El carnaval de Cristina Pedroche

L’efecte Pedroche és imparable. Cristina Pedroche i les campanades formen un tàndem perfecte que no perd interès amb el pas dels anys. De fet, enguany han aconseguit fer un rècord d’audiència mai vist en una cadena privada: un milió i mig més de teleespectadors que l’any passat (que no van ser pocs) i un espectacular 27,5% de share. Tots volen saber com va vestida la Pedroche i si realment haurà arriscat encara més. Sempre deixa el llistó alt, per la qual cosa sorprèn tant que segueixi superant-se. És ella el caramelet d’or de la casa, qui més crítiques i memes protagonitza, però també de qui més se’n parla.

Cristina Pedroche torna a arriscar durant les campanades amb un vestit espectacular / Antena 3
Cristina Pedroche torna a arriscar durant les campanades amb un vestit molt cridaner / Antena 3

La curiositat que envolta la seva elecció estilística es manifesta d’una manera molt concreta. La gràfica de l’evolució de les audiències de la nit de Cap d’Any evidencia que Antena 3 aconsegueix més teleespectadors en els minuts previs i posteriors a les campanades en si. Aquests són els moments ideals per veure com va vestida, satisfer la curiositat i canviar a la cadena amb la qual realment vols acomiadar l’any.

L’expectació al voltant del seu vestit és màxima, el que els ha ajudat a fer rècord. I això que enguany ho tenien més difícil, ja que TVE posava tota la carn a la graella amb l’esperadissíma reaparició d’Ana Obregón després de la mort del fill. Ells van ser els guanyadors a Espanya, com acostuma a ser habitual. La cadena clàssica per excel·lència, però que cada cop té Antena 3 més a prop. Telecinco, per la seva banda, es despenja amb la parella de presentadors menys mediàtica i amb el menor pressupost. Conscients que no poden competir, ja ni ho intenten.

Anne Igartiburu i Ana Obregón van acomiadar l'any a TVE
Anne Igartiburu i Ana Obregón van acomiadar l’any a TVE

A Catalunya l’escenari era molt diferent. Com és habitual, TV3 va tornat a ser el líder indiscutible de la nit. De la mà de tres de les seves presentadores estrella, Lídia Heredia, Helena Garcia Melero Cris Puig, van tocar el cel amb el 41,6% de l’audiència. D’elles també van ser molts comentats els seus looks, compararats amb ABBA o Las Grecas. Un brilli brilli que les va fer enlluernar… en el bon i en el mal sentit. Aquí Antena 3 va quedar en segona posició, deixant molt enrere TVE amb només el 14,2%.

Lídia Heredia, Helena Garcia Melero i Cristina Puig presentant les Campanades de TV3 2020-2021
Lídia Heredia, Helena Garcia Melero i Cristina Puig presentant les Campanades de TV3 2020-2021

L’any del coronavirus ha tingut com a reina final Cristina Pedroche, però, que ha acaparat milers de comentaris amb l’abric-edredó i el vestit-mascareta. Sense por ni vergonya, costarà superar la disfressa d’enguany. Amb la vista posada en les següents campanades, el que està clar és que el raïm ha quedat rel·legat a un pla molt secundari.

Nou comentari