Aquest dijous s’estrena un dels plats forts de la temporada. Òscar Andreu iÒscar Dalmau fan un pas de gegant i comencen un late night a TV3. ‘La Nit dels Òscars‘ engegarà amb molta expectació després del ‘Polònia’, amb una promesa clara als teleespectadors: que seguiran rient de valent. El que no es trobaran, per això, és amb el típic format nord-americà: no tindrà monòleg inicial, ni taula de debat per fer entrevistes ni tassa de cafè.

 

Així ho han assegurat a la presentació oficial i l’entrevista a ‘Els Matins’, dos espais de promoció en els quals han donat més pistes sobre aquesta nova aventura. La primera pregunta era obligada, hi tindrà cabuda algun dels personatges del seu programa de ràdio ‘La competència’? Efectivament, Natza Garré i Oriol de Balanzó hi participaran, així com la ‘Montse‘ -personatge interpretat per l’actriu Judit Martín que serà el lligam amb el públic del plató-, el titella Llimoo i ‘El senyor Colom’. L’actor Josep Seguí, a més a més, lligarà el programa a l’actualitat amb un personatge divertit que anirà canviant depenent de quin sigui l’actor polític o social de la setmana.

 

Fan el salt a TV3, però això no els oferirà tots els beneficis possibles: “Serem l’únic programa de TV3 sense Pilar Rahola“, afegien fent broma. Qui sí que els acompanyarà serà en Mohamed Jordi, la gran sorpresa del càsting del programa, i és que no podia faltar un dels personatges de l’Andreu més estimats.

 

 

Com qualifiquen aquesta nova aventura televisiva? De tot un repte que tindrà “molta mala llet i irreverència. Mordacitat, divertiment i alegria”. Tot un xou que de ben segur que aconsegueix connectar amb el públic durant els 60 minuts que durarà. No es tanquen la porta a parlar de cap tema, ni tan sols el polític, encara que afirmen que tenen en compte que a la cadena ja hi ha altres programes d’humor que tracten l’actualitat d’aquest àmbit, per la qual cosa intentaran fer-ho a la seva manera. Partiran d’un guió escrit, però ja adverteixen que se’l seguiran “totes les vegades que puguin”.

 

 

El públic tindrà un paper clau, volen conèixer els 150 teleespectadors que vagin a plató a gaudir amb ells així que volen preparar-los: “Interactuem amb ells, oi tant”. Hi ha temps per anar-hi, ja que de moment han signat amb TV3 tretze programes, fins al febrer. Anirà bé d’audiència? Connectaran amb el públic? Ajudaran a convertir les nits de dijous en les més divertides de la graella?

 

 

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa