Cecot afirma que les rebaixes d'hivern han quedat "desvirtuades"

Per la patronal subratlla que la campanya ha perdut "potència" després de vàries setmanes de campanyes d’ofertes i promocions
Anunci de rebaixes a l'interior d'un establiment de Terrassa
Anunci de rebaixes a l'interior d'un establiment de Terrassa | Lluïsa Tarrida

 

Cecot Comerç valora positivament l’arrencada de les rebaixes, tot i que afirma que "han quedat totalment desvirtuades amb la liberalització que ha deixat en mans de cada comerciant la decisió de l’inici de les promocions". I és que per la patronal vallesana, la incorporació del Black Friday, "on en el fons no es produeix un creixement real de vendes, perquè s’anticipen en molts casos les compres nadalenques, el creixement de vendes per internet, així com la manca de consens pel que fa a la data d’inici de la campanya de rebaixes d’hivern, ha provocat que les rebaixes hagin perdut potència".


 

Cecot considera que "la necessitat de vendre de les botigues ha proliferat l’aparició durant tot l’any de diverses campanyes de descomptes que han desvirtuat les rebaixes clàssiques" i afegeix que "aquesta tendència, positiva per als consumidors, no té perquè ser-ho per als comerços, ja que, tot i que les vendes puguin incrementar-se perquè hi ha més consum, els marges es veuen fortament reduïts per l’ajust dels preus".

 

Per a Cristina Escudé, presidenta de Cecot Comerç, “estem obligats a plantejar-nos, amb imaginació, com incrementar les vendes, sense tenir en compte els efectes estacionals i de calendari, ja que la realitat de descomptes molt atractius al llarg de tot l’any s’ha imposat”.





Comentaris

envia el comentari