Alejandro Fernández amenaça que si es reactiva la DUI hi haurà “les mateixes conseqüències” que al 2017

El candidat del PPC considera "dolenta" l'entrada de Vox al Parlament perquè generaria "més inestabilitat"

El candidat del PPC a la presidència de la Generalitat, Alejandro Fernández, ha avisat els partits independentistes que si reactiven la Declaració Unilateral d’Independència (DUI) en cas de fer Govern, com va anunciar la candidata de JxCat, Laura Borràs, demanarà que hi hagi “les mateixes conseqüències” que al 2017. “Tenim una experiència recent i ja hem vist les conseqüències legals que té. Està molt clar”, ha afirmat Fernández en roda de premsa a l’ACN. El candidat popular manté també la seva particular croada contra Vox i afirma que la seva irrupció al Parlament seria “dolenta” perquè el populisme, defensa, ha generat “més inestabilitat” allà on ha tingut presència a Europa.

Comentaris

    el verdugo del Cid 10/02/2021 10:35 pm
    Aquesta vegada, tros de quòniam, en publicar la DUI al DOGC, com hauria dit Marlaska (dels teus, recordes?), tindrem el "monopoli de la 'violència' " al nostra abast com a estat legítim independent, i et ben jurem que la farem servir amb cretins com tu si us poseu davant nostre amb les teves "minyones" la "polisis nasioná" i la "guardia siví", o et penses que anirem a la presó com xais, requeteimbècil colon de merda!
    Adéu 10/02/2021 9:28 pm
    Ah sí? Tornareu a enviar la policía a fer una actuació que se salta tots els codis deontològics de les policies europees. Tot perquè volem votar un referèndum que el jutge diu que és ilegal? Si no era legal doncs, que feia la policia carregant contra ciudadans indefensos. No sé si podeu. Nosaltres sí, tornarem a fer un referèndum i si el guanyem, proclamarem la independència al parlament, elegit democràticament i per majoria absoluta.
      Pajaritu 10/02/2021 9:51 pm
      ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Pajaritu 10/02/2021 8:32 pm
    No hay que ser muy listo... A igual delito, igual pena. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    D'on no n'hi ha no en raja 10/02/2021 8:01 pm
    El alejandro ferñandez, el fatxa no pot dir una altra cosa, tot i que li agradaria dir, que acabaríem tots a les cunetes
    Estrijol 10/02/2021 7:58 pm
    Els collons ens deixarem pegar i empresonar aquest cop. Que vinguin, que ja els esperem. Quantes bestieses fa dir la por...
      Juli Vert 10/02/2021 8:04 pm
      Jua, jua, jua No hi ha collons, sou uns acollonits. quan veieu a la "benemerita" us cagueu a les calçes. Apa, a continuar somiant.
      65
      234
      Respon
        Estrijol 11/02/2021 12:11 am
        Trair al teu poble és pitjor que pegar una mare. En temps de guerra als presoners enemics se'ls respecta i estàn protegits per la Convenció de Ginebra, però als traidors se'ls executa sense contemplacions.
    Españistan, Turkia, Corea, la xina, democracies consolidades 10/02/2021 7:53 pm
    Ho dubto molt, si ara fesim com 1O, ja no ens deixerem pegar per, ara, ens defenserem, i podeu esta segurs, que sabem com fer·ho, ahi lo dejo.
      Juli Vert 10/02/2021 8:12 pm
      Jua, jua, jua: un altre somia truites. Ets una collonit que nomès escups odi amagat darrera un chat. Cagadet a les calçes a la primera empemta de la poli. Vinga, ves a dormir que ja es tard pels nens. Un petonet.
      18
      46
      Respon
    Ramon 10/02/2021 7:51 pm
    Dono per fet que, quan siguem independents, qui intenti votar per reincorporar-nos a l'estat espanyol no es queixarà pas si el fumem deu o dotze anys a garjola. Seria incoherent.
      Juli Vert 10/02/2021 8:19 pm
      Quan serem independents? jijijii, no ho veures aixó tu.
      12
      34
      Respon
        Ramon 10/02/2021 9:00 pm
        Vosaltres per si de cas aneu preparant ja més avions per regalar perquè no ens reconeguin.