La multinacional TransPerfect va contractar 244 persones durant el primer quadrimestre de l’any, amb la qual cosa la seva plantilla ha augmentat un 22% respecte al tancament de l’exercici anterior i arriba als 1.116 empleats, segons ha informat aquest dijous en un comunicat la companyia estatunidenca de serveis lingüístics i solucions tecnològiques.

La companyia aposta per augmentar la contractació laboral davant la creixent demanda i “per a continuar incrementant el seu volum de negoci”. Espanya és el seu principal centre de producció fora dels Estats Units: té seus a Palma, Madrid, Alacant, València i Barcelona. Des de fa dos anys, l’oficina barcelonina és la que té més empleats de la companyia a tot el món, després d’incorporar-se 350 nous treballadors el 2021.

Les seus d’Alacant i València es van obrir l’any passat, amb l’adquisició del consorci nòrdic Semantix International Group AB (que ja tenia oficina en aquesta ciutat) i amb la incorporació de l’estudi valencià de doblatge i sonorització Somàgic.

Espanya, “eix estratègic”

El vicepresident sènior de TransPerfect, Barnaby Wass, ha afirmat que Espanya “sempre ha estat un eix estratègic” per a la companyia i el punt des d’on dona serveis a Europa.

Barnaby Wass supervisa des de Barcelona una vintena d’oficines (com la d’Istanbul, inaugurada al gener de 2021), del més del centenar que té la companyia en el món: “Gràcies als més de 1.000 treballadors a Barcelona, Madrid, Palma, València i Alacant continuarem creixent al país”.

Data Force i Ciències de la Vida

Wass atribueix el creixement a Espanya a les seves verticals de negoci en general (com la seva plataforma DataForce d’intel·ligència artificial, que recopila i proporciona dades perquè els algorismes siguin més intel·ligents), i en bona part a la seva vertical de Ciències de la Vida.

El president i director executiu de TransPerfect, Phil Shawe, ha destacat que el 2021 van facturar més d’1.000 milions de dòlars a nivell global: “Estem molt orgullosos de ser la primera companyia del nostre sector a aconseguir la meta del bilió de dòlars en facturació anual”.

També el 2021, van organitzar la carrera solidària TransPerfect Mountain Challenge, a benefici de la Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (Afanoc), que des de 2018 ha recaptat més de 140.000 euros, tant en format presencial com virtual durant la pandèmia.

Recentment la companyia va anunciar el retorn de l’esdeveniment a un format presencial, amb la celebració de la cinquena edició de la carrera a Sant Iscle de Vallalta (Barcelona) aquest dissabte.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa