El coronavirus segueix imparable, una xacra molt perillosa que alguns encara no es prenen seriosament. Senyal d’això són les festes il·legals que molts joves organitzen malgrat les prohibicions i les nefastes conseqüències que se’n poden derivar. Per tal d’intentar conscienciar sobre els perills que comporten, alguns personatges famosos han iniciat una campanya a Instagram per denunciar-ho.
És el cas de Belén Esteban, per exemple, que en les darreres hores ha publicat uns quants vídeos de festes il·legals: “No us fa vergonya? Prou ja de festes il·legals. Està morint gent! Ens ho podem prendre seriosament? Començaré a publicar tot el que vegi relacionat amb festes il·legals. Vergonya us hauria de fer. Absolutament patètic. Prou ja. Teniu família?”. Ha rebut aplaudiments, però també alguna amenaça per posicionar-se en contra.


Però no és l’única. Un altre tertulià televisiu, Miguel Frigenti, ha aprofitat Instagram per denunciar aquesta actitud. El problema? Que ha rebut amenaces: “Després de denunciar públicament que en una festa no es complien les mesures de seguretat, he rebut una sèrie de missatges, la veritat molt desagradables, amb amenaces… Quan hi ha amenaces crec que no ho hem de tolerar ni consentir. He decidit anar a comissaria i posar una denúncia”.