El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Amaia d’OT s’equivoca d’estratègia: el seu ‘single’ no ven
  • CA

Amaia Romero va convertir-se en la clara preferida d’Operación Triunfo 2017 pràcticament des de la primera gala. Els teleespectadors van iniciar una campanya a favor del seu triomf que va acabar amb una victòria esperada molt aplaudida. També va ser l’escollida per a representar Espanya al festival d’Eurovisió, on va cantar una romàntica cançó amb la seva parella, el també triunfito Alfred Garcia. Des de llavors, però, se li va perdre una mica la pista… I és que mentre que els companys començaven a treure discos i a aparèixer a platós de televisió, ella s’amagava. 

Amaia Romero 2 TVE

Amaia Romero / TVE

La ruptura de la parella va protagonitzar una controvertida portada, el que va fer que la jove s’ocultés encara més. No volia sortir als mitjans, una actitud que ha mantingut fins i tot durant la (no) promoció del seu primer CD. El mànager de la cantant va assegurar que no la veurem publicitant-lo a programes de televisió, el que no deixa de sobtar. Per què? Què hi té en contra?

Sigui quina sigui la raó, el que s’està demostrant és que això l’està perjudicant professionalment parlant. Fa un parell de setmanes que va estrenar el seu single ‘El relámpago’, un tema molt esperat però que no està tenint pràcticament repercussió. El problema? Que no n’està parlant, precisament.

 

La cançó no està tenint una acollida molt bona, tal com demostren els primers resultats. El mitjà musical Promusicae ha confessat a ‘Look‘ que el tema va situar-se en la 24a posició del Top 100 de les cançons més escoltades en streaming durant la setmana de llançament. Ara bé, només ha estat en aquest rànquing 7 dies…

Això xoca si ho comparem amb algunes de les seves companyes d’OT, com Aitana o Lola Índigo, que van estar-hi més de 20 setmanes i van arribar a tenir cançons en el número 1. Però tampoc no triomfa a Youtube, on Amaia té 2,9 milions de reproduccions en dues setmanes, mentre que Índigo va aconseguir 4,6 milions en el mateix temps i Aitana arribava als 4,4 milions en només cinc dies.

Amaia romero 3 TVE

 TVE

Està prenent decisions artístiques equivocades? Com és que davant d’aquest ‘fracàs’ no canvia d’estratègia? No val de res quedar en primer lloc en el concurs, llavors… Al final serà veritat que sempre triomfen més els que queden en una posició pitjor. El disc de l’Amaia encara no s’ha publicat, però no queda gaire. Què farà fins llavors? El promocionarà més o seguirà ‘conformant-se’ amb aquests resultats?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa