La RFEF confirma que el Barça va cometre alineació indeguda

L’organisme no entrarà d’ofici ni valorarà l’eliminació del Barça perquè el Llevant hauria d’haver denunciat el cas les 48 hores posteriors al partit
L'alineació del Barça al Ciutat de València | LA LIGA

La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha confirmat a 'Catalunya Ràdio' que el Barça va cometre alineació indeguda en el partit d'anada dels vuitens de final de la Copa del Rei al Ciutat de València amb Chumi. Una infracció que el Barça nega, ja que es remet a la circular publicada per la mateixa RFEF el passat 28 de novembre, on aclareix que una sanció lleu només afectarà als jugadors a la competició on ha rebut la sanció. En el cas de Chumi va ser a la Segona B. 

 

La RFEF, però, no actuarà d'ofici en el cas, si bé espera rebre al llarg de la tarda d'aquest dijous una denúncia del Llevant. Donat que va expirar el termini de 48 hores pel qual el Llevant podria haver presentat una denúncia que hauria exclòs al Barça, la RFEF no valorarà una possible eliminació del Barça en cas de rebre la denúncia del conjunt granota. El cas podria acabar al Tribunal d'Arbitratge Esportiu (TAD), que podria reunir-se d'urgència i decidir sobre la possible eliminació del Barça a la Copa, segons ha informat aquest mitjà. El Barça està preparant un comunicat per defensar-se d'aquest cas i deixar clar que va actuar correctament.





Comentaris
Vvv
Millor, al carrer. Què fot el Barça jugant aquesta copota
Pere
Que la jueguen ellos!!

envia el comentari