Així és la dieta de Letícia: salmó salvatge, bròquil i antioxidants

S’ha parlat molt de l’obsessió de la reina Letícia pel menjar sa. Fonts properes a la monarca han explicat que segueix una dieta excessivament sana, sense excepcions. Ni menjars precuinats, ni greixos, ni brioixeria, ni refrescos amb gas… Constant i conscienciada de la importància que les seves filles també mengin sa, hauria obligat l’escola a adaptar les recomanacions d’un dietista. Doncs bé, avui ‘Vanitatis‘ dona detalls sobre la dieta que ha aconseguit captivar Letícia: la del doctor Perricone.

Proposa unes pautes alimentàries que tenen com a objectiu ajudar la pell, més que perdre pes. Intenta aportar nutrients beneficiosos per evitar l’envelliment de la pell i la formació d’estries i arrugues. 

Es tracta d’un sistema basat en una línia de cosmètics que s’han de compaginar amb una dieta i els suplements nutricionals que necessita. En què es basa? En prendre proteïnes d’alta qualitat, carbohidrats de baix índex glucèmic i greixos saludables. Recomana beure vuit gots d’aigua al dia, canviar el cafè pel te verd i evitar el consum de sucre i alcohol. 

La reina Letícia, a taula   Europa Press

La reina Letícia, a taula / Europa Press

Els aliments claus en aquesta dieta? Els que tenen antioxidants, com el salmó salvatge, l’oli d’oliva, les verdures verdes com els espinacs o el bròquil, les maduixes i fruits del bosc i l’avena. A més a més de molta aigua mineral i la xocolata pura en petites quantitats. Tot, per aconseguir una pell sana que endarrereixi l’envelliment el màxim possible. 

Nou comentari