La Diputació ajuda dos ajuntaments a gestionar nòmines

La Diputació de Barcelona ha renovat el seu suport de gestió de nòmines als ajuntaments de menys de 5.000 habitants. Els ajuntaments del Vallès Occidental són Gallifa, Sant Llorenç Savall, Rellinars i Ullastrell; a més de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra. A tota la demarcació són 135 governs locals de la província a través dels quals es gestionen 45.000 nòmines anuals, que es tradueix en 91 milions d’euros cada any.

 

A més de la confecció de nòmines, la Diputació també ofereix suport en la realització de documents de transferències bancàries, de cotització a la Seguretat Social i de liquidació mensual o trimestral de les retencions i ingressos a compte dels impostos. Entre d’altres, també s’inclou les altes i baixes de personal, la formalització de contractes de treball i presentació telemàtica davant de les administracions corresponents, la gestió de les incapacitats temporals i un sistema d’arxiu digitalitzat de tota la documentació produïda.

 

El suport de la Diputació de Barcelona en l’elaboració de nòmines es realitza en un entorn web que està vinculat als portals telemàtics de les institucions de referència en aquest àmbit. A més, i de forma permanent, els ajuntaments també compten amb una formació adreçada als tècnics municipals, amb un assessorament respecte la idoneïtat de cada modalitat de vinculació contractual i amb un suport tècnic de resolució de consultes puntuals que tinguin els treballadors dels governs locals.