L’Esportiu Alabès ha presentat el seu nou primer equipament en l’estrena de Puma com a nou proveïdor oficial. Per a la pròxima temporada l’equip vitorià tornarà a les seves tradicionals ratlles blanquiblaves que li caracteritzen mantenint els pantalons i les mitjanes negres. Aquest equipament es mantindrà en les pròximes quatre temporades, recuperant un frontal de samarreta amb les mateixes ratlles de fa deu anys, ja que va ser en la temporada 2013-14 quan es van descartar en el disseny de la camiseta alabesista.

Finalment, l’escut de l’equip anirà brodat en aquest primer equipament i la Ikurriña seguirà en la part posterior del coll de la samarreta en els partits en Mendizorroza.

Els jugadors es beneficiaran de la tecnologia DryCell que utilitza Puma, que permet mantenir la temperatura corporal adequada durant l’exercici gràcies que repel·leix la humitat i la suor durant més temps que un teixit convencional, alguna cosa que afavoreix un major rendiment mantenint les condicions físiques en òptimes condicions durant més temps.

L’aposta de Puma

Puma és, des de l’1 de juliol, el nou patrocinador tècnic oficial de l’Esportiu Alabès i el Baskonia amb una col·laboració a llarg termini.

La signatura esportiva vestirà tant els primers equips com a les categories inferiors, a més també es farà càrrec de tot el marxandatge oficial.

Puma reforça així la seva aposta pel futbol espanyol, sent ja el partner tècnic oficial de la pilota de LaLiga i d’equips com València CF i Girona FC.

A nivell internacional té acords amb equips líders com el Manchester City, Borussia Dortmund, Olympique de Marsella, PSV Eindhoven o AC Milan, entre altres, així com les seleccions nacionals d’Itàlia, República Txeca, Suïssa, l’Uruguai, Paraguai, Egipte, Costa d’Ivori i Ghana.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa