El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Al·legat de Tamara Gorro: “Mostreu la panxa inflada sense vergonya”
  • CA

Tamara Gorro havia de ser operada d’urgència la setmana passada en trobar-li un quist en un ovari que, afortunadament, acabava sent benigne. La presentadora de MYHYV i altres realities de Telecinco preocupava molt els fans, però ràpidament s’obria i explicava en detalls tot el que li passava i com es trobava. Transparent i propera, ara ha volgut mostrar una de les seqüeles que li ha provocat la intervenció.

Ella, que sempre ha fet gala de ventre pla gràcies a l’esport intens que realitza, ara se’l nota molt inflamat com a conseqüència de l’operació. Per tal de ser sincera amb els seus fans, ha compartit tres fotografies en roba interior i una reflexió sobre el seu físic.

“Seré clara. Què vull transmetre amb aquestes fotos? A la primera, la persona que vol dissimular la panxa inflada i se sent maca. A la segona, la persona que mostra la panxa inflada sense vergonya i se sent maca. A la tercera sóc jo, una persona que sempre ha tingut l’abdomen molt definit gràcies a la meva passió per l’esport i el menjar saludable. Jo em decanto per la segona opció, mostrar sense pudor i acceptar el que hi ha. M’accepto, m’agrado, em valoro i m’estimo”, escriu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Voy a ser muy clara. ¿Qué quiero transmitir con estas fotos? En la primera, la persona quiere disimular el hinchazón de su tripa, sintiéndose bonita. En la segunda, la persona muestra su hinchazón sin pudor, sintiéndose bonita. En la tercera, soy yo, Tamara Gorro. Una persona que siempre ha tenido un abdomen muy definido debido a mi pasión por el deporte y comida saludable. Yo me decanto por la segunda opción: mostrar sin pudor y aceptar lo que hay. Me acepto, me gusto, me valoro y me quiero. Las dos opciones me parecen lícitas, cada uno elige cómo quiere verse. Pero aún eligiendo la primera , hay que tener en cuenta una cosa muy importante: La perfección no está en la medida y cuerpo perfecto. Está en lo mucho que uno se quiera y acepte. (A todo esto hay que añadirle, que cuando digo hinchazón, me refiero al pequeño cambio físico que cualquiera podamos tener en un momento determinado. Siendo consciente de que mi tripa hinchada sigue siendo plana. Lo he puesto como ejemplo) #mamamolona #quiérete #aceptate #?

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

I continua amb un clam per a l’acceptació de tota mena de cossos: “Encara que escullis la primera, has de tenir en compte una cosa molt important. La perfecció no està en la mesura i el cos perfecte. Està en lo molt que hom s’estimi i accepti”. Un missatge que han aplaudit molt i que els seguidors esperen que cali. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa