he votat positiu, si, perque som enemics del vostre poble. Del poble que ens colonitza i reprimeix. Del poble que o marxa o mor. Lluita armada contra españa.
        expat 05/03/2021 5:47 pm
        Apa Josep Enric, torna cap a dintre que fa fred i no es hora de que els iaios estiguin a la fresca.
        Truita armada payaso 05/03/2021 1:01 pm
        Lluita armada con tu PS5 nueva? Juajuajuajua Juajuajuajua!! Con el call of duty nuevo? Juajuajuajua! Que malo malote eres detrás de tu smartphone, uhhhhhh! A ver si es verdad y das el paso cobarde a defender tu Andapandansiaaa de 8 segundos, y así tenemos la excusa perfecta
        565
        81
        Respon
          Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:09 pm
          Ets molt trempat tu, eh? Aviam si rius tant el dia que fem efectiva la República ;-)
            Gonzalo 05/03/2021 2:58 pm
            Lo cualo???? Jajajajajajajajajajaja!!!!!!!!!
      Si! 05/03/2021 12:42 pm
      ¿Y que?
    INUTILS 05/03/2021 12:12 pm
    Aquets inutils es la unica cosa que sabe fer penjar pancartes. En comptes de fer mesures de força com caldria ara es pensen , aquets gamerussos que penjan pancartes obtindrem l'estat propi.
    Dr Sallop 05/03/2021 11:59 am
    Independentistes, sou patetics, sabeu que no teniu res a fer, aixo si, anireu als ponts de l'autovia a protestar, a protestar el que ?? si som una CCAA que depenem al 100x100 d'Espanya i vossaltres esteu am una diatriva totalment equivocada, no sebeu fer res de profit, tot el que feu es un desastre, sou una colla de adoctrinats !! si si d'adoctrinats, que nomes crideu pero am uns crits amorfes, que no aconseguireu res de res !! au vinga a cridar a portar pancartes a fer el ridicul mes espantos, per cert, ja he fet la gorra i la samarreta per fer mes el ridicul ??? dema ??Independentites : sou patetics !!!
    8
    170
    Respon
    És clar que Catalunya té rei 05/03/2021 11:58 am
    I sempre ho ha tingut. Com crit d'impotència això de no tenir rei està bé però no és veritat; només representa un desig i una rebel·lia.
    Puestos a quemar, podrían quemar tu casa y tu coche. 05/03/2021 11:57 am
    Eso sí, hay que agradecerte que gentuza como tú, ha convertido Catalunya en un estercolero.
    yomateix 05/03/2021 11:54 am
    leed vuestro DNI a ver de donde sois
    24
    62
    Respon
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:10 pm
      El meu DNI diu que caduca en pocs mesos. I el teu? El proper que tingui serà el DNI de la República Catalana
        Gonzalo 08/03/2021 11:39 am
        Pues si te caduca, acuérdate de ir a renovarlo a una comisaría de la Policía Nacional de España. Apa.... A segui llorando, laZis de mierda.
        expat 05/03/2021 5:49 pm
        Si creus que el proper serà del de la Republica Catalana, mira de conservar aquest, per que serà l'ultim.
      Marcel 05/03/2021 1:06 pm
      sr. yomateix : tinc un dni al meu nom que posa "españa" però qualsevol dia em faran un altre que posarà el nom d'un altre país europeu, i més endavant un altre d'un país americà. I seguint la ratxa potser fins un altre, mentre vaig anul·lant algun d'anterior. O sia anar "matxacant burrocràcia" i anar per a més agilitat. Passi-ho bé i pam-i-pipa !
    4 gatos 05/03/2021 11:52 am
    Pues eso, que son 4 gatos los de la ANC. Que manera de hacer el ridiculo!!!
    75
    105
    Respon
    Pere S. B. 05/03/2021 11:42 am
    Per que ho han de retirar els Mossos ? Que formen part de la Guàrdia Real i tenen por que el monarca espanyol s'ofengui?
    Karl 05/03/2021 11:28 am
    No m'agrada el rey, però encara menys els supremacistes de l'ANC.
    22
    128
    Respon
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:18 pm
      Supremacistes són els del KKK, amic meu. Banalitzar aquesta paraula és una falta de respecte per a totes les minories oprimides que han estat objecte de vexació i maltracte al món i durant tota la història. Saps perfectament que l'ANC i l'independentisme català és inclusiu. És a dir, que vol a tothom. Perquè la idea és fer un país millor per a tots. Estem d'acord en que no ens agrada el rei.
    Manel 05/03/2021 11:19 am
    Si haguessin sigut quatre contenidors cremats enlloc de quatre pancartes no crec els Mossos les haguessin retirat tant fàcilment.
      Puestos a quemar, podrían quemar tu casa y tu coche. 05/03/2021 11:57 am
      Eso sí, hay que agradecerte que gentuza como tú, ha convertido Catalunya en un estercolero.
    Somos el pueblo elegido, nosotros tenemos "los valores del Barça". 05/03/2021 11:01 am
    Podredumbre, mentiras, basura, robos y fraudes.
    145
    130
    Respon
      Qui riu últim riu millor 05/03/2021 1:20 pm
      Trobo que estàs una mida confòs. Medita una mica.