El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Demanen l’acomiadament d’Alba Carrillo pel que ha dit en directe

Alba Carrillo ha estat protagonista del programa de Secret Story d’aquest dijous per l’expulsió de la seva mare, Lucía Pariente. La col·laboradora mai no es talla ni oculta la seva opinió, encara que sigui crítica i controvertida. Això és el que ha passat ara, fins al punt que una bona part dels teleespectadors han demanat que l’acomiadin per la seva actitud. Lamenten, concretament, que falti al respecte i que deixi anar comentaris masclistes quan, després, diu que és una abanderada del feminisme.

Tot començava amb la crítica que feia a Adara i a Cristina Porta, a qui va recriminar que tingui relacions sexuals en el reality: “Jo faig més coses que la Cristina, no només em fico a sota dels edredons per seguir en el concurs. I sobre Adara, a veure a qui es tira per guanyar aquest reality“. Ràpidament Jorge Javier Vázquez l’esbroncava per aquest comentari masclista i per tota la resta d’improperis que havia deixat anar: “Has de saber guanyar, Alba. Compta amb el que dius, que després et penedeixes”.

L’audiència era encara més dura i demanava que la fessin fora directament, ja que consideraven “repugnant” que el programa permeti que una tertuliana tingui aquesta actitud en directe: “Es mereix ser expulsada del plató ara mateix. Prou ja de permetre masclistes als platós”, “Cop baix i comentari masclista com de costum, sempre ataca altres dones de manera despectiva i masclista”, “Què passa amb l’Alba? Ningú no li diu res i l’aplaudeixen? On està l’educació i el respecte? Alba fora de televisió!” són alguns dels comentaris que començaven a omplir Twitter.

El programa no va fer cap comentari més al respecte, però ella va deixar anar una mena de disculpa que no va arreglar la situació ni va calmar els ànims. Els seus defensors han intentat justificar-la, tot dient que devia estar nerviosa per l’expulsió de la seva mare. Sigui com sigui, molts no li perdonen que no canviï d’actitud i segueixi atacant d’aquesta manera programa rere programa.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa