Albiach veu en la investidura d’Aragonès “una oportunitat perduda”

La líder dels comuns confirma a Borràs el seu 'no' a la investidura del republicà com a president

La líder d’En Comú Podem, Jéssica Albiach, ha traslladat a la presidenta del Parlament, Laura Borràs, que la investidura de Pere Aragonès és “una oportunitat perduda”. La presidenta dels comuns al Parlament s’ha reunit amb la presidenta de la cambra en la ronda de consultes i li ha confirmat el vot negatiu del seu grup. “Després de tres mesos de negociacions, ERC i Junts només proposen tornar a repetir el que no ha funcionat”, ha lamentat Albiach a la sortida. I ha criticat que l’acord permet fer un nou executiu però amb “la lògica antiga” i “els interessos de partit per davant”. Albiach creu que les polítiques que es contemplen a l’acord són “molt ambigües” i que “depenen molt de les mans en qui estan”. De fet, considera “preocupant” que carteres com les de Drets Socials o Infraestructures quedin en mans dels de Carles Puigdemont. També veu “incertesa” en el terreny nacional: “Prioritzen el diàleg però no sabem fins a quan ni am quina intenció”.

Comentaris

    t 19/05/2021 8:31 am
    Jéssica Albiach considera la investidura una “oportunitat perduda”. Carai! Doncs que torni a escola perquè els seus l’han perduda pels mèrits propis dels cabuts. No era ella qui no volia entrar en un pacte en què hi fos Junts? Des quant és incompatible el pacte aconseguit amb els interessos socials ells defensen? O és que ens han de venir amb allò tan tronat de dretes i esquerres; allò que arriben a ser incompatible és la mentalitat. Perquè VOX obté vots dels qui podries considerar del tel bàndol?
    fat boy 19/05/2021 3:27 am
    Per ser que te la quarta part de diputats que els de Puigdemont trobo que te la llengua molt llarga pero no tant com per ficar-se-la al cul, que seria lo correcte.
    Amb els comuns no podem 19/05/2021 12:10 am
    Kejika albiach. El dia que els comunerus vau ensenya, el vot negatiu, com una gran victòria, vau perdre l'oportunitat de ser demòcrates. I si no fos prou, per mantenir la poltrona, la frau kolau, accepta els vots gratuïts del manuel vals, un feixista. Com també formar govern, amb els fundadors del tripartido del 155, i carcellers dels presos polítics
      Albert Berrio 19/05/2021 6:43 am
      S'ha perdut l'oportunitat d'acabar d'una vegada amb el que queda del procés independentista. Amb aquesta senyora la proverbial indefinició del Comuns s'ha acabat: són tan unionistes com el PSC o el PP.
    Eulàlia 18/05/2021 10:17 pm
    Sra. Albiach, dons jo estic encantada!!! Per altre banda deixi d'una vegada de malparlar de JxC. És tenir molt poca vergonya comparar aquest partit amb els d'Ayuso. Efectivament JxC són centre/dreta xò NO feixistes, vigilem les paraules q fem servir!! Per cert el seu partit no ha tingut cap inconvenient a pactar i governar amb els responsables i amb condemnà ferma, dels Gal i altres.. vaja ASESINS!!i tmb han acceptat vots de racistes q expulsant gitanos de França recordà? Jo de vostès estaria amagada sota la taula, francament!!! Per sort nosaltres SI tenim memòria, vostès x el q sembla NO! Ah!!! i sóc votant d'ERC
      Albert Berrio 19/05/2021 6:45 am
      Junts és dreta, sí, però no més que el PSC o Esquerra.
    GAVANENC 18/05/2021 9:11 pm
    Ja sabem les poligiques d'esquerres que es fan a Madrid. La llei mordassa segueix vigent i les reformes laborals de Rajoy... Tambe... Demagogia barata.....
      FUERA LA OLIGOCRACIA 18/05/2021 9:49 pm
      Amb qui va pactar el PSOE Y PODEMOS perque surti els presuports general? Pues amb ERC 😉
    ciutadà 18/05/2021 8:13 pm
    No son insignificants, son uns fills de la gran puta.
    Català 18/05/2021 7:06 pm
    oportunitat pereuda per a vosaltres, botiflers de merda.
    joandomenec 18/05/2021 7:05 pm
    És una alegria veure com els de la comuna han quedat ben mocats.
    ... 18/05/2021 7:04 pm
    Sou insignificants.