Tres pobles reben la Unitat d'informació al consumidor

La UMIC serà aquest mes de setembre als tres municipis amb la finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets
Una de les Unitats Mòbils d'Atenció al Consumidor
Una de les Unitats Mòbils d'Atenció al Consumidor | Diba

 

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona continuen visitant les poblacions on no hi ha un servei municipal de consum. Gràcies a les UMIC, els ciutadans de la demarcació de Barcelona poden conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a persones consumidores. Durant el mes de setembre, els habitants de 58 municipis podran presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

 

El servei que ofereixen les UMIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

 

Aquest mes de setembre, la UMIC serà a:

 

10/09/2019 10:30 11:30 Vacarisses Vallès Occidental 938359002

10/09/2019 12:00 13:00 Rellinars Vallès Occidental 938345000

18/09/2019 10:30 13:00 Matadepera Vallès Occidental 937870200