Belén Esteban es prepara per deixar la televisió i presenta un projecte molt curiós

La col·laboradora de 'Sálvame' vol provar sort com a empresària amb el llançament de dos productes

Fa més de 20 anys que Belén Esteban treu suc a la seva relació amb Jesulín de Ubrique. La col·laboradora de Sálvame ha sabut guanyar-se el seu lloc i és una de les protagonistes indiscutibles del món cor dues dècades després del naixement de la filla que té amb el torero. Aquests últims dies torna a estar d’actualitat gràcies al 18è aniversari de la fillastra, la filla gran de Jesulín i María Jesús Campanario. Tots volen saber l’opinió de Belén, que ha defensat la jove sorprenentment.

Si avui és notícia, però, és per la impactant decisió que acabava de prendre. Fa temps que es parla d’una possible retirada de l’Esteban. Abans de deixar el món de la televisió, però, hauria decidit provar sort en el món empresarial per veure si podria viure de les seves empreses. Si l’any passat sorprenia amb la creació d’una col·lecció d’espelmes i elements decoratius, ara explica a la revista Semana quins són els seus plans de futur.

“No vull deixar la televisió, però s’ha de pensar en el futur”, assegura. Tota una declaració d’intencions que fa pensar que podria deixar Sálvame i el món del cor abans del que es pensava. I quin és l’últim projecte empresarial que ha preparat? Una marca d’alimentació pròpia anomenada Sabores de La Esteban.

Belén Esteban a la portada de la revista Semana

La tertuliana posa a la venda un gaspatxo i un salmorejo amb la recepta de la seva mare: “Aquest és el resultat de molts mesos de feina, no ha estat un regal. No seré imatge de cap marca, he creat la meva pròpia marca”. Assegura que ha estat molt implicada en la creació de la marca i que, en cas que funcioni, incorporarien nous productes. Es podran adquirir a Carrefour i El Corte Inglés, tal com ha anunciat en un post que fa servir per mostrar la imatge de l’embalatge.

Belén Esteban torna a demostrar que és una dona polifacètica amb molta facilitat per generar diners. Ara caldrà esperar a veure si també triomfa en el món dels supermercats.

Nou comentari