Tres anys explicats des de Món Terrassa

El diari ha aconseguit situar-se al capdavant de la informació local, superant els cent mil lectors mensuals
L'equip de MonTerrassa a la redacció de la plaça Vella
L'equip de MonTerrassa a la redacció de la plaça Vella | M.T.

 

Han estat tres anys que han capgirat la ciutat. Món Terrassa va néixer el 9 de setembre de 2016 com una aposta nova, una iniciativa impulsada per un grup d'empreses de la ciutat que aplegaven esforços creant un mitjà modern, pensat i dissenyat des de Terrassa per a la ciutat i la seva comarca. Un diari digital adaptat a aquests temps, políticament vertiginosos, en què Terrassa ha canviat realitats que semblaven inamovibles.

 

Món Terrassa ha renovat els codis i els circuits de la comunicació, desplegant un entramat de xarxes socials -el més gran de la comarca- que li ha permès liderar la distribució de continguts periodístics. El diari ha adquirit una posició capdavantera a les principals xarxes socials, com Facebook (25.000 seguidors) o Instagram (12.000 seguidors), així com un creixement exponencial a Twitter (8.400 seguidors). A partir d'aquí, Món Terrassa s'ha situat com a mitjà més llegit de Terrassa, amb 109.809 lectors (medició del mes d'agost, auditada per OJD) que han llegit un total de 479.878 notícies en aquest periode típicament vacacional. Món Terrassa, a més, forma part del Grup El Món, un fet que li permet projectar informativament la ciutat a nivell nacional.

 

Tres anys també han estat suficients per demostrar la potència comercial de Món Terrassa, amb propostes innovadores que arriben al públic a través dels mateixos canals que els continguts periodístics. En definitiva, Món Terrassa és un gran complex comunicatiu que disposa d'un emplaçament privilegiat al bell mig de la plaça Vella, just al costat de la catedral. Terrassa és un món i aquest món ja és digital.