El Festival de Màlaga engega una 24a edició marcada per la pandèmia, però plena de glamur. Les actrius espanyoles han enlluernat a la catifa vermella gràcies a uns vestits d’alta costura elegants i cridaners alhora. Les presentadores han estat Silvia Abril i Toni Acosta, dues triomfades dels últims anys que han aportat un toc d’humor a la cerimònia.
Com és habitual en aquest tipus de cites, totes les mirades s’han centrat en els looks de cada convidada. Qui ha estat la millor vestida? Podem començar per les dues dones al capdavant de la festa. Silvia Abril apareixia amb un vestit negre de Pedro del Hierro espectacular. De tall sirena, ajustat a la cintura i amb un escot vaixell de pedreria molt llampant que trencava amb el cromatisme del conjunt.
Toni Acosta, per la seva banda, escollia un vestit del mateix dissenyador. En el seu cas, però, optava pel color rosa clar i l’escot asimètric, amb un cut out a la zona de l’abdomen i una atrevida obertura lateral.
Una de les actrius més originals ha estat Goya Toledo. L’actriu ha sorprès amb un model curt platejat d’Isabel Marant amb la minifaldilla de volants. Ajustat i sensual, l’ha combinat amb unes sandàlies negres amb pedreria i joies d’or blanc i brillants.
Una de les més sòbries i elegants ha estat Andrea Duro. L’actriu de Física o Química ha escollit una granota negra llarga fins als peus amb detalls de pedreria al coll i a la sivella del cinturó. D’estil gòtic i mànigues amples, ha triomfat gràcies a aquest disseny d’Andrew Gn.
Elena Furiase, la filla de Lolita Flores i actriu d’El Internado, ha volgut arriscar amb un conjunt de pedreria, lluentons, obertures i transparències. Molts han destacat el seu canvi de look, amb serrell i un monyo de ballarina que complementava amb maquillatge de Dior.
María Hervás és potser la més desconeguda del photocall del Festival, però ho ha volgut compensar-ho amb un dels conjunts més atrevits i originals. L’actriu de La cocinera de Castamar ha lluït un vestit rosa de tul curt i agafat amb un cinturó del mateix to. Un model estrafolari que combinava amb unes botes altes de cuir en vermell que feien encara més estrany el conjunt. Ha aconseguit cridar l’atenció, això sí.
Una catifa vermella plena de cares conegudes amb ganes de trepitjar fort i celebrar que el final de la pandèmia es veu una mica més a prop.