Amaia Romero va captivar els teleespectadors d’Operación Triunfo 2017, fins al punt que van convertir-la en guanyadora. La seva potent veu els va convèncer, però també la seva exagerada espontaneïtat. Natural a més no poder durant les entrevistes, no té vergonya a res.
Sempre s’ha qualificat obertament com a feminista, del que treu pit sempre que pot. Molts van ficar-se les mans al cap en veure-la aparèixer públicament amb pèls a les aixelles, però això no ha impedit que ho segueixi fent.
Està orgullosa de la seva manera de viure, en contra de la ‘tradició’ que diu que les dones han d’anar sempre depilades. L’última mostra? Aquest mateix dimarts, quan ha acudit a l’estrena de ‘Yesterday’ amb les aixelles peludes.
Amaia, a la premiere de ‘Yesterday’ / Instagram
Ha escollit un vestit de Mango low cost en un blau lilós que es pot adquirir per només 20 €. Llarg fins als peus i de tall recte, un disseny de tirants que va evidenciar que la cantant segueix fidel als seus principis. Vol posar el seu granet de sorra en la lluita per normalitzar el pèl corporal en les dones, això està clar.
#Fotogalería #Amaia vuelve a normalizar el vello en las axilas durante el estreno de #YesterdayMovie https://t.co/kvlVBiTHcX#OT #OT2017 #AmaiaRomero #Yesterday pic.twitter.com/lFkz2AUcfe
— TresB (@tresbcom) 26 de juny de 2019
Amaia Romero y su reivindicativo gesto al aparecer sin depilar en público https://t.co/dRDzKrvk7j
— Maria Marquez (@MariaMarquezUp) 26 de juny de 2019
Una aparició pública que ha fet que surtin a la llum unes sorprenents declaracions d’Amaia. I és que en una conversa amb Cadena 100, ha confessat que no estava gens còmoda amb la cançó que va interpretar amb l’Alfred a ‘Eurovisió’: “Ara l’escolto i no sento que em representi, la veritat. No tenia el poder de decisió que tinc ara… No m’agradava la cançó i no estava còmoda amb això. Però recordo el festival amb molta estima. Ha format part de la meva vida i he après moltes coses”.
La jove es troba promocionant el seu primer disc, el que ha trigat molt en compondre. En un primer moment van optar per no aparèixer a televisió parlant-ne ni fer gaire publicitat, però s’han adonat que no era una bona estratègia i han decidit canviar, una decisió amb la qual esperen vendre més còpies. L’ajuda a cridar l’atenció d’aquesta manera i acaparant titulars pels seus pèls? Almenys sembla clar que aconsegueix acaparar atenció.