Visiten el Vallès les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor

Per fer reclamacions, obtenir material informatiu i rebre consells sobre com estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat
Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona
Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona | Diba

 

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona continuen visitant les poblacions on no hi ha un servei municipal de consum, també durant els mesos d’estiu. Gràcies a les UMIC, els ciutadans de la demarcació de Barcelona poden conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a persones consumidores. Aquest mes de juliol, els habitants de 92 municipis podran presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

 

El servei que ofereixen les UMIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. A més a més, les UMIC també faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d'aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

 

Dia/Hora Inici-Tancament/Municipi/Telèfon de Contacte

 

09/07/2019 10:30 11:30 Vacarisses  938359002

09/07/2019 12:00 13:00 Rellinars 938345000

11/07/2019 10:30 11:30 Viladecavalls 937887141

11/07/2019 12:00 13:00 Ullastrell 937887262

24/07/2019 10:30 13:00 Matadepera 937870200