Albiach: “En Comú Podem, ERC i PSC estem condemnats a entendre’ns”

La candidata dels comuns retreu als republicans que vulguin un 'govern Frankenstein' que inclogui JxCat i PDeCAT

La candidata dels comuns a les eleccions, Jéssica Albiach, ha defensat que En Comú Podem, ERC i PSC estan “condemnats a entendre’s” per donar a Catalunya el canvi que mereix. En un article que publica aquest dijous El Periódico amb el títol El canvi que Catalunya mereix, Albiach retreu al partit d’Oriol Junqueras que insisteixi en una fórmula de ‘govern Frankenstein’ amb les “dretes” de JxCat i PDECat. Per a la candidata dels comuns, hi ha dues opcions en les pròximes eleccions: “o seguir igual amb el desgovern de JxCat i ERC, o un canvi que només pot venir de la mà d’un acord ampli entre forces progressistes”. Albiach ha afegit que el govern “progressista” pel qual aposta “no ha de cenyir-se a cap fórmula predeterminada, però ha de fugir de vetos injustificats”. I és que, segons defensa, la pregunta clau de les properes eleccions no és qui guanya sinó quin Govern pot sorgir de les urnes. Després “d’anys durs i d’arrossegar el conflicte”, Albiach creu que es torna a veure la possibilitat que hi hagi una “majoria progressista alternativa al mal govern de JxCat i ERC”.

“¿Quina sortida progressista li podem donar a la crisi econòmica amb un partit com el PDECat, que renega de la redistribució de la riquesa? ¿Quina sortida progressista podem donar a la crisi política amb un partit com JxCat, a qui li sobra la meitat del país i vol enterrar la taula de diàleg?”, ha preguntat.

Més informació

Comentaris

    mai de la vida 14/01/2021 9:26 am
    no hija no, cm vas escriure tu a la papereta NO, NO i NOOOOOOOOOO Kejika albiach, amb tu mai de la vida, ets una molt mala persona, una vividora de la política, i una persona sense credibiltat, digne del poti poti dels comunerus
    fat boy 14/01/2021 9:26 am
    La sortida progressista es aliar-se amb qui voten amb els feixistes del vox i pp per tapar les martingales del Fugao i els seus complices. Es veu que ja se li han assecat les llagrimes de cocodril.
    jaume 14/01/2021 9:59 am
    el psc no existeix, será el psoe que tampoc existeix ja que a España hi ha un gran i únic partit que té dos ales segons utilitza els temps, l'ala pp i l'ala psoe. També té satèlits, c's i podemos que a catalunya es coneixen com a comuns.
    jacqme de Montpeller 14/01/2021 9:59 am
    Em fa l'efecte que les eleccions indultaran a CP de la condemna a que es refereix la candidata.
    jm 14/01/2021 10:05 am
    Albiach la constitucio espanyola...es incompatible amb els catalans...si voste renuncie a la constitucio espanyola , podem parlar i anar per tindre un estat propi...lluny dels espanyols i la seva oligarquia....
    albert 14/01/2021 10:31 am
    Jo diria que sou vosaltres qui esteu condemnats a desaparèixer !!
    No sou vosaltres els "condemnats" 14/01/2021 10:58 am
    Si de cas ho seria el poble de Catalunya el que rebria aquesta condemna no merescuda. I com a prova d'aixó estan els dos tripartits ja suportats que varen deixar l'economia i la Generalitat en un estat desastrós. Ah, com a recordatori, el vostre partit aquí ha pactat amb Valls i allà amb un dels del 155 que segueix amb la repressió i amb la protecció de la corona i altres lladres. Si això no és la "dreta"....
    Martí 14/01/2021 10:59 am
    De podemos no me'n fio. Però amb el psc, i una merda!
    No en tenen prou en destrossar Barcelona que fins i tot volen acabar amb Catalunya?? 14/01/2021 11:00 am
    És clar que sí! Si us enteneu amb el Valls i Colono's varis, us podeu acabar entenent amb tothom, fins i tot amb Vox. Perdó, disculpa, amb tothom menys amb Junts, evidentment.
    Joanka 14/01/2021 11:06 am
    si el que volen aquests tres partits espanyolistes és guanyar com sigui si. És el pas per poder fer un altre tripartit. Ara que també es podrien ajuntar psoe-pp-colons-podemites-vox... a veure què passa... es clar que l'espanyolisme ranci no suma a Catalunya i necessita d'algú que digui que és independentista però el que prefereix és manar primer i si algun segle es pot ser independents.
    Josep 14/01/2021 11:09 am
    comunistes a la forca, sociates i esquerranosos a la foguera, abans però, tortura per a tots ells.
    39
    14
    Respon
    vendetta 14/01/2021 11:15 am
    botiflera del no ves a fer la ma
    50
    20
    Respon
    Artur 14/01/2021 11:39 am
    Els de la comuna pudenta us podeu anar tots a la merda en fila índia. Emporteu-vos als sociates de pas i als de la ERE també
    60
    24
    Respon
    Ni França ni Espanya 14/01/2021 12:21 pm
    Ehem ! Amb les CUP, no ? Se'ls hi veu el llautó, l'esquerra sucursalista espanyola d'Albiach sempre ha estat un afegit del PSOE. A casa nostra quan el PSC/PSOE puja ells baixen en picat.
    Mira qui parla 14/01/2021 12:41 pm
    Jessie vol una esquerra FrancoStein progressista i way.
    Veritas 14/01/2021 12:52 pm
    La sra valenciana ens ho torna a dir --> ERÑ = TRIPARTIT + TRAICIÓ AL 1-Oct + SINDROME D'ESTOCOLM
    69
    50
    Respon
    Robert 14/01/2021 12:55 pm
    Et deixes els Ciudadanos, xata. Amb ells formeu un govern com cal: marca Colau.
    És curta o ho fa veure? 14/01/2021 2:17 pm
    I no és Frankenstein barrejar-se amb els miserables del 155? -que trist que és, ser sociata!) Ui, no que a Madrid ja van de la maneta!
    155 14/01/2021 3:02 pm
    El PSOE, progressista? Sisplau!
    Gerard de sarria 14/01/2021 3:32 pm
    El model és Badalona i les seves plantacions urbanes de droga. Bravo Bravo bravo
    115
    63
    Respon
    L'OBSERVADOR ASTORAT 14/01/2021 4:40 pm
    ELS COMUNS - PODEM ("sucursal colonial" de Podemos) i altres partits suposadament “progres i d’esquerres", són la nova versió del "LERROUXISME". Tots ells “Col.laboradors Necessaris, Tontos Útils i Blanquejadors" del "Deep State Ñ (Borbónic- Franquista 2.0)" i dels seus partits més afins (PP, PSOE, C's, Vox,…………), amb els quals queden total i perfectament "HOMOLOGATS".
    Ramon 14/01/2021 4:47 pm
    Ara arran l'hòstia que es clavaran tornaran a canviar de nom. Ja no seran pudents. O sí, vaja, és clar que continuaran sent-ho, però nominalment ja no. Tornaran a ser ecopastanagues? En tinc dubtes. Jo crec que alguna de nova se n'empescaran.